@lindapooh ik lees net pas je verhaal. Heftig zeg! Ik hoop dat je toch nog een beetje kan relaxen. Hebben jullie noonansyndroom zelf of zijn jullie drager? Ik ben inmiddels flink aan het rondbazuinen dat ik zwanger ben. Iedereen reageert super! Men is natuurlijk niet echt verbaasd. Mijn omgeving wist dat ik nog wel een kind zou willen en mijn dochter is inmiddels 2 jaar, dus dan zou je wel iets kunnen verwachten. Jente
Even een kort berichtje. Gisteren een top dag gehad, verslag volgt nog. Echo was ook prima, kindje is ong 5 cm en ik was volgens hun berekening 11.5 week ipv de 12 die ikzelf dacht.
Ha Amaranta: GEFELICITEERD! Met je huwelijk en met dat frummeltje van 5 cm, hartstikke goed om te horen! We wachten je uitgebreide verslag incl pics wel af
Hee meiden! Alles goed hier? Zie onder. Heb nog maar niet getest.. Volgende week zaterdag is de dag, spannend XX Ma2Be
LindaPooh Je hebt helemaal gelijk. Sorry! Ik heb ook niet goed doorgelezen, ik bleef hangen bij de kans van 1 op 4. Maar ik besef nu dat er meer achter zit. En je wilt gewoon dingen zeggen (typen) waar jij je dan beter bij voelt, maar ik begrijp je wel hoor. Weetje ook wanneer je meer duidelijk hebt over de eventuele afwijking? Naar voor jullie dat jullie met deze extra spanning moeten lopen. In ieder geval sterkte en ik hoop dat je toch een beetje van de zwangerschap kunt genieten. Jente Leuk om het aan iedereen te vertellen Ik verheug me daar zooooo op! Amaranta Gefeliciteerd met je huwelijk én met de mooie echo. We lezen je hele trouwverslag nog wel, leuk! MA2Be 9 dagen overtijd! Echt niet stiekem een keer getest (nadat je overtijd was)? Wat ongelooflijk spannend. Ik gun het je zo! Morgen heb ik dan eindelijk de echo en ik ben best zenuwachtig. Aan de ene kant valt het wel mee, maar af en toe ineens ben ik erg onzeker. Mijn vriend heeft dat trouwens Helemaal niet. En dat terwijlik van mezelf echt een postitieve instelling heb. Maar goed, het gaat helemaal goed komen en ik hoop dat ik een beetje slaap haha. Ben wel erg moe dus zal vast wel. Voor iedereen slaap lekker en lezen jullie dit morgen pas:GOEDEMORGEN
goeimorgen meiden,iedereen een fijne konniginendag toegewenst! Wij gaan vandaag naar het dorp,er is een minikermis en een braderie geloof ik dus daar gaan we maar even kijken. heb gister mijn vriendin opgehaald met haar zoontje van 6 weken,kon lekker de hele dag "oefenen".zo leuk hé met dat kleintje in mijn armen en de fles geven enzo. Amarante: super dat je een leuke dag hebt gehad en natuurlijk de echo. Ben natuurlijk ook heel benieuw naar de foto's. Moah: veel plezier bij je echo vandaag ! voor de meiden die vandaag moeten werken: drink wel een colaatje light voor jullie op het terras
Goedemorgen meiden! Iedereen een fijne koninginnedag gewenst en ik doe met Ruby mee, voor degenen die moeten werken drink ik wel een colaatje op het terras...in Amsterdam Mijn man moet helaas vandaag werken maar hij heeft de kinderen een dagje mee op de vrachtwagen dus ik ben kinderloos, en mijn beste vriendin hoorde dat gisteren en nodigde me uit voor een dagje hoofdstad...ik heb er heel veel zin in! Moah veel plezier vandaag en geniet van je echo het is zo mooi! (bekend trouwens hoor die zenuwen!) xxx Roelie
Amaranta heel erg gefeliciteerd met je huwelijk en je mooie echo. Ik wens je een fijne huwelijksreis toe. Geniet ervan. Liefs Linda
Murmel Sterkte vandaag, ik weet dat niet zo'n leuke dag voor je is. Probeer zoveel mogelijk te denken aan het wondertje wat nu in je buik aan het groeien is. Maardat neemt natuurlijk niet weg dat het een verdrietige dag blijft!
lieve meiden, heb heel lang getwijfeld of ik het er op ging zetten of niet.... maar vanaf morgen moet ik mijn zwangerschap alleen gaan doen. mijn mannetje komt 5 dagen nadat ik uitgerekend ben weer terug. hij zal wel 1 keer per maand een weekend naar huis komen,dus ik heb de pretecho ingepland over 4 weken zodat hij erbij kan zijn. hij heeft in het verre verleden fouten gemaakt,en wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.Die tijd is gekomen.... ik heb geprobeerd om uitstel aan te vragen maar dat is afgewezen. Hoop dat jullie mij niet gaan veroordelen op het feit dat hij dus naar de gevangenis moet.
ruby ben je gek natuurlijk veroordelen we jullie daar niet op. Kom op zeg. Zal wel zwaar worden het in je eentje moeten doen, met nog 2 kindeeren. Heb je hulp van familie. Dus er bestaat ook een kans dat hij de bevalling niet mee maakt. Jemig meid wat moeilijk voor jullie. Sterkte hoor en je ben niet helemaal alleen, wij helpen je de zwangerschap door. Ik ben vandaag dus wel aan het werk, ga nu even gebak eten kom zo terug.
de bevalling mag hj naar huis.zodra het begint moet de dokter daarheen bellen en dan pakt hij een taxi naar het ziekenhuis. Maar ik word waarschijnlijk met 39 weken ingeleid,hoop dat het op een vrijdag is zodat hij nog een paar dagen kan blijven.
Hallo meiden Mag ik hier me weer aanmelden? Had ik al in het begin gedaan maar kreeg geen hoogte hier hihiih Zit ook op een andere klein forum maar daar zijn nog geen zwangere en mis af en toe wel het delen van gedachtes en kwalen enzo. Aangezien we hier allemaal in het zlefde leuke schuitje zitten Liefs Ikke
Ruby ik vind het juist goed van je dat je het verteld hebt! Wie zijn wij nou om je te veroordelen?Natuurlijk doen we dat niet. Ik vind het juist sneu voor je dat je nu vaak alleen bent, zwanger én met twee kinderen. Je gaat het wel redden en de tijd vliegt voorbij en dan is hij er weer (en de baby ) Krijg je wel hulp van je familie? Ikke Welkom, hier kan je je verhaal kwijt hoor en heeeeel veel ervaringen delen Tari Werkse Of vind je het niet erg om nu te werken?
Zo het gebak is op dus nu kan ik even uitgebreider reageren. Meeting lijkt me een leuk idee. Voor de gene die een mooie echo hebben gehad, gelukkig goed nieuws. Lindapooh, meid sterkte, lijkt me erg moeilijk en zwaar. Je kan hier altijd je verhaal kwijt hoor. Sterkte meid. Amaranta, gefeliciteerd met je huwelijk, hoe zat je jurk? Ik heb vrijdag en zaterdag lekker gewinkeld en geld uitgeven aan nieuwe schoenen en positiekleding en kleding voor Angelus. Heerlijk maar ontzettend vermoeiden. Donderdag op vrijdag had ik ook maar een kleine 3 uurtjes slaap gehad, Zefanja had er geen zin in. De nacht daarop was Angelus die er zo overdacht. Dus ja zondag was ik gesloopt en een vreselijk humeur. Merk wel dat de hormonen erg mee spelen, helaas ook weinig geduld door al deze faktoren en tja vandaag weer werken. Morgen naar de VK. Hopelijk krijg ik het hartje te horen. Ikke welkom weer hier.
moah ik vind er niks aan om met dit soort dagen te werken, had liever met man en kids naar de markt gegaan. Lekker genieten. vooral omdat mijn man met dit soort dagen eindelijk eens vrij is en dan moet ik weer werken. Heb er onwijs hekel aan om met feestdagen te werken. De weekenden gaan nog wel ( ik werk 1 weekend in de maand)ik heb al minder onregelmatigheid dan eerst, heb hier ook bewust voor gekozen. Zefanja hing vanmorgen helemaal aan mijn been, hij wilde met mama mee, slik, snik. En er is ook nog een niets te doen, dus dubbel balen. Maar ja het leverd geld op.
leuk dat ik me weer bij jullie mag aansluiten Ben trouwens 9 nov uitgerekend! De eerste echo hebben we al gehad en was alles mooi en duidelijk te zien. Ga vandaag lekker niks doen, lekker zo in de tuin zitten en genieten van het zonnetje. Gaan jullie nog wat leuks doen?
@Moah: wat ontzettend lief van je dat je er aan hebt gedacht! Dankjewel, dat doet me echt wel wat. Ik was inderdaad de vorige keer op deze dag uitgerekend. Maar wat ben ik blij zeg dat ik weer met een buikje zit op deze datum, dat maakt zo ontzettend veel goed, anders was ik een stuk verdrietiger geweest denk ik. @Ruby: jemig, wat een nieuws! Dat zal wel een zware tol eisen van jullie allemaal. En jij als zwangere moeder van 2 die het nu in haar eentje moet rooien, dat is niet niks zeg! Het is ook wel een rottige timing zo, dat je het nu alleen moet doen. Heb je veel steun van familie en vrienden? En als hij dit heeft uitgezeten, is hij er dan ook helemaal vanaf verder? Ik wens je heel veel sterkte met alles de komende tijd dan in ieder geval xx
@Moah: heel veel succes en plezier vandaag met je echo: hoe laat ga je en laat je het ons meteen weten? Ilona ging vandaag ook he? Spannend dagje dus! @Ikke: welkom terug! Ik miste je al na het NOD-forum met de Pink Ladies!