ggrrrrrr zo goed al me humeur was, zo slecht is hij nu Piet moest vanmorgen naar de tandarts, en hij was al niet zo erg vlot dus hij had haast (zoals gewoonlijk) staat hij zich aan te kleden, trekt hij zn riem in 2en, en boos dat hij was, nou ja kan ik niks aan doen dus hield lekker mn mond dicht, vroeg hij waar zijn oude riem was, ja uhhhhhhhh dat wist ik dus niet, aangezien er nog veel kleding nog in vuilniszakken staan vanwege verbouwenen enzo. Hij pist nog erger. Zegt tie nou als de tandarts belt neem dan maar niet op, dus ik verbaasd dat hij niet gaat, hij nog bozer. Zeg je belt maar lekker af ga niet weer 30 euro betalen omdat je het je niet gaat (hij was het vorige keer vergeten om te gaan) Dus uit eindelijk heeft hij wel gebeld en er een lulsmoes aangegooit en nu zit hij nog thuis want hij gaat niet eerder werken voordat hij een riem heeft en de winkels gaan hier pas om een uur of 11 open, Hoezo ijdel Gaat meneer zn tanden poetsen sjee lijkt wel of hij de wasbak heeft meegenomen alles onder de tandpasta in de wasbak, dus ik weer kwaad, zegt tie tegen mij "heb je mij nodig" nou heb toen mn mond maar gehouden en achter mn laptoppie gekropen. Agrrr slecht voor je hormonen dit zeg! sorry moest het even kwijt hihihi
Oef Dees, daar zit dus ff flink wat hoogspanning bij jullie in huis. Blijf ff veilig achter je laptoppie zitten zou ik zeggen en geen licht ontvlambare dingen bij Piet in de buurt houden (((((((Knufff)))))))
Linda succes bij de tandarts en bij de bekkenmens Goed van je dat je er weer lekker op uit bent geweest en dat je ook weer naar je koor bent geweest. Neem je tijd, kleine stapjes maar je komt er wel meis.
Hey meiden, ff snel vraagje tussendoor. Klopt het adres van Blondie op de adressenlijst? Wil iemand mij anders ff haar adres pb'en, dan kan ik een kaartje sturen.... Ik had eigenlijk beloofd weer wat actiever mee te komen posten, maar het komt er niet echt van....Ik ben wel in meelees-modus dus ben redelijk op de hoogte van alle perikelen! Esther bedankt voor het sms'en van Indigo! Dat zijn van die dingetjes die er nu dus echt ff bij inschieten... Meiden; allemaal een hele dikke knuffel ! Ik ben er weer zodra ik een beetje ritme heb gevonden met ons prinsesje! Is toch wel ff wennen allemaal...
meiden verder alles doorgelezen, maar was veel te veel om op alles te reageren en en was al oud nieuws vanaf nu hou ik jullie weer bij oke? Fijne dag allemaal
Ik hoop wel dat dat het goede adres is, daar is mijn kaartje tenminste wel naartoe verzonden Zoiets vermoedde ik al, MAMA Ik neem gewoon even de honneurs waar en als je er weer aan toe bent, hoor ik het wel!
Heel fijn! Ik dacht van de week nog dat het me wel zou lukken om haar te blijven sms'en, maar toen ging ineens de een na de ander rommelen en zijn er nu dus weer 2 bevallen (Blondie en Jolger) gaat een beetje hard zo! Ik geef wel een gil als ik weer zover ben! Voor wat betreft dat adres; dan stuur ik hem daar ook maar gewoon naar toe, heb ik in ieder geval mijn "plicht" gedaan...
bij mij was het een btje, tja wel elke keer een onderbroek nat maar met maandverband (gewoon normaal) wel goed op te vangen. Ik heb het voor de bevalling denk ik 3x verloren en 1x met een draad bloed erbij lekker smakkelijk haha
Boogschutter 23 november - 21 december De temperamentvolle Boogschutter, een overmoedig kindje Het kleine Boogschuttertje heeft al heel jong veel ruimte nodig. Papa en mama moeten veel begrip kunnen opbrengen voor de overmoed waarin het kind nog wel eens een foutje maakt, struikel daar niet direct over. Een Boogschutter-kindje zoekt kameraadjes in zijn ouders. Het gaat ook graag met pappie en mammie de frisse lucht in, dus lekker veel met de kinderwagen op pad. Je moet als ouders van een Boogschutter bijzonder veel uithoudingsvermogen hebben. Wanneer het kindje oud genoeg is om lekker buiten te spelen heeft het veel vriendjes en vriendinnetjes nodig om onvermoeibaar mee te kunnen stoeien en ravotten. Een huis met een tuin, of in ieder geval een speeltuin of park in de buurt is voor dit kindje haast een "must". Dit kind zal in elk geval nooit uitgemaakt worden voor "Couch - potato" en iemand die dat van hem zal proberen te maken krijgt het zwaar te verduren. Zelfs meiden uit dit Jupiter teken vinden het heerlijk om te voetballen met vriendjes. De jongens vinden het ook weer heerlijk om bijvoorbeeld verstoppertje te spelen met meisjes. Boogschuttertjes staan heel dicht bij de natuur en zijn stapelgek op dieren. Je doet ze geen groter plezier door een viervoeter voor ze aan te schaffen. Dit zal de grootste speelkameraad zijn want hiermee kan het rennen, vliegen, over heggen springen en door de modder rollen. Ze zijn vaak heel sportief aangelegd en zullen al snel bij een sportvereniging willen. Daar kunnen ze hun overmoed afreageren en met vriendjes samen zijn. Met een Boogschutter-kindje verveel je je nooit. Het wil op lange trektochten door de natuur en op reis en dit alles het liefst met papa en mama. Het kan niet wachten tot het naar school mag, want het is leergierig en wil zich snel ontplooien. Het zal veel moeite kosten het kleintje in zijn kamertje te houden om huiswerk te maken. Want buiten lacht de zon het kind volop toe en dat nodigt uit tot buiten spelen. Waarom kan het huiswerk niet wachten tot het zonnetje is gaan slapen? Toch zal er weinig te klagen zijn over de schoolprestaties van het Boogschuttertje. Dwing het kind nergens toe want dat leidt alleen maar tot koppigheid. Boogschutter-kinderen proberen al snel onafhankelijk te zijn en vliegen snel het nest uit. Maar blijven altijd gehecht aan het warme nestje waaruit ze komen.
Thanks, Listy! Doe mij maar een Boogschuttertje...ook pittig, maar wij zijn ook helemaal gek op de natuur en trekken er graag op uit....
Zo wat gaat de tijd toch hard! Vandaag komt iemand langs voor de gehoortest de wijkverpleegkundige en we hebben een tripje naar het ziekenhuis! De afspraak was dat ik alles wat hij de hele dag at moest opschrijven, hij moest sowieso 360 ml per dag drinken minimaal maar elke dag tot nu toe zit hij er overheen gister zelfs 415 ml! Ben zo trots op me kleine man! Vanacht lag hij wat te huilen en ik wilde hem eigenlijk gewoon dicht bij me haha dus ik heb hem een uurtje in het grote bed bij papa en mama laten liggen! Wat geweldig is dat zeg...heerlijk zo'n klein hummeltje, daarna natuurlijk lekker ze eigen bed in want mama kon niet slapen die was veel te bang dat ze op hem ging liggen! Ik geniet echt van de voedingstijden, na het voeden lekker samen op de bank! Die moedergevoelens...je word er gek van haha! Je maakt je ook overal druk over....heeft hij wel gepoept? is zijn tempratuur wel goed? Oh jeeh hij klinkt wat verkouden, hup snel een kruikje haha! En maar zo lang mogelijk laten huilen en mopperen zonder hem op te pakken....dat is moeilijk zeg! Je rent het liefst direct naar hem toe hahaha
Zo, die boogschuttertjes zijn ook leuk! Maar ik hoop toch niet zo lang meer te hoeven wachten! Wordt wel erg dicht op sinterklaas, had ik geen rekening mee gehouden! Iets anders, voor de niet getrouwden onder ons: hebben jullie al een uittreksel uit de GBA (gemeentelijke basisadministratie)? Die heb je nodig om de rechten van het kind te verdelen over beide ouders. Ik wilde dat dus online gaan aanvragen, maar er staat nergens bij hoe lang het duurt voor je het dan krijgt, dus heb net besloten dat ik het even ga halen. Nouja, EVEN... is wel weer een fietstocht van 20 minuten, maar ik denk dat dat wel goed voor me is.
als het voor het gezag is: je kan beter wachten tot je het kindje heb aangegeven, je moet namelijk 3 burgerlijke uitreksels inleveren met dat papiertje. Je kan er dus beter heen gaan met die uitreksels en kopie paspoort van jouw en je vriend hem daar invullen en direct weer inleveren.