even een vraagje! Wanneer kan je weer gemeenschap hebben na de bevalling? Ik heb trouwens sinds me zwangerschap erg veel last van zweetgeur! Onder me oksels, met deo ruik je het niet maar voorheen zweette ik dus nooit! En nu ruik ik het erg sterk s'morgens vroeg...balen! Hebben jullie daar ook last van? En wanneer is die slappe buik weg hahaha
Kwam alleen ff checken of er al babynieuws was... Blondie en Ilse succes meiden! Humeur hier nog zwaar op het dieptepunt, ben het gewoon zo zat ik wil écht niet meer maar ja...helaas pikt beeb mijn geestelijke dip niet op en blijft lekker zitten Hopelijk is morgen alles wat zonniger... Ga zo afsluiten ik kom morgen weer kijken of er beebs zijn ga nu Idols kijken...ff lekker lachen om die sneue types die denken dat ze kunnen zingen xxx Roelie
1. als je gestopt bent met vloeien, ivm met de open wond in je baarmoeder mag je niets in je vagina 'stoppen'. 2. Ik ook, stinken joh!.. en 's nachts baden in het zweet. tis dan net een zwembad... Zelfs met deo is het soms enorm knokken om de geur weg te krijgen.. ik moét nu elke ochtend douchen, ook al wil ik misschien liever 's avonds.. niets aan te doen.. de hormonen moeten eruit. 3. Slappe buik ook hier.. kan ff duren, maar bij Ruby issie dus al weg.. dus dat is moeilijk te zeggen, hangt af van het aantal kilo's dat je nog kwijt moet denk ik.. en hoeveel buikspieroefeningen je gaat doen/doet. Inmiddels ben ik al wel zover dat ik mijn oude broeken weer aankan.. Moet nog zo'n 3 kilo kwijtraken..
Slappe buik hmmm valt mee hier. Is alweer bijna plat Ibo is op dit moment bezig met Deniz. Het lijkt wel dat hij sávonds niet in zijn bed wil slapen. Dus waarschijnlijk weer zo'n nacht als gister pfffffff.
Sjee spannend hierzo zeg! Ilse en blondie zet hem op meiden! Roelie meis nogmaals een hele dikke knuffffff Hier lekker rustig aan gedaan, weinig te melden ook De zooi is allemaal weer opgeruimd en als het goed is, komen morgen de gordijnen voor Ukkie's kamer Al is het eerst zien en dan geloven natuurlijk
Nou, gelukkig hij slaapt. Niet in z'n bed maar in de box. Hopelijk na z'n laatste fles strakjes dat hij wel in z'n bedje wil.
Zo, heb lekker gedoucht en lig intussen in bed tv te kijken. We zouden dit weekend het bed verschonen en het zeiltje erin leggen, dus dat hebben we nu gelijk maar ff gedaan. Wel ff wennen hoor, wat een gekraak en geschuif. Maar nu wel ff belangrijk natuurlijk. Intussen gemerkt dat ik ook bloedverlies heb, dus in plaats van inlegkruisjes nu maar overgestapt op good old always Net weer even contact gehad met de vk, ze heeft t idee dat t nu wel door zal gaan zetten, maar ja, je weet maar nooit, voor t zelfde geld duurt t nog een week ofzo..we'll see. Ze ging nu naar een bevalling en ze zou daarna in elk geval nog even langs ons huis rijden. Als we willen dat ze binnenkomt moeten we benenden licht laten branden, dan belt ze aan. Als we het licht uit hebben dan belt ze niet aan. Op dit moment hoor ik de bel, dus dat zal ze zijn, wat een timing. Snel posten... doeiii
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Hope43~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 5 MEIDEN , 8 JOCHIES, 4 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal nog 17 kleintjes op komst. BUDDYLIJST Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (bevallen) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (bevallen) Ruby (bevallen) - Muriel (14) Lenthe (6) - Debbykoops (bevallen) Natasja (bevallen) - MissyM (bevallen) Serafijntje (7) -Rachel (16) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Blondiedfu (8 ) - Hope 43 (28 ) AGENDA Maria ~3 en 5 november benen bij elkaar houden!! Serafijntje~ 5 november 12:10 VK Gwendolyne~ 5 november oogarts controle Mika MissyM~ 5 november 11:00 gehoortest MissyM~ 5 november 14:15 ziekenhuis nacontrole MissyM~ 5 november 15:30 wijkverpleegkundige komt langs ikke1981~ 6 november 16.30 VK Maria~ 7 november VK Sammie2~ 8 november 11.20 uur VK Roelie~8 november 12.30 VK Murmel~9 november 16.00 VK Joldeg(Ilse)~ 13 november 8.25 uur VK Gwendolyne~ 14 november nacontrole gyn zh Murmel~15 november 11.00 VK MissyM~ 19 november eerste bezoek consultatiebureau Dafje~ 20 november nacontrole gyn zh Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32!) {|= Gwendolyne~ 29 november kinderarts controle Mika Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD GEBOREN ISA* ~ dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN ~ zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA ~ dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d EVANGELOS KONSTANDINOS ~ zoon van Melina en Chris ~ 19 oktober ~ 2780 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d SANNE ~ dochter van Natasja en Etienne ~ 22 oktober ~ 3095 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ ingeleid ~ 37w6d RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~ 26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZH ~ ingeleid ~ ??? ESMAY ~ dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d RYAN ~ zoon van Debby en Arnoud ~ 31 oktober ~ 3500 gram ~ ZH ~ ingeleid ~ 38w1d DENIZ ~ zoon van Stasia en Ibrahim ~ 1 november ~ 00.31 uur ~3410 gram ~ ZH ~ weeën ~ 38w1d 4 MEIDEN 5 JOCHIES In totaal al 9 kleintjes geboren!
Stasia, kan je hem anders niet op jullie kamer leggen in een wieg of de bak van de kinderwagen? Missxhien dattie nog wat moeite heeft met ver weg te zijn bij jullie vandaan..
Ben zelf net uit eten geweest, maar was beetje rare avond. Ik heb namelijk de hele dag al, maar vooral nu bijna CONTINU harde buiken, achter elkaar door. Bijna meer wel dan niet. Niet echt pijnlijk, vooral erg vervelend en inflexibel tegen mn ribben aan. Hebben jullie dat ook? Ik vind het namelijk wel erg veel en weet eigenlijk niet of dat wel normaal is.
ilse toi toi toi van blondie heb ik nog niets vernomen,..... die is vast flink bezig,......... peetje even iets aan jou,.. ik zag net toevallig onder jouw naam, 15 maart zwanger , maar is je datum dan wel oke?
Nee, het is niet echt te klokken, het is echt minuutje op minuutje af zeg maar... Heel onrustig, terwijl ik helemaal niet onrustig ben.