Melanie (((knufff))) Jij zegt precies datgene wat ik ook voel maar eigenlijk niet wilde zeggen, tenslotte kunnen de meiden er ook niks aan doen dat ze eerder bevallen maar ik herken je gevoel zó goed...toen ik gisteren las dat Ilse rommelde had ik ook even zoiets van ja hee hallo jij bent nog lang niet aan de beurt! Kun jij ook niks aan doen hoor Ilse! Ik wou het ook niet posten maar stiekem voel ik toch wel een steekje jaloezie...het hoort er allemaal bij maar de ene dag gaat het beter als de andere en ik kijk dan af en toe maar even bij de oktober mama's daar lopen er een paar flink over tijd...en dan weet ik weer dat ik (nog) niet mag klagen... Meis dikke knuf voor jou! xxx Roelie
Wil jij wel eens even heel gauw achteraan sluiten in de rij potverdorie nou lekker dan weer eentje die niet netjes kan wachten
Pfff verder even geen zin om uitgebreid te reageren... Moet straks naar die verjaardag en het is van mijn bloedeigen vader dus nee ik kan er echt niet onderuit...maar ik heb écht geen zin Belde vanmorgen René's werk ook nog met de planning voor morgen...willen ze 'm 'even' naar Sas van Gent sturen Dat is dus met de vrachtwagen 5 uren rijden! René zou morgen even flink stampei maken dat ze niet zo onnozel moeten plannen...ja zegt de planner nog als het begint dan keer je toch om? Euh ja leuk hoor als het een stortbevalling word (wat heel goed kan met nummer 3) dan is hij toch nooit op tijd Whaaaaa sukkel ik kan 'm vandaag beter niet aan de telefoon treffen Altijd goed dat soort dingen als je al een pesthumeur hebt inclusief knallende koppijn...die ik trouwens wel ff in de gaten ga houden, mijn bloeddruk was de vorige keer al wat hoog maar ik hou nu ook heel veel vocht vast en heb ontzettend veel dorst...misschien morgen ff laten checken... Ga weer in meelees-heb-geen-zin-te-reageren-stand
hoi hoi, gisteren dacht ik echt dat ik krampen enzo had, maar helaas. Het was de friet die verkeerd was gevallen. Heb nog even een uurtje boven de wcpot doorgebracht maar het wilde niet, dus maar bedje in met emmer er langs. Gelukkig is het gezakt en heb ik niet hoeven over te geven. Daar ging al mijn hoop op bevallen hahahaha. Hier nog steeds dip, nu ietsje minder hoor, maar ik wil OOK bevallen, en wel NU! Maar ik denk dat ik respectvol ga zijn en roelie, dees, maria, melanie en anderen die meer rechten hebben voor laat gaan. (ben ikmnou niet de barmhartige samaritaan ) @ Melina: dat overmatig zweten is een bekend kwaaltje na de bevalling. 6 weken na je bevalling zou je hormoonspiegel weer normaal moeten zijn en zou het dus over moeten zijn. Volgens mij mag je weer gemeenschap hebben als je je daar zelf weer klaar voor voelt. Ik zou persoonlijk wel even wachten tot al het vloeien over is. @ Hope: hoezo? Tel ik ergens mis of is het een schrijffout? Het is al zo lang geleden....Mijn laatste menstruatie was in feb, maar ik testte in maart positief, zou het em dat kunnen zijn? @ Murmel: ik heb dat een paar dagen gehad, kon geen 5 min iets doen of kreeg een harde buik, zelfs van gewoon lopen. Nu is het bij mij weer over. Bij jou lijkt het toch wel echt aan te houden, ik duim vor je dat het doorzet meid! @ Linda (blondie): GEFELICITEERD MET JE ZOON REESE! @ Ilse: spannend nog steeds dus, slapen wordt nu helemaaaaal onmogelijk lijkt me! @ Roelie: voel je niet rot, ik heb gisterenavond een half uur tegen jons lopen huilen dat iedereen al aan het bevallen is behalve ik (dramaqueen olee!) En jij bent al verder dan ik. Ach ik meld me maar vast aan als laatste novembermama die gaat bevallen, ik schuif door naar december denk ik
Elmo en Laura, beiden van harte met jullie kindjes! Peetje/Hope, ik heb mijn laatste menstruatie 20 feb gehad en de datum van bevruchting lag dus (rond) de 6de maart. Wij schelen 1 weekje volgens de banners, dus ik vermoed dat jouw laatste menstruatie rond 13 feb heeft gelegen en de vermoedelijke bevruchting rond 1 maart (mits je een cyclus van 28 dagen hebt tenminste)
Hallo November-mama's! Hier een berichtje van Ma2Be.. Lees alweer eventjes stiekem met jullie mee. Leuk om te horen dat jullie allemaal middenin de bevallingsperikelen zitten! Voor hen die al bevallen zijn, PROFICIAT! (en een lieve knuf voor lindaPOOH, jeetje meid, sterkte); voor hen die nog mogen: Go For It Girls! Ben zelf nu 30wk zwanger. Heel lang niet op t forum geweest, heb me nooit helemaal thuisgevoeld bij de januari mama's en verder ook teveel aan het hoofdje gehad. Maar nu alles zo dichtbij begint te komen (babyspullen verzamelen, kinderwagen-Stokke- is besteld, intake kraamzorg komende week, zwangerschapsyoga, nadenken over de bevalling..) ben ik toch weer terug. Zwangerschap gaat goed. Behalve dat sinds een week de kleine op mn schaambeen zit te wippen en ik af en toe door de grond ga van de pijn.. Maarja, de laatste loodjes he. Nog maar 4 weekjes werken.. XX Ma2Be PS We weten wat het wordt! Maar ik zeg nog even niks, want eigenlijk was dat niet de bedoeling. Foutje bij de 20wk echo: we wilden het niet weten, maar de echscopiste heeft het wel even duidelijk vermeld in de brief die we meekregen. Fijn en bedankt..
ik kreeg trouwens vrijdag een cd van ¨hallo wereld¨ thuisgestuurd van ministerie met daarop een mooi liedje gezongen door Raffaëla. Hebben meer mama´s deze al ontvangen? Echt weer zo´n tranentrekkend liedje
vanmorgen toch nog even een uurtje slaap mee weten te pakken, elk minuutje dat ik kan pak ik mee hoor Roelie, je had dat best gewoon kunnen posten joh, je hoeft je voor mij/ons niet in te houden met t uiten van je gevoel hoor, ben je mal. Ik kan me zo goed voorstellen dat t niet leuk is om te zien dat meiden zoals ik, die nog niet aan de beurt zijn, al gaan rommelen en dat t bij jou/jullie niet door zet. Ik vat t dan ook zeker niet persoonlijk op hoor. Dus gewoon uiten wat je dwars zit en niet voorzichtig doen en opkroppen, oke? Hier is t nu heel rustig in de buik, sinds vanmorgen geen wee/pijn meer gehad, dus ik raak er steeds meer van overtuigd dat t gewoon vals alarm was. Wel vanmorgen bij t douchen flink wat slijm verloren, maar voor zover ik weet zegt dat ook nog niet zo veel. Fijne dag allemaal verder en dikke knuffels voor 'm nodig heeft. ((((((((((((((((Knuffff)))))))))))))))))
Wat een grauwe dag vandaag zeg, bah! Hoog tijd voor frietjes dus.... Heb Wim er maar even op uit gestuurd voor deze gezonde en voedzame lunch. Zometeen gaan we de maxicosi-vastzet-oefening doen. De buren zouden altijd nog even uitleggen hoe het precies moet. Is zo suffig als je het ZH later uitloopt met die kleine en je eigenlijk geen idee hebt, haha!
Haha muriel, dat hadden wij dus met de maxicosi toen we met Fenna weg mochten... zat Jeroen ook lekker te knoeien... nu blijkt ook dat onze gordel eigenlijk net te kort is.. het gaat net als je flink rukt en sjort, maar das niet bevorderlijk voor het anti-spuug beleid wat we hier proberen uit te voeren...
Oja, en onze nieuwe buren zijn volgens mij hun eerste spullen aan het verhuizen. Zo stom, ik weet gewoon nog steeds niet wie er nou precies komen wonen. Ik heb alleen hém gezien, maar háár nog niet. En nu is hij weer alleen bezig volgens mij. En er zou wel een 'haar' moeten zijn, dat weet ik wel, want ze zouden in mei een kleintje verwachten, vertelde hij een poos geleden. Het zijn Engelsen, die al 8 jaar in NL wonen, maar nog steeds (i.i.g. hij dan) geen NL's (durven) spreken. Dat vind ik dan zó slecht! Al die vluchtelingen etc. moeten allemaal verplicht zsm inburgeren, maar zo'n expat maakt niet uit. Belachelijk vind ik dat.
Wat vreemd dat gordels te kort kunnen zijn, dat wist ik helemaal niet. Had ik ff op moeten letten dus bij het kopen van de auto Afijn, ik zal het zo zien, of het lukt!
Jeroen is al even wezen zoeken.. schijnt wel iets Volvo-achtigs te zijn... Dus... weet niet of dat bij andere auto's ook voorkomt en welke dan...
Typisch dat alleen hij nog zich heeft laten zien... Maar aan de andere kant,.. misschien is ze wel niet lekker.. ze is toch zwanger he? Dus houdt zij zich schuil, tot ze helemaal over zijn..
Ja, da's misschien waar, maar vind het wel jammer, want ben wel nieuwsgierig. En het zijn vrij gehorige huizen, dus het is fijn als je elkaar een beetje mag
Dafje/Muriel: ik heb ook van mensen gehoord dat de gordel te klein was, zij hebben (min of meer gedwongen) een easyfix systeem laten inbouwen. Wij hebben van MP easbase aangeschafd, zodat we niet elke keer hoeven klungelen met de gordel, dat past ook bij kortere gordels! Net heerlijk geshopt, vooral voor m'n mannetje, die komt de winter wel weer door. Als beloning geluncht bij de Mac, hoor jullie er zo vaak over, wilde ik ook wel! Hier ook telkens SMS-jes, mailtjes en telefoontjes met de vraag hoe de laatste loodjes gaan en of er niet al nieuws is.... Maar goed, die mensen kunnen er allemaal niets aan doen dat andere mensen dat ook vragen. Bizar dat iedereen ineens zo nieuwsgierig is!
Ja, das wel handig ja.. vind ik ook hier wel leuk.. ondanks dat het niet zo ubergehorig is, maar toch de buurman is goed te horen vaak.. Al de maxi-cosi uitgeprobeerd?