November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Mogge Hope, jij bent er vroeg bij.

2. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    nou ilse weer een vervelend nachtje dus,......
    wat vervelend voor je, ik dacht gisteren tussen de bedrijven door, dat het v jou echt begonnen was,.....

je bent alweer offline, dus hopelijk ben je weer terug je bedje in en kun je toch nog ff lekker slapen, want tja, als je toch moet bevallen is het natuurlijk beter dat je uitgerust bent,.......

ik wens je veel succes vandaag,.....
    want het niet weten of je nu wel of niet gaat bevallen, lijkt me ook vervelend

xxx

3. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ow je bent niet offline,.... haha staat hier wel dus,....
    ike vroeg? tja ach 6 uur valt wel mee vandaag, ben nou eenmaal een vroege vogel :)

ik heb wel goed geslapen hoor,...
    wel een keertje of 4 eruit geweest, maar ja dan liggen, knoppie om en zzzzzzzzzzzzzzzzz
    maar ja lag nu te lang te denken dus ben er maar uit gegaan ;)

4. Niet meer actief

Hoe laat ga jij meestal je bed in dan? Maak je wel genoeg uurtjes als je er zo vroeg uitgaat?

Ik ben er nog wel, Willem heeft even een poging gedaan mn rug te masseren, heb zo'n rugpijn. Ik dacht de afgelopen dagen dat ik waggelde, nou .... nu ziet het er helemaal niet meer uit hihi.

Ik ga maar weer eens een poging wagen om te gaan slapen, eens kijken of t nog even wil lukken. Ik heb toch niet t idee dat t daar gaat zetten, dus ik ben er vandaag gewoon nog hoor ;)

5. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    nou ja eigenlijk niet, want ik slaap meestal ook niet voor enen :rolleyes:
    maar ja ik heb nou eenmaal niet echt veel slaap nodig,
    wel rust ik tussendoor genoeg hoor, dus mn lichaam lijdt er (nog ) niet onder ;)
    (als ik maar niet zoals gisteren te lang hier hang, hihi)

maar ja ik heb dus ook niet van die vervelende pijnlijke klachten, want dan zal dit natuurlijk wel anders worden,....

maar zoals jij de pijnen hebt, en nu zelfs je mannetje aan de massage moet,..pffff tja dan kun je idd beter vroeger bevallen,....

maar ja daar kun je idd alleen maar op hopen natuurlijk, je bent eigenlijk nog niet bevallingsrijp ;) qua tijd dan,...dan moet je het zh in toch?
    dus maar ff uitstellen als je thuis wil bevallen,...

en blijven hopen dat je niet je hele zwangerschap moet uitdragen en wie weet nog overtijd :( :confused:
    dus kom liever maar eerder vd pijn af,..maar ja hoe? pff vermoeiend hoor,......

zullen we anders maar een datum voor je aanwijzen? haha neem ik 7 nov
    daar heb ik heel veel mee,.....maar ja de 5 de ook wel dus,.... jij mag kiezen,..... :)

haha maar ja alle gekheid op een stokkie, ik hoop echt voor je dat de pijn zal weggaan, en zo niet, dat je gauw mag bevallen,...
    van dit geschommel wordt je alleen maar moeier ,........

nou ik ga er weer van tussen, want anders hang ik hier te lang en dan ben ik straks weer zo moe en komt er weer niks vd planning ;)
    ennuh mn tijd gaat nu toch ook wel een beetje dringen ;)

6. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    @ peetje had jij gisteren mijn berichtje nog tussendoor gelezen?

je datum viel mij namelijk op,.... zwanger: 15 maart.
    je bent volgens jouw banner langer zwanger als mij, maar je bent een maand later zwanger geworden als mij?

ik weet niet hoe of wat, maar als dit idd een foutje is, moet je dus niet raar opkijken als je heel lang overtijd gaat ;)

7. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    zo en nu ben ik weg,.....
    ff lekker lezen, en dan aan de slag

fijne dag allemaal

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Morge meiden
    Hier ook weer lekker op tijd wakker, kan je eens uitslapen dan lukt het niet :)
    Merk wel dat de nachten moeizamer worden zeg, me eigen omdraaien is werkelijk een hele klus, maar ja ik voel me redelijk uitgerust dus mag niet zeuren

Ilse jij hebt ook weer een rotnacht gehad zeg, hopelijk kan je nog wat slaap mee pikken vandaag. Of je bevalling moet gewoon doorzetten gun het je niet dat dit nog weken moet gaan duren volgens mij ben je dan gesloopt

Roelie hoe is het met jou meis, ben je al beetje je hormonen te baas?

Peetje hoe is het met jou meis, hopelijk ben jij ook je hormonen een beetje kwijt.

Murmel heb je nog een beetje kunnen slapen met die harde buiken, en idd wat Ilse zegt gewoon je vk bellen hoor, is ze voor.

Nou even denken wat ik vandaag op de planning heb, ja wassen, gister echt niet aan toegekomen. Hopelijk komen vandaag de gordijnen voor Ukkie's kamer en dan is het kamertje eindelijk af, joepie :D

9. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Goedemorgen!

Blondie: gefeliciteerd met Reese!!!!

Ilse: nog niet bevallen dus :D Hoe is het meis, is de pijn een beetje uit te houden? Hou je het wel in de gaten trouwens, bij jou loopt het af en toe al zo raar (hihi) voor hetzelfde ben je al druk bezig zonder dat je het in de gaten hebt :)
    En hoe is het met Muriel en de harde buiken?

Hier verder weinig bijzonders, goed geslapen, standaard om 2 uur en 6 uur eruit en er kwam vannacht nog een dorp bosnegers langs ik geloof dat beeb nu wel ingedaald is ik kan amper nog lopen :(

Ik ben vanmiddag op een feestje mochten er spannende dingen zijn wil iemand me dan sms-en?
    En zijn Jen en Indigo al gesmst vwb Blondie? En moesten er nog meiden (Linda?) gesmst worden?

Word vast een leuk feestje vanmiddag ben bloedjechagerijnig en zie nu al op tegen al die mensen... :evil: brrrr daar gaan we weer met de zogenaamde belangstellende vragen en zielige blikken :rolleyes:

xxx Roelie

10. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ben trouwens wel ff benieuwd naar Melanie?
    Straks is ze stiekem vannacht bevallen :D

Ik zal ff douchen en ontbijten en net doen alsof ik een vrolijke stralende zwangere ben ;)
    Tis voor de rest hier ook niet leuk zo'n stuk chagerijn als mama en vrouw maar ooooh wat zou ik graag wegkruipen in een hoekje en pas tevoorschijn komen als beeb er is...

11. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007

Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter
    Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon
    Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing
    ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing
    Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter
    Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon
    Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter
    Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter
    Hope43~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon
    Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter

5 MEIDEN , 7 JOCHIES, 4 VERRASSINGSPAKKETJES
    In totaal nog 16 kleintjes op komst.

BUDDYLIJST

Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen)
    Gwen (bevallen) - Roelie (13)
    Jennie (bevallen) - Indigo (28 )
    Tari (3) - Stasia (bevallen)
    Ruby (bevallen) - Muriel (14)
    Lenthe (6) - Debbykoops (bevallen)
    Natasja (bevallen) - MissyM (bevallen)
    Serafijntje (7) -Rachel (16)
    Dees (9) - Peetje (20)
    Maria (9) - Ilse (26)
    Sammie (9) - Barbabintje (27)
    Blondiedfu (bevallen ) - Hope 43 (28 )

AGENDA

Maria ~5 november benen bij elkaar houden!!
    Serafijntje~ 5 november 12:10 VK
    Gwendolyne~ 5 november oogarts controle Mika
    MissyM~ 5 november 11:00 gehoortest
    MissyM~ 5 november 14:15 ziekenhuis nacontrole
    MissyM~ 5 november 15:30 wijkverpleegkundige komt langs
    ikke1981~ 6 november 16.30 VK
    Maria~ 7 november VK
    Sammie2~ 8 november 11.20 uur VK
    Roelie~8 november 12.30 VK
    Murmel~9 november 16.00 VK
    Joldeg(Ilse)~ 13 november 8.25 uur VK
    Gwendolyne~ 14 november nacontrole gyn zh
    Murmel~15 november 11.00 VK
    MissyM~ 19 november eerste bezoek consultatiebureau
    Dafje~ 20 november nacontrole gyn zh
    Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32!) :({|=
    Gwendolyne~ 29 november kinderarts controle Mika
    Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD

GEBOREN

ISA* ~ dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d
    MIKA JARED AIDAN ~ zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d
    FENNA ELEONORA ~ dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d
    EVANGELOS KONSTANDINOS ~ zoon van Melina en Chris ~ 19 oktober ~ 2780 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d
    SANNE ~ dochter van Natasja en Etienne ~ 22 oktober ~ 3095 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ ingeleid ~ 37w6d
    RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~ 26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZH ~ ingeleid ~ ???
    ESMAY ~ dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d
    RYAN ~ zoon van Debby en Arnoud ~ 31 oktober ~ 3500 gram ~ ZH ~ ingeleid ~ 38w1d
    DENIZ ~ zoon van Stasia en Ibrahim ~ 1 november ~ 00.31 uur ~3410 gram ~ ZH ~ weeën ~ 38w1d
    REESE JACOB~zoon van Blondiedfu (Linda)~3 november~3910 gram~ZH~weeën~..w.d

4 MEIDEN
    6 JOCHIES

In totaal al 10 kleintjes geboren!

12. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Goedemorgen meiden, even snel een berichtje van mij

Als eerste Blondie gefeliciteerdt met julie zoon. Mooie naam hebben jullie heb gegeven.
    Auto is gelukkig gemaakt, mijn oom is er gisteren een hele dag mee bezig geweest, maar hij doet het weer en dat is het belangrijkste.

Verder ben ik vandaag niet online dus als er wat gebeurd wil iemand mij dan op de hoogte brengen?????

13. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

meiden bedankt nog voor de lieve woorden.

ik denk aan jullie

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goedemorgen allemaal.

Nou, een woelige nacht achter de rug...
    Maar nu lijkt de rust weergekeerd in mn buik.
    Ik heb urenlang elke 4-5 minuten een harde buik gehad, die dan een minuutje of langer duurde.
    Reuze vervelend, maar niet superpijnlijk. Dat laatste was de reden dat ik de VK niet ben gaan bellen.
    Dat ga ik straks denk ik nog wel ff doen. Al was het maar om te weten wat er allemaal gebeurt daar beneden.

OP gegeven moment ging mn onderbuik wel steeds gevoeliger worden en meekrampen. Dus ik vermoed zelf dat het een behoorlijk fikse indalingsprocedure is geweest...

Maar leuk is anders, het is zo dubbel, aan de ene kant spannend omdat er echt wat gebeurt, maar aan de andere kant weet je gevoelsmatig al dat dit een goed voorbeel van vals alarm is, omdat er niet echt pijn bij zat. En dat maakte me wel moedeloos, want nog 2 -3 weken dit soort nachten houd ik niet vol.

Op bepaalde manier ben ik nu dus ook wel weer teleurgesteld dat het weer een stuk rustiger is in mn buik. Ik ben wel klaar voor actie, hoor!

15. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Blondie gefeliciteerd met je zoon Reese!!

Ilse, je maakt het wel spannend hoor!

Muriel, succes met je harde buiken!

16. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Blondie: gefeliciteerd met je zoon Reese!!

Muriel: harde buiken heb ik hier ook steeds vaker en langer aanhoudend. Maar inderdaad niet superpijnlijk. En krampen onderin soms, niet elke nacht. Maar echt doorzetten doet het ook niet, kan nog wel 3 weken duren inderdaad!

Ilse: hoop voor jou dat het OF dragelijk blijft, OF doorzet. Suc6 vandaag!

Dees: als de gordijnen hangen, maak je dan een nieuwe foto?

Ik ga nog even in bed liggen met een boekje, mijn zwevende ribben doen teveel pijn om nu al rechtop te zitten! Oja en vandaag koopzondag, dus we zullen de stad nog wel even ingaan vanmiddag. Verder niet veel op de planning... euhm, het kaartje voor Smurf moet eindelijk definitief worden afgemaakt! Dat dus ook nog :)
    Fijne dag allemaal!

17. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hoi meiden.

heb alles even vluchtig gelezen, maar de tranen zitten hier een beetje hoog. :cry: :cry:
    Ik lees dat iedereen bevalt, of bezig en dat terwijl ze een stuk korter zwagner zijn (kunnen jullie niets aan doen) maar hier rommelt het nu al tijden en er gebeurd maar niets.
    Gisteravond vanaf 19.45 uur weeen en vanaf 21.15 uur met regelmaat van 5 min. maar niet echt krachtig. Om 22.30 uur VK gebeld, en ja ik moet het nog maar even aankijken. :cry:
    Vervolgens naar bed gegaan omdat ik zo moe ben, maar ja dus nog niets.
    Wel af en toe weeen vanacht die ik vaag oppakte in mijn slaap, wat bloedverlies (licht) maar nu nog steeds niets, geen bevalling.
    Had gehoopt dat dat bij een 3e toch wel even anders ging, maar dit duurt voor me gevoel nog langer dan bij de jongens.

Besluit nu toch eventje om vandaag niet meer op het forum te komen.

Het spijt me en misschien heel kinderachtig, maar kan het even niet hebben. :cry: :cry: :cry:
    Baal als een stekker op dit moment. :cry:

Voor jullie allemaal een knuf en sorry.

Blondie gefeliciteerd met jullie zoon.

18. Niet meer actief

Mogge dames.

Muriel, ik zou zo toch ff de vk bellen als ik jou was. Wie weet ben je al wél bezig, wie zegt dat het perse superpijnlijk moet zijn? Je weet maar nooit natuurlijk. Sterkte ermee!

Roelie, fijn dat je goed geslapen hebt, helpt dat niet tegen de chagrijnigheid? Moet je perse naar dat feestje, kun je daar niet onderuit joh?

Linda, wat fijn dat je auto gemaakt is, wat een opluchting voor je joh!

Dees, succes met het afmaken van t kamertje vandaag. Zal wel fijn gevoel zijn als ie écht helemaal af is he. Dat is bij ons dus eigenlijk nog niet zo, maar t zijn nog kleine dingetje, dus dat kan wel wachten ;)

Hope, fijn dat je in elk geval wel goed slaapt ook al is t kort. En 5 of 7 nov vind ik wel prima hoor. Ik ga overigens sowieso in t ziekenhuis bevallen ipv thuis, maar doe dat liever met 37nogwat dan met 36w6d zoals vandaag...dus ik hou mn beentje nog even bij elkaar. Overigens, wat die datum van Peet betreft..ik vermoed dat ze gewoon bedoelt dat ze sinds die datum wéét dat ze zwanger is, dat zou namelijk wel kloppen.

Sammie, balen dat je zo'n pijn in je ribben hebt, lekker nog even liggen dus hoor, tis nog vroeg zat. Shopze vanmiddag.

Ik zou dus vandaag eigenlijk naar de Beauty&Healthbeurs gaan, maar dat risico nemen we nu maar even niet ;)

Verder ben ik gewoon harstikke moe, zoals verwqacht echt niet meer geslapen, kan ook bijna niet meer liggen van de pijn. De echte pijnscheuten (weeën?) komen nog steeds hooguit elk uur ofzo, dus heb echt niet t gevoel dat t echt bezig is. Bloedverlies is ook opgehouden, best kans dat dat gewoon van t toucheren is gekomen en dus niks betekent. Jaja, ik rommel gewoon en dit is gewoon vals alarm, zul je net zien ;)

Straks komen mn ouders nog ff om te helpen met de laatste dingen in huis, want wil nu toch wel snel alles afhebben anders sta ik volgende keer weer zo te panieken hihi.

Fijne dag allemaal
    Liefs
    Ilse

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    He Melanie, ik kan het me heel erg goed voorstellen, je verwacht gewoon niet dat je bij je derde nog moet gaan zitten wachten.
    En zeker niet met al dat voorwerk dat je al gehad hebt. Het is gewoon TIJD!
    En als er dan idd ook nog anderen eerder bevallen, is dat helemaal confronterend. Ik heb dat zelfs al, terwijl ik nog lang niet aan de beurt ben, dus vind t echt niet meer dan logisch hoor.
    Kan me voorstellen dat je er echt even helemaal doorheen zit en wilt dat het zover is...
    Ik duim voor je!

(maandagmiddag dan, als ik net weg ben?)

20. Niet meer actief

((((((((((((Melanie))))))))))))))))

Ik kan me je gevoel goed voorstellen hoor, je bent er nu gewoon zo aan toe om te gaan bevallen, je lichaam geeft alle signalen dus dat beebje moet gewoon 's gaan komen! En je mag met alle liefde gewoon nog voor mij hoor, ik hou mn beentje wel dicht, dus zal proberen niet voor te dringen.

Meis, hou je taai en ik duim voor je dat het nu toch echt snel gaat doorzetten, want dit is echt niks joh.

Knufffff

Deel Deze Pagina