November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik ga afsluiten en mijn bedje opzoeken ben helemaal gebroken...

Melanie succes straks ik ben benieuwd of ik morgen een mega grote roze felicitatie mag neerzetten!

Trusse allemaal oant moarn!

xxx Roelie

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Roelie truste meis!

3. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007

Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter
    Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon
    Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing
    ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing
    Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter
    Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon
    Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter
    Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter
    Hope43~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon
    Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter

5 MEIDEN , 7 JOCHIES, 4 VERRASSINGSPAKKETJES
    In totaal nog 16 kleintjes op komst.

BUDDYLIJST

Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen)
    Gwen (bevallen) - Roelie (13)
    Jennie (bevallen) - Indigo (28 )
    Tari (3) - Stasia (bevallen)
    Ruby (bevallen) - Muriel (14)
    Lenthe (6) - Debbykoops (bevallen)
    Natasja (bevallen) - MissyM (bevallen)
    Serafijntje (7) -Rachel (16)
    Dees (9) - Peetje (20)
    Maria (9) - Ilse (26)
    Sammie (9) - Barbabintje (27)
    Blondiedfu (bevallen ) - Hope 43 (28 )

AGENDA

Maria ~5 november benen bij elkaar houden!!
    Serafijntje~ 5 november 12:10 VK
    Gwendolyne~ 5 november oogarts controle Mika
    MissyM~ 5 november 11:00 gehoortest
    MissyM~ 5 november 14:15 ziekenhuis nacontrole
    MissyM~ 5 november 15:30 wijkverpleegkundige komt langs
    ikke1981~ 6 november 16.30 VK
    Maria~ 7 november VK
    Sammie2~ 8 november 11.20 uur VK
    Roelie~8 november 12.30 VK
    Murmel~9 november 16.00 VK
    Joldeg(Ilse)~ 13 november 8.25 uur VK
    Gwendolyne~ 14 november nacontrole gyn zh
    Murmel~15 november 11.00 VK
    MissyM~ 19 november eerste bezoek consultatiebureau
    Dafje~ 20 november nacontrole gyn zh
    Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32!) :({|=
    Gwendolyne~ 29 november kinderarts controle Mika
    Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD

GEBOREN

ISA* ~ dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d
    MIKA JARED AIDAN ~ zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d
    FENNA ELEONORA ~ dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d
    EVANGELOS KONSTANDINOS ~ zoon van Melina en Chris ~ 19 oktober ~ 2780 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d
    SANNE ~ dochter van Natasja en Etienne ~ 22 oktober ~ 3095 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ ingeleid ~ 37w6d
    RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~ 26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZH ~ ingeleid ~ ???
    ESMAY ~ dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d
    RYAN ~ zoon van Debby en Arnoud ~ 31 oktober ~ 3500 gram ~ ZH ~ ingeleid ~ 38w1d
    DENIZ ~ zoon van Stasia en Ibrahim ~ 1 november ~ 00.31 uur ~3410 gram ~ ZH ~ weeën ~ 38w1d
    REESE ~zoon van Blondiedfu (Linda)~3 november~3910 gram~ZH~weeën~39w2d

4 MEIDEN
    6 JOCHIES

In totaal al 10 kleintjes geboren!

(heb bij reese alleen zijn roepnaam ingevuld)

4. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Hoi ff vlug bericht van mij.
    Kan niet zitten en staan achter de pc is ook niet handig ;)
    Mocht vanmorgen om 10.00 alweer naar huis dus ben nu thuis aan het bijkomen.
    Lees zsm weer bij.
    dikke knuffel aan allemaal :D

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    spreek je het uit als ries?

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik doe er echt alles in!

7. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    En hier ben ik ook weer even! :D Ik heb nog steeds veel last van mijn keel (en hoestbuien) en ben daarom momenteel niet veel online. Hopelijk voel ik me morgen beter en dan zal ik ook weer meer reageren op jullie berichtjes.

Wat vervelend dat het met een aantal meiden niet zo lekker gaat. Ik kan me goed voorstellen dat het flink balen is dat het al een tijdje rommelt in je buik zonder dat er echt wat gebeurt. Ik hoop voor jullie dat jullie je kindjes snel in jullie armen kunnen sluiten. Al het wachten zal worden beloond...

8. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Wij doen er alleen handdoeken en beddengoed in. En soms ook wel ondergoed en sokken. Kleding schijnt er snel van de slijten, dus broeken, truien en t-shirts hangen we gewoon aan de lijn te drogen. Alleen bij hoge uitzondering, als ik bijvoorbeeld per se mijn spijkerbroek aan wil terwijl die net is gewasssen, dan stop ik er toch kleding in. Maar dat gebeurt dus vrijwel nooit..

9. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Wij hebben net de ooievaar opgehaald die op het dakterras komt te staan! Eentje die verlicht is, heel leuk voor deze vroeg-donker periode!

Melanie: ik denk dat de VK elk moment binnen kan komen, blijf hier nog wel even kijken hoe het afloopt, ik duim onwijs voor je mee!

Roelie: mooie buik!!

Ilse: ik ga voor jou echt duimen dat het deze week doorzet en niet pas over 3 weken! Misschien mee doen a.s. zondag op onze-grote-11/11-date?

Ik ga met (aardbeien)thee in bed liggen en strax expeditie Robinson kijken! Trusten alvast en tot morgen!

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    kijkt er iemand hier naar wegmisbruikers?

11. Hihi.. klein mannetje toch he?

12. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Zo eindelijk weer ff tijd om te posten. Mijn dagen zijn ineens wel anders geworden. Maar gelukkig ligt Deniz nu te slapen in zijn bedje :D en hopelijk gaat het deze nacht een stuk beter.

:idea: Melanie: spannend hoor ben idd ook erg benieuwd hoe het afloopt. ik hoop dat je mag beginnen. Heb mijn tel. bij me (ga toch niet weg nu ;) )

Ga nu lekker ff bijkomen op de bank. Heb weer een drukke dag gehad. Meiden tot morgen en succes voor vannacht( je weet maar nooit wie het nu nodig heeft ;) )

13. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    hallooooooooooo

nou ik heb eenheerlijk doedagje achter de rug, zat net tevreden met mn gewone sinaasappeltheetje tv te kijken,
    het zitten achter de pc is savonds niet zo lekker, dus ik heb vluchtig bijgelezen,,....

ik wens dat iedereen die kwaaltjes heeft , ze bij deze kwijtraakt :)
    en diegenen die het zwanger zijn echt beu zijn, dat die allemaal spontaan bevallen,..... :D ;)

ik wacht zelf liever nog ff ;)

maar uh ik lees steeds over de frambozenthee, ik ben benieuwd wat dit dan zou moeten doen,.....
    weet wel dat ik normaal verse frambozen eet, ivm het calcium dat er in zit,......
    indien dit namelijk om deze reden zou zijn, kun je ook heerlijk aan de avocado's :D

trouwens nog een vraagje,....ik eet normaal ananas, vind het heerlijk, maar uit angst dat ik dan eerder ga bevallen heb ik het niet meer gegeten,.......
    of kan dat geen kwaad?

nou verders weinig te melden,...
    behalve dat ik zo lekker expeditie robinson ga kijken ,..
    en bedtijds naar bed, 4 uur gaat het wekkertje ;)

fijne avond verders

14. 4 uur? wat ga je zo vroeg doen?

15. Niet meer actief

Jee Hope, 4 uur op, jij hebt wilde plannen? Overigens gaat het meen ik om frambozenBLADthee, maar heb geen idee wat dat nou precies doet. En het hart van de ananas zou volgens de verhalen weeën op kunnen wekken, dus t kan volgens mij geen kwaad als je gewoon ananas zou eten hoor. Maar heb er geen verstand van.

Stasia, wat fijn dat Deniz nu in zn bedje ligt te slapen, zal wel een opluchting zijn. Was dat gisteren ook nog gelukt of is het nu voor t eerst?

Tari, als t goed is zal de vk nu bij je zijn, ben erg benieuwd!

Hier weinig verandering, hoewel ik wel t gevoel heb dat ik 'lek'. Veel slijm verloren vandaag (net naaktslakken :)) en net dacht ik dat ik in mn broek zat te plassen, maar weet nog niet zeker of t vruchtwater was of niet. Zitten nu ook een beetje in dubio ivm bellen van vk.

Normaal gesproken zeggen zeg..bij breken vliezen hoef je niet meteen te bellen (tenzij ze groen/bruin zijn), dat kan gewoon de volgende ochtend. Pas bellen bij snelle weeën enzo.

Maar...

Bij nog geen 37 weken moet je wél meteen bellen als je vruchtwater verliest.

Ik ben dus mórgen 37 weken. Het is dus ook zo dat áls ik met 36w6d zou bevallen, dat ik dan niet eens onder begeleiding van mn eigen vk mág bevallen maar dat t dan automatisch medisch is. Die ene dag! Stom, maarja, ze moeten ergens een grens trekken.

Als ik dus vannacht om 1 over 12 bel, dan ben ik wél 37 weken...maar dan hoeft t dus niet meteen.

Haha lekker ingewikkeld weer he :)

Maarja, eerst maar s aankijken of dit echt vruchtwater is of niet en dan kan ik altijd nog kijken wat ik doe. Heb wel pijnscheuten, maar ze zetten niet door, dus geen echte weeën...rommel rommel dus, maar weinig concrete actie.

Anyway, ik ga mn bedje zo in..mocht er vannacht wat veranderen dan zal ik dat zelf nog melden en anders gaat t via Maria...

Truste, ik wens jullie allen een zeer goeie nacht!

16. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    hoi hoi,

Nou de Vk is langsgeweest, valt tegen we zitten nog steeds op 1 cm. BALEN! Zelfs zij had dat niet verwacht. De kleine heeft nog royaal vruchtwater en gelukkig doet ze het goed.
    Moet van haar meeeer rusten en de kinderen wat vaker uit besteden omdat er nog zo veel vruchtwater is staat mijn buik enorm strak, waardoor mijn baarmoeder geirriteerd is. Dit zorgt dus voor de samen trekkingen. Moet dus meer rusten.
    Woensdag met de controle gaan ze weer kijken hoever we gevorderd zijn en dan bekijken wat ze gaan doen, ik ben dan 40.4 wkn zwanger.
    De kleine ligt zelfs nog niet vast in het bekken (cbibi). Maar ja dat zegt op zich niets.
    Dus 11/11 bevallen kan nog steeds.

Ben wel blij dat ik nu weet hoever we zitten en dat de kleine het nog goed naar haar zin heeft. Ik heb het vemoedden dat ze voorlopig ook nog niet van plan is om te komen, ze heeft het veel te veel naar haar zin in die jacuzzi.

Tijdens het inwendig onderzoek kroop ze namelijk helemaal tegen mijn ribben aan, de VK voelde dit ook. Arm kind.

Aan de ene kant teleurgesteld en aan de andere kant weet ik nu waar we aan toe zijn.

17. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
  18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    He goeie timing Melanie, kwam net nog ff kijken hoe het er voor stond...

Wel erg jammer dat het dus vanavond/vannacht naar alle waarschijnlijkheid niet gaat gebeuren :(
    Maar wat je al zegt... gelukig heb je wel weer een beetje inzicht in de stand van zaken en zal dit je misschien wel wat rust geven.
    Het is immers inmiddels sowieso een kwestie van dagen aan het worden en niet meer van weken, moet je maar denken!

Met mij gaat het eigenlijk hetzelfde als gisteren, zeeeer regelmatige harde buiken, maar absoluut niet pijnlijk.
    Enige pijn die ik heb is menstruatiepijn onderin mn buik, beetje in mn rug en bovenbenen. En de beurse plek op mn linkerkant van mn ribbenkast steekt af en toe gemeen als Miepje weer eens uithaalt.
    Dus weinig verandering, vermoed dus dat er niets gaat gebeuren... Hoop dat ik gewoon lekker kan slapen.

En dan morgen een lekker ritje maken naar het hoge noorden :)

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    En Ilse, voor jou dus ook niet veel verandering. Tenzij het inderdaad vruchtwater is.
    Maar je zou toch sowieso naar het ZH gaan voor de bevalling, dus dan maakt t niet zo veel uit of je de VK nu belt of morgen, toch?

Ze zijn inderdaad wel heel streng op die ene dag, een vriendinnetje van mij merkte dat ook toen ze beviel met 36+6, maar dat werd uiteindelijk toch een KS, dus dan maakte het niet zo veel uit.

Ik hoop dat je een rustige nacht tegemoet gaat, laat die kleine nog maar even lekker doorgroeien zolang het kan, toch?

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Rommelbuiken: MAKE UP YOUR MINDS! :)

En voor de rest: SLAAP HEERLIJK!

Deel Deze Pagina