Dafje: het probleem is zodra je hem ergens weglegt maakt niet uit waar begint hij te krijsen. En als hij op een kussen op je schoot ligt is het goed. Dus hij heeft idd nog veel moeite met alleen zijn s'nachts. Ach komt ook wel goed. Hij is ook pas 3 daagjes oud.
nou dit is nou waarlijk telephatie, ik zit tv te kijken en dacht aan blondie, ik hoopte hier iets te zien maar nee, dus plaatste ik dit voorgaande berichtje,........ stuur ik hem door krijg ik een sms binnen op precies hetzelfde tijdstip als mijn berichtje aan jullie ,.... van blondie dus:::::::::: haha zal ik het jullie ook maar vertellen dan?
ow amaranta had het ook al getikt hihi nou blondie van harte gefeliciteerd met jullie zoon, heel veel liefde en geluk gewenst,.......
Gefeliciteerd met jullie zoon Blondie! Stasia.. ja komt vanzelf goed, daar twijfel ik ook niet aan. Fenna heeft de afgelopen dagen van die uurtjes dat ze alleen maar op schoot wil liggen, meestal begin van de avond.. Vanavond was ze eigenlijk vrij rustig... Hoop dat jullie ook een beetje kunn rusten tussen het huilen door...
Nou dat was ff vreemde timing, ik zit te vertellen dat ze vanavond nog ff komt en vervolgens staat ze voor mn neus.. Ze heeft hartje geluisterd, dat ging weer behoorlijk snel en daarna nogmaals inwendig gevoeld. Ik had al wel wat meer ontsluiting maar nog niet veel. Gezien het feit dat ik nog niet echt veel weeen heb en er verder nog weinig gebeurt, blijf ik dus gewoon lekker in bed hier thuis. Het kan vannacht doorzetten maar het kan ook nog een paar dagen duren, even afwachten of er verder weeen en meer ontsluiting komt. Ik vind t maar een raar idee hoor. Vanmorgen las ik een berichtje van Roelie als reactie op mij, waarin ze voorstelde dat ik de vk zou bellen, daar had ik zelf nog niet eens aan gedacht haha. Stom zeg. Maarja, jullie weten, ik ben niet zo'n beller Vanmorgen had ik echt niet gedacht dat de dag zo zou lopen...weird! Al met al was t een stresserige dag, maar is er op zich nog weinig gebeurd. Het rommelt, maar dat is dan ook alles. Ik ga er maar vanuit dat het inderdaad deze week gaat gebeuren, dus moet morgen echt even de laatste dingetjes in huis regelen (en mn tas even netter inpakken haha, heb er vanmiddag zo vanalles ingesmeten, geloof dat er 6 paar sokken inzitten ofzo hihi). Ik moet zo mn temp nog ff nemen en dan de slaappil nemen die ik ik van de vk gehad heb en dan kijken hoe de nacht verloopt. Zo, dat was weer ff de Ilse-update.. Is er al meer nieuws van Blondie eigenlijk?
Hey wat zie ik nu? Blondie is bevallen dus! Super! Blondie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!!
Hmmz, nouja, ik ga maar proberen te slapen en hoop dat dat lukt. Misschien maar fftjes een warme douche nemen, kijken of dat helpt... Welterusten allemaal!
Linda-Blondie, van harte met REESE! Ilse, kraakse vannacht op je zeiltje Het is wel spannend, hoor! Ik ga ook lekker slapie doen en hoop dat de Curanal zijn werk goed doet Trusten!
Dat is bij dus ook sinds vrijdag zo. Net of ik een voetbal in mn buik heb. Daarnaast deed t bij mij ook wel behoorlijk pijn, maar tussendoor gewoon erg vervelend. Dus ik ga je t zelfde advies geven als wat Roelie mij gaf...straks gewoon even de vk bellen, wat zij er van zegt. Hoe is t vannacht gegaan? (((((((((((((((((((Peet))))))))))))))))) Wat balen zeg dat je je zo beroerd voelt. Ik zie t al helemaal voor me, a la Charmed gooien je hormonen met vuurballen ofzo Nee serieus, ik kan me voorstellen dat je t allemaal beu bent. Even volhouden nog meid, je bent er bijna! He bah, jij ook nog steeds in je dip. Heeft Idols nog geholpen je geestelijke dip wat te verminderen? Ik hoop echt dat de kleine zich snel aandient en je je gauw weer beter voelt. ((((((Knuf))))))) Hoe is het afgelopen nacht gegaan met Deniz? Is t gelukt om 'm in zn bedje te laten slapen? Balen joh, dat ie zo gaat huilen als je 'm ergens neerlegt. Ik hoop dat jullie een rustige nacht hebben gehad. Wat fijn dat je vriendin nog pillen voor je had joh! En wat lief dat JeanPaul die 'even' is gaan halen. Ik hoop dat ze snel werken en je snel van je holbewoner (prachtige term haha) af bent!
Qua update overigens niet veel te melden. De pijn is nog wel aanwezig, de pijnscheuten/weeën worden ook wel heviger, maar ze zijn totaal nog niet regelmatig, zit makkelijk een half uur of zelfs een uur tussen. Ik weet alleen totaal niet meer hoe ik moet liggen, elke houding doet wel ergens anders pijn. En om t feest compleet te maken, vannacht weer 's overgegeven. En tja, die slaappil doet zn werk dus ook niet, want heb geen oog dicht gedaan. Gezellig he Ben er dus maar even uitgegaan, even een kopje thee drinken en forum bijlezen en dan straks nog maar 's proberen. Ik denk zelf niet dat het vandaag al echt door zal zetten, misschien morgen of van de week? Of misschien is Smurf me gewoon aan t plagen en blijft ie wel degelijk nog 3 weken zitten. Only time can tell Ik hoop dat jullie allemaal lekker liggen te slapen (of stiekum liggen te bevallen? hihi). Knuffff Ilse