November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ah verdorie dat is niet leuk :(
    Hopelijk is het opgelost met een infuus net als bij Sofia....

2. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Gwen :idea: over die pampers...dat is toevallig! Ik had afgelopen week pampers gekocht op marktplaats. 7 pakken voor 20 euro. Dus heb nu mijn kasten vol met pampers :)

Roelie :idea: ik gebruikte al 5 jaar geen anti conceptie meer. Daarvoor altijd de pil (microgynon 30, daardoor zwanger geraakt, en daarna microgynon 50) ik heb er eigenlijk niet over nagedacht wat nu te gebruiken. Wij mogen nl geen kindje meer krijgen én ik mag niet meer aan de pil.

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Prikpil? Is dat wat?

4. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Iemand Ruby vandaag al gezien?

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik had dat ook inderdaad, dat ik na 18 (!) jaar aan de pil geweest te zijn, ik het zo ontzettend prettig vond zonder pil.
    Minder hoofdpijn, minder hevig en minder lang ongesteld, ik voelde me helderder en lichter (geestelijk en fysiek).

Dus wil ik eigenlijk ook liever niet meer aan de pil.
    We zijn er nog niet helemaal uit.
    Maar ik begrijp dus dat die condooms ook een eigen willetje kunnen hebben, haha.

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Natas, waarom mag je niet meer aan de pil of zwanger raken?
    Als het prive is hoef je het natuurlijk niet te vertellen hoor....

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ja wij hebben alleen maar vrienden met eigen zaken, de vrienden die nu komen hebben een restaurant dus ja die komen dan op maandag avond.

We houden het verder erg rustig hoor maar ja me schoonouders zijn gewoon vermoeiend daar moet je echt van bijkomen zeg maar haha

8. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Haha ik zet iedereen wel aan het denken :D
    Een slimme meid....plant haar anticonceptie op tijd :D

9. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    He bah..wat een naar nieuws! Hopelijk gaat het snel beter met Ryan aan het infuus...

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Dat had ik dan weer niet Murmel dat mn ongi minder werd, dat werd bij mij veel heftiger, maar als ik dat moet overwegen hoe ik me verder voel.
    Ik voel me zonder pil idd gewoon beter, was een stuk vrolijker, mn libido werd beter. minder hoofdpijn, of te wel een beter mens.
    Piet vond het heerlijk om me zo te zien.

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ach, ik ga er vanuit dat we de eerste weken een natuurlijke anticonceptie zullen hebben :) (lees: antipathie, haha)

12. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    heb ook die Bumblies geprobeerd maar dan lekt hij continue door.. heb ook bumblies doekjes geprobeerd, maar die drogen enorm snel uit en zijn dus niet vochtig genoeg vind ik. Ik vind de pampers billendoekjes wel fijn, vind ze niet stinken. Heb nu eens huggies doekjes gehaald ben benieuwd. Maar tot nu toe vind ik de zwitsal doekjes het lekkerst/fijnst!
    Hoor over luiers van kruidvat verschillende verhalen, veel over luieruitslag dus weet nog niet of ik die eventueel ga proberen...

13. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ik was aan de pil. Een vrij licht 3-fasengevalletje, maar wel hormonen. Na de bevalling weet ik het nog niet. Wil eigenlijk ook iets zonder hormonen, maar alleen condoom vind ik een beetje eng. Is toch nog wel erg opletten. Misschien een "ouderwets" pessarium? Of niet-hormonaal spiraal?

14. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Overigens een bekende van mij die een blauwe maandag ook vk is geweest zegt dat dat iets hormonaals is.... Dat alle vrouwen tijdens hun zwangerschap niet meer aan de pil willen..

15. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Euh...nou misschien had het wel geholpen als we er gewoon eentje gebruikt hadden :oops:
    Maar tis zo'n geklooi als je net leuk bezig bent ennuh....tsja...we dachten dus dat het wel zou meevallen :oops: :oops: :oops:
    Moet me doodschamen 30 jaar en dan nog ongepland zwanger raken :)

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik heb alleen pampers tot nu toe dan

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    wij gaan ook condooms gebruiken nu, aangezien ik wel vrij snel een 2de wil. Niet heel snel maar wel over een half jaar ofzo!

Maar goed, hiervoor microgynon 30 6 jaar lang! (ja was er erg vroeg bij hihi!) erg goed bevallen altijd!

18. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ow wat vervelend voor Debby! hopelijk knapt ie snel weer op!

en Natas wat een koopje die luiers! ga ook maar eens marktplaats afschumen hihi..

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    nou toen ik gestopt was met de pil was het voormij redelijk snel duidelijk dat ik niet meer aan de pil wilde.
    Duurde ook wel even voordat ik zwanger was, dus alle tijd gehad om er over na te denken

20. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    die van zwitsal is inderdaad erg droog, nogal vervelend! Ik gebruik ook die van pampers sensitive wel eens die zijn erg fijn hoor!

Deel Deze Pagina