November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    he heb je de thee gehaald?

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik slurp maar weer een bakkie weg..

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Zit al op de 2 bakkies thee voor vandaag. Zou er nog 1 kunnen nemen.
    hoeveel drink jij er Maria?

4. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ow Melanie, spannend! fingers crossed!

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ook 3, dit was mijn derde

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    maar vandaag waren het 2 kleintjes en 1 grote....
    ik heb van die reuze mokken en die zitten allemaal in de vaatwasser dus heb ik net een gewone mok op....

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @ Stasia, wat een lieverd!

Melanie en Maria lekker aan de thee! haha ik duim mee hoor, misschien liggen jullie vanavond wel allebei te puffen ;)

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Drink er ook altijd 3. Dus straks nog even 1 nemen als ik in bad zit.
    Ga dat zo even lekker doen en duik dan mijn bedje in, kijken of de weeen aanwezig blijven, want dan zijn we pas goed bezig.

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hihi we lijken wel een thee clubje
    Ga hier ook zo thee zetten

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    nou ik krijg er dorst van zet ook maar een bakkie!

me schoonouders zijn net weg, die komen nu elke week 3 a 4 keer langs om de baby te bekijken. Wel lief, maar ook wel erg vermoeiend! Al die goeie adviezen... :(

Vanavond krijgen we ook nog 3 vrienden op bezoek met een klein kindje erbij! Ook gezellig, alleen ben ik best moe had eigenlijk csi in bed willen kijken :oops:

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Melina wel goed om jezelf denken hoor.
    1 kraamvistie bezoek per dag is meer dan genoeg. Zorg er voor dat je ook 1 dag van het weekend echt voor jullie zelf houd.
    Enne stuur ze op tijd de deur uit. Op dit tijdstip nog kraamvisite is wel een beetje laat. Wij deden het tot 21.00 uur a 21.30 uur later niet.
    Je mag echt grenzen trekken hoor.

12. Niet meer actief

Haha er wordt hier flink thee gedronken zie ik. Ben benieuwd of het nou écht werkt :)

Melanie, zou super zijn als t vanavond echt door gaat zetten, ik duim (nog steeds) voor je hoor!

Maria, jij zit ook aan de thee zie ik? Ben je het zo zat of loop je ook te rommelen?

13. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Ook hier wordt flink geduimd Melanie! En dan wil ik na jou! 8)

Er worden inderdaad geweldige november-dotjes afgeleverd dames (al zijn de meesten in oktober geboren) :) :D :) :D .

Ik heb ook een lekker bakje thee gemaakt (Earl Grey :( ), ben de rest van de avond natuurlijk klaarwakker vanwege mijn middagdutje van 4 uur. Ga even lekker op de bank (net als de rest van de dag :rolleyes: ). Tot morgen!

14. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Goedenavond theedames :)
    Hier ff tussendoor, ik duim voor julie allemaal en Tari: hoop dat het nu toch echt door gaat zetten.
    Hier gaat het zijn gangetje, wij zijn hard bezig om een ritme te proberen op te bouwen.
    Ook mijn borstvoeding is niet helemaal voldoende dus Reese krijgt nog een beetje extra voeding erbij.
    @ maria: Reese spreek je inderdaad uit als Ries.

De eerste slapeloze nacht hebben we in ieder geval al gehad :)

15. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hoi hoi!

Pfff ik word zo langzaamaan helemaal gek van de menstruatiekramp en rugpijn...zelfs onder de douche werd het niet minder, eerder erger maar het zijn geen weeen, er zit geen regelmaat in, ik verlies geen naaktslakkenfamilie :)
    Dus ik hoop maar nergens op 't zal wel weer stoppen als ik ga slapen en morgen word ik gewoon weer wakker met beeb in buik :(
    Ga ook niet voordringen trouwens Melanie en Lenthe moeten eerst :D

Linda: hoe was het bij de tandarts en de bekkentherapeut?
    Hoe ga je het grafsteentje van Isa doen, iets met Nijntje?
    Hier trouwens geen telefoontjes op rare tijdstippen wel vaak dat er gebeld word en weer opgehangen maar dat was voor C ook al zo....hmmmm....nah denk niet dat zij het is hoor...

Dees: hahahaha volgens mij heeft Piet ook last van zijn hormonen :D
    Ooooh zoals Esther het zegt: ongestelde mannen hahahahahahaha :)
    Hoe een wee voelt...euh een buikwee zou ik niet weten nooit gehad maar een rugwee...ik denk dat allesomvattend het beste woord ervoor is...
    Ik had echt het gevoel alsof er een snijdende metalen band om mijn rug en buik werd getrokken waarna iemand nog even een scherp mes in mijn ruggengraat stak...euh ja sorry je wou het weten he ;)

Jen: volgens mij klopt het adres van Blondie hoor!
    Wencke klopt jouw adres trouwens ook (omdat jij tussendoor ook verhuisd bent?)

Melina: hahaha leuk om te lezen hoe je van zwangere naar mama bent getransformeerd :D
    Onvoorstelbaar he wat er dan ineens op je af komt maar ook in je loskomt!
    Mooi kereltje hoor! *smelt*

Dafje: wat fijn dat Fenna zo goed groeit! Dat doet ze toch maar mooi op jouw boobiemilk he!

Gwen: mooi dat met de oogjes van Mika alles goed is!
    Enne thanxxxxxxx voor je ecard ;) Ik kreeg vandaag ook al een heel lief kaartje van mijn beste vriendin whaaaaa dat zijn echt van die tranentrekkers momenteel hoor ;)
    *snif*

Muriel: hahaha ik hield Nu.nl al in de gaten om te zien of er ook een zwangere vrouw was bevallen langs de A7 :D
    Leuk dat het zo gezellig was meiden!

Debby: wat jammer dat het met het drinken van Ryan niet goed gaat...is het geel zien inmiddels wel wat beter?
    Ik had mail van je zag ik dus ik ga je zoon zo even bewonderen!

Wencke: hopelijk slaapt Sofia straks wel gewoon goed maar jullie hadden het beiden wel even nodig dus!
    Beterschap met je keelpijn brrrr het heerst echt wel...ook wel logisch met dit weer (ik las trouwens ergens dat er een superstorm op komst is eind november...nah lekker dan moet ik de zandzakken vast klaarleggen ofzo?)

Melanie: oooh meis ik hoop zo dat het nu eindelijk écht doorzet....ik denk aan je hoor!
    Ik zit ff te denken die pedicure hier in het dorp doet ook voetreflexologie...hmmmmm.....
    Ooooh je was me alweer voor zou net tegen Melina zeggen dat ze goed om haarzelf moet denken en grenzen mag en moet trekken vwb kraamvisite ;) Doen hoor Melina je moet nu eerst om jezelf en je 2 mannen denken (jaja tis ook zwaar voor papa!)

Ga ook maar eens wat te drinken pakken...wat lekkers erbij heb mijn verwenmomentje voor vandaag nog niet gehad ;)
    xxx Roelie

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    whahah en bedankt Roelie ik wou het weten, nu niet meer!
    hihi nee hoor, kan me er alsnog moeilijk een voorstelling bij maken eigelijk.

Mare bij jou is het dus ook al flink aan de rommel, spannend hoor

We zijn de rommel thee mutsen :)

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Joldeg, ben het zat.

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    pff ik krijg hier weer een blaas en doos massage van kind lief :(

19. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hmmm heb er een hard hoofd in dat het doorzet eigenlijk...word er alleen supergefrustreerd en chagerijnig van :evil:
    Hihi ik heb nog geen thee gehad hoor zou wel willen maar dan moet ik er apart voor naar de stad rijden...kom ik donderdag pas vlakbij de vk zit een reformwinkel zal eens kijken of ze het daar hebben...
    Maar goed Melanie heeft al bijna een zwembad vol op en die is nog niet bevallen :D

20. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ben je Ilse zat? Aaaah da's niet aardig :D

Deel Deze Pagina