November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0

En even nog een om het af te leren. :)

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    wat een mooie baby stasia!
    nogmaals gefeliciteerd!

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    shirtje -> blokker? ik had er ook bijna een gehaald...

4. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ilse, spannend weer voor jou! En arme Roelie en Melanie zien misschien wel weer iemand voorpiepen.....en dan nog wel een EINDnovembermama ;)
    **Is nu toch ook maar begonnen met het pakken van de vluchttas**

Met dit soort dingen merk je heel goed dat ik hier "op een eiland in de provincie" woon, hoor :( Waarschijnlijk zou het nog wel lukken als ik naar Spijkenisse zou rijden en daar stennis zou schoppen, maar dat is een ritje van bijna een half uur en dat vind die holbewoner ook niet prettig. Het koudecompres heeft wel wat verlichting gebracht gelukkig.

Leuke berichten van jou - heb me erdoorheen "geworsteld" hahaha, Daphne! Echt lief dat Jeroen lekker wil tutten met zijn dochterje. En superlief van je mams dat ze je zo helpt!

Aaah Deb, hou je taai en geef al je liefde aan Ryan! Het arme ding...:(

(((knuf))) voor Roelie en Serafijntje

Ook nog een knuf voor Dees, weet hoe je je voelt met puinzooi in huis, meis ;)

Stasia, wat een lekkere wangetjes heeft Deniz! **smelt**

5. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Hoi hoi,

Heb eindelijk even tijd om wat bij te lezen en te posten. Mijn verhaal zal ik nog wel een keertje doen. Ik zie alleen dat er na mij geen babietjes meer bij zijn gekomen. Kom op dames het is inmiddels november. En Melanie mijn tel. ligt dag en nacht bij me voor het geval dat......

Hier gaat verder alles wel goed. Hebben afgelopen nacht weinig geslapen want Deniz wilde niet in z'n bedje slapen en alleen bij ons zijn. Dus hopen dat het vanavond wat beter gaat. Met mij gaat het ook goed heb wel wat hechtingen (ben ingeknipt) maar ik heb er gelukkig niet zo erg veel last van.

Zo ik ga vanaf nu weerproberen het een beetje bij te houden en weer te reageren op iedereen. Misschien nog tot straks en anders een fijne avond voor iedereen.

6. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    hoi hoi

ik breek ff in, ik kon niet op de pc die was bezet, maar ik kreeg zojuist een sms van blondie

3cm ontsluiting en nu weeenopwekkers,ruggeprik is gezet

ik lees laters wel bij,
    en mocht ik nog iets van blondie horen, laat ik het meteen weten

groetjes

7. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Hee wat zie ik? De volgende komt er aan. Succes Blondie.

8. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Trouwens Maria idd shirt van de blokker. Had er gelijk maar 3 ingeslagen :) :)

9. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Enne om niet te vergeten alle dames die een kaartje hebben gestuurd dank je wel! Ik zal aan mijn vader vragen of hij het kaartje een keer kan scannen dan kan ik hem mailen.

10. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    zo nog ff vlug, want we gaan eten, maar zag net je zoontje stasia, wat een heerlijk kereltje zeg,......

ik las net trouwens ook terug dat blondie hier zelf ook al wat had laten weten,......
    nou ik ben benieuwd hoor, haha zat meteen in de zenuwen toen ik de sms kreeg :D
    maar uh zoals ik al zei, wanneer ik meer hoor, laat ik het wel weten ,

ik kom laters nog wel ff gluren,....

trouwens ilse ook onderweg zie ik,...
    jeetje spannend hoor,........

laters

11. Ow Blondie, vandaag mama moet wel lukken denk ik zo! Zet hem op meis!

Stasia, wat een schatje! Hopelijk slaapt Deniz vannacht beter en kunnen jullie meer slapen! Fijn dat het met jou wel aardig goed gaat. Neem wel je rust he meid, want die heb je ondanks dat je je wel goed voelt wel nodig hoor!

12. Niet meer actief

Hoi meiden, ik ben weer thuis!

Het is geen blaasontsteking en volgens de vk in het ziekenhuis is t toch echt 'aan t beginnen' :(

Ze hebben ctg gedaan, met beebje was alles goed. Daarna indwendig onderzoek en ik heb dus al wat ontsluiting en volgens haar was er toch echt al wat activiteit. Ik mocht blijven als ik wil, om daar de rest af te wachten, maar mocht ook naar huis en dat hebben we dus gedaan. Zo ff lekker warme douche nemen, warme kruik etc. En in de gaten houden hoe t nu gaat lopen. Ze zei dat ik toch echt wel deze week ga bevallen, maar dat kan morgen zijn of over een paar dagen.

Ik vind t keispannend, zoals gezegd had ik hier totaal niet op gerekend, maar vind t wel gaaf.

Tnx voor jullie medeleven, hier en op sms. Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs
    Ilse

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Waaaaaaah Ilse, wat SPANNEND!

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wim en ik gaan vanavond uit eten onder het mom van 'Ons laatste avondje met zn tweetjes uit'. Maar ik geloof dat wij statistisch gezien nu wel minstens 3 tot 4 weken overtijd moeten lopen om het gemiddelde in november een beetje normaal te houden.....

15. Niet meer actief

Haha Muriel, dat waren wij dus vanavond ook van plan, om dezelfde reden! Maar die plannen hebben we dus maar even gewijzigd en nu staat de frituurpan te borrelen ;)

Eetsmakelijk vast!

16. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Whhhaaaaaa Blondie én Ilse aan de slag!

De statistiek komt er voor mij wel gunstiger uit te zien, aangezien ik best (een beetje) overtijd wil lopen...(hiermee verspeel ik natuurlijk wel het recht om te klagen als ik straks echt over tijd zou zijn, denk ik :oops:)

En hier goed nieuws: mijn vriendinnetje die in augustus is bevallen heeft nog een halve strip van die pillen liggen! Jean-Paul rijdt nu naar haar toe.......erg lief, want het is toch 1.5 uur heen en terug :)

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Heeeee dat is goed nieuws Esther!
    Haha, wel grappig, ze zal de noodsituatie dan nog extra goed begrijpen denk ik!
    Ik hoop dat het die holbewoner gauw gaat uitroken!

18. Niet meer actief

Wow Blondie is echt al bezig, spannend!!

Stasia, prachtige foto's!!

Debby, veel sterkte met Ryan!!

Roelie, dikke knuffel voor jou! Ik hoop zo dat t niet te lang meer duurt voor je. Ik zal proberen mn beentje nog even bij mekaar te houden dat je nog even voor me mag..ik heb best geduld nog ;)

Nu gaan we ff eten, is er nog niet van gekomen en mn maag knort...gelukkig voel ik t verschil nog tussen mn maag en mn buik hihi.

Liefs
    Ilse

19. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ilse en blondie succes spannend hoor meiden!

20. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Hoi allemaal,

Hier alles goed, ik kwam nog even checken of er al mensen bevallen zijn door de liters frambozenblad thee. en wie gaan er dan bevallen? De mensen die GEEN frambozenblad thee hebben gedronken hahahaha.

Hier vette dip, ben buik echt beu, nee echt BEU! ben hele zwangerschap beu, en jons probeert de hormoonaanvallen te ontwijken. hij heeft geen geluk. als chagerijnigheid een teken voor een anderende bevalling zou zijn dan zou ik nu ter plekke bevallen hahaah. Ik ben er van overtuigd dat ik overtijd ga raken.

@ Maria: mooie foto's zijn het geworden zeg, je buik lijkt wel nog groter geworden sinds ik je zag!

@ Linda (blondie): succes in het ziekenhuis meid! Ik hoop dat je snel je kindje hebt.

@ Esther: wat een drama met je holbewoner zeg! Dat ie eindelijk maar eens oprot

@ Ilse: Hey Ilse, wat gaaf dat je deze week waarschijnlijk nog gaat bevallen! echt superspannend. Ik zal voor je duimen dat je niet te lang pijn hebt.

@ Debby: rot dat het niet helemaal vlekkeloos gaat met Ryan. moet hij niet onder de lamp omdat hij gelig ziet?

@ Roelie: geeft niks hoor! Hier ook al de hele week aan het janken, ik ben het ook beu en ben nog minder ver dan jij.

@ Stasia: mooie foto's van jou en Deniz!

Deel Deze Pagina