die heeft ze al gehad.. de eerst volgende is nu als ze drie maanden is... als het goed is tenminste.. maar ik was ook altijd de uitzondering op de regel, dus waarom zou Fenna dat ook niet zijn... ik kijk het even aan tot de volgende voeding.. dan kijken we dan wel weer wat we doen
Zo Fenna aangemeld bij de verzekering.. ga d'r toch maar uit bed halen.. ze was ff stil, maar is nu weer aan het huilen.. meteen maar ff schoon shirtje aan, want ze heeft deze al weer helemaal ondergespuugd.. misschien is dat het wel...
hoi meiden, Jullie hebben het knap gedaan, hoefde niet zo veel bij te lezen. Muriel is net vertrokken richting huis. Was erg gezellig en gezellig even samen gegeten. Kijken of de thee zijn werk doet, als ze maar niet onderweg bevalt. Nog geen nieuwe babies er bij. Valt mee. Ga zo nog even een middagdutje doen, denk ik. Maria, gaat lekker zo bij jouw met al dat bloeden. Voortekenen Melina, weer leuke foto's van Vangelis.
hoi meiden, Jullie hebben het knap gedaan, hoefde niet zo veel bij te lezen. Muriel is net vertrokken richting huis. Was erg gezellig en gezellig even samen gegeten. Kijken of de thee zijn werk doet, als ze maar niet onderweg bevalt. Nog geen nieuwe babies er bij. Valt mee. Ga zo nog even een middagdutje doen, denk ik. Maria, gaat lekker zo bij jouw met al dat bloeden. Voortekenen Melina, weer leuke foto's van Vangelis.
klaarrrrrrrrrrr voor zolang het duurd hihi Huisje is weer schoon, op dweilen na dan, maar heb geen dweil spul mee, dus morgen maar Nu ga ik even heerlijk bank hangen met mn laptoppie, heb ik straks hopelijk weer de energie om te gaan koken.
Dames, was vergeten door te geven dat het grootouderspakket vanmorgen op de radio werd uitgerijkt aan mijn ouders... Maar goed hier de link, daar is het programma terug te luisteren.. http://www.omroepmax.nl/?waxtrapp=qscodDsHnHUVGFEkDpC# Op ongeveer 1/3e van de balk worden mijn ouders gebeld en worden ze verrast met mijn tekst...
Was Jeroen zijn bijdrage haha.. hij heeft ons opgegeven.. ik was eigenlijk wel een beetje kwaad, want ik wilde echt niet op de radio.. en hij komt er mooi vanaf.. hoeft niets te doen haha.. Maar goed.. ergens is het natuurlijk ook wel leuk... en nu achteraf gezien/gehoord, is het ook het waar geweest om mezelf te 'vernederen'....
Tjonge, ik ging er helemaal voor zitten, omdat ik lappen tekst verwachtte na een dagje afwezigheid, maar nee.... Weinig gebeurd dus Nou, ik ben dus nav de frambozenbladthee van Melanie bevallen langs de kant van de A7 met allemaal superknappe en superattente Wegenwachten, ambulancebroeders en vrachtwagenchauffeurs. Het was een droombevalling van ca. 5 minuten en toen ben ik weer verder gereden vanaf het tankstation met mn dikke buik, hihi. Onze minimeet was gezellig Melanie!