goedemorgen allemaal wat zijn jullie er allemaal ekker vroeg bij !, had zowaar een paar pagina s te lezen leuk hoor hier een goede nacht gehad 3 keer eruit maar ook dat begint te wennen de verloskundige is net geweest omdat ik trian met de epi no dat is een apparaatje om je bekkenbodem spieren te trainen en de huid al wat op te rekken om totaal inscheuren en andere ellende tegen te gaan nou was ik klaar veeg mn onderkant af......BLOED, ik dacht jaaaaa het begint toevallig wat het ook het moment van telefonisch spreekuur van de verloskundige dus ik gebeld ze zei ik kom gelijk even langs nou inwendig onderzoek gedaan zit alle NOG STEEDS POTDICHT waarschijnlijk adertje of weet ik veel zei weer heel verhaal dat ik met er niet zo op moet focussen heb nog 2 WEKEN.....nou daar word ik zo gek van! ik ben al 2 dagen overtijd we leven toch allemaal naar de uitgerekende datum toe ik vind het gewooon moeilijk om nog te moeten wachten ik wil gewoon heel graag nu bevallen ja zegt ze je voelt je ook nog veel te goed en bent nog veel te vrolijk nou ja! blijkbaar zit het er nog niet in iemand hier ook ervaring mee?, in wat voor tijd kan een baarmoeder verstrijken? betekent nu dicht dat ik deze week ook niet beval? boehoe :x ben het soms zoooo zat wil zo graag mn kindje xx tineke
pff kunnen mannen je toch verschrikkelijk laten schrikken zeg Belt Piet net op, ja heb een riem (ja leuk ) hij zegt van hij was alleen iets duurder als de ander en die vond ik al duur 60 euro. Hij zegt hij koste 125 euro, dacht dat ik spontaan weeën kreeg zeg, en begon al te schelden en te vloeken, ga ik luisteren ligt hij helemaal in een deuk! :x Hij zegt nee hoor schat koste maar 25 euro, grrr heb hem als nog uitgescholden dat hij me zo liet schrikken hihi
Nee, dat zegt nix volgens mij Tineke. Jammer dat je beeb nog niet wil komen, kan me goed voorstellen dat je er klaar voor bent nu je de 40 weken voorbij bent. Succes meid.
en ik sta dus net om 11.55 pas op Moet ik me nu ernstig gaan schamen? Ik schrok me overigens helemaal kapot vanmorgen. Ik werd wakker op mn rug en ik voelde zo aan mn buik en het leeg of ie weg was. Dus toen naar de wc en het leek echt alsof mn buik gekrompen was. Ik denk dat de buik gewoon een stuk is gezakt vannacht
wat ik me trouwens afvroeg he Volgens mij is het al eens gevraagt maar ben ik het weer vergeten Waar en hoe voelt een wee. is dat je hele baarmoeder, alleen van onder of....... Aangezien we hier nu onder de pas bevallen moeders zitten en ervaren mama's hebben, zal er vast wel een antw zijn
Hihi, lekker geslapen ook dan? Dat lijkt me even schrikken, buik weg raar ook. Maar zal uk nu echt vibi zijn dan? Ben benieuwd.. of was je nu al vibi?
begint met onder... bij mij althans.. en daarna helemaal.. want dan moet ie van onder naar beneden krampen om het kind eruit te duwen zeg maar..
Ik was vibi/bibi Vorige week woensdag had de stagiare gevoeld en die vond het en nog bibi en de echt vlos vond het al redelijk bibi. Dus... Maar de buik zit volgens mij een stuk lager ja.... heerlijk gevoel....
hihi komt wel goed, we hebben zo onze momenten zeker als er wat spanningen zijn, zoals nu. Piet loopt een beetje op zn teentjes merk ik, ik was liever gister bevallen dan vandaag zeg maar voor hem
shit zit ik toch weer achter mn laptoppie en dat was niet de bedoeling, ik was bezig met schoonmaken Dus even een schop onder mn kont, totzo meiden
Na het veelvuldig bloeden uit mn neus en mond, scheur ik zojuist een korstje uit mn oor en bloed mn oor ook al
zo ff break, badkamer en wc staan in de sop, even laten inwerken zo alles afspoelen, en natuurlijk moet ik dan weer plassen Ben toch zo blij dat ik een kleine badkamer heb hihi teminste zo klaar Je hebt wel een bloederige zwangerschap he Maria
Hier ook maar weer es wat actie ondernomen.. Wasje in de machine... was opruimen.. strijken.. Hopen dat Fenna eindelijk gaat slapen, want anders is ze tussen de voedingen door alleen nog maar wakker geweest Ik heb d'r al drie keer aangelegd, dus honger zou het niet kunnen zijn toch? Misschien is ze wel te moe om te gaan slapen.. Zo maar even rustig voeden en kijken of ze dan vanzelf erna in slaap valt..