November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Dames, ik ga mn bedje opzoeken, eens kijken hoe deze nacht gaat verlopen.

Ik ben heel benieuwd hoe t met Melanie gaat. En hoe jullie allemaal de nacht doorkomen, morgen eens zien hoeveel baby's er geboren zijn ;)

Truste!

2. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Jammer dat je familie niet zo 'kraambezoekerig' is, is dat geen gewoonte in jullie familie? Of is het meer omdat jullie familie zo groot is?

3. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    trusten Ilse, ik hoop dat je vanavond een beetje fatsoenlijk kunt slapen

4. Niet meer actief

Eigenlijk vooral omdat de familie zo groot is. Ik heb geloof ik 11 ooms/tantes, we zijn met 20 neven/nichten. Die zijn allemaal getrouwd en hebben kinderen, waarvan de oudste alweer 20 ofzo is. Het contact is dan ook beperkt tot bruiloft en begravenissen zeg maar, het standaard werk. We zien mekaar eigenlijk nooit, maar ja, een kaartje hoort erbij. En bij Willem is dat eigenlijk net zo, terwijl die juist een hele kleine famlie heeft, hij heeft maar 3 neven/nichten, maar toch is er geen contact. Ach, hebben er ook niet echt behoefte aan hoor.

5. Niet meer actief

Hoop ik ook. De vk zei gisteren dat als ik t niet meer trek, ze me een nachtje in t zh kan laten opnemen, dan krijg ik een 'spuitje' zodat ik kan slapen. En dan kan ik de volgende dag gewoon naar huis als er verder niks is. Dat wil ik wel tot uiterste redmiddel bewaren hoor, als t echt niet meer gaat. Want tja, dan lig je daar in je upje in t ziekenhuis, ook ni echt prettig. Maar ik kan me voorstellen dat als ik inderdaad wel nog 3 weken zo doorrommel en 3 weken niet slaap, dat het dan wel nodig gaat zijn. Ach, we zien wel..

Nu ga ik echt hoor...truste!

6. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Ik duim voor je Ilse, het lijkt me echt balen om zo slecht te slapen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar echt de balen van hebt.

Ik ga ook naar bed, welterusten en tot morgen!

7. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Dag babbelkousjes! Kweenie of het al bekend is, maar ik kreeg vanavond een berichtje van Debby dat Ryan is opgenomen in het ziekenhuis omdat hij niet goed drinkt.

8. Niet meer actief

Nou, daar ben ik maar weer...slapen is dus weer niet gelukt. Heb ontzettende buikpijn, t komt en gaat in vlagen, maar geloof niet dat het weeën zijn....kweetniet. Maar tis in elk geval pijnlijk genoeg om te zorgen dat ik dus weer niet slaap. Ik ben er dus maar uit gegaan, nu kan Willem rustig nog even verder maffen en ga ik wel weer naar bed als hij eruit is.

Ik kan wel janken man, ik ben zó moe, je zou toch zeggen dat ik dan eens een keer in slaap moet vallen. Maar nee, dat lukt dus niet. Op deze manier ga ik wel heel erg opzien tegen bevallen, daar heb je toch wel energie voor nodig en die heb ik dus niet. Een keer een nacht niet slapen trek ik wel, maar structureel gewoon elke nacht wakker liggen niet. Bah :(

Het is hier stil dus ik ga er vanuit dat jullie wel allemaal liggen te pitten, gelukkig maar.

9. Niet meer actief

Hmm vaag hoor, ik ben nu een uur uit bed en sindsdien is de buikpijn ook bijna weg. Net alsof ik buikpijn krijg van in bed liggen ofzo ;)

Ik merk wel dat ik er teveel mee bezig ben, dus ik moet toch proberen dit los te laten. Die vk'en hebben wel gezegd t een dezer dagen te verwachten, maar voor t zelfde geld duurt t wel nog 3 weken. En dan maak ik mezelf natuurlijk 3 weken gek, das gekkenwerk. Dus Ils, loslaten en laten gaan..maar hoe ;) :(

10. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    he ilse pssssssssst ga eens slapen jij,.... :)
    dit zijn toch geen tijden om op het forum te zitten ;)

11. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    haha grapje , sorry, mag je niet pesten...

goedenmorgen,...

ik heb geen last of pijnen maar heb wel een hele korte nacht, ik kon gisteren geen slaap vatten, dus ben er om 00.30 uur maar weer uit gegaan,..zat tot 2 uur op en ben het nogmaals gaan proberen, nou na een half uurtje sliep ik eindelijk,.....
    maar ja 4uur de wekker , helaas,....
    ik heb vanmiddag van 4 tot 6 geslapen en was denk ik daardoor over mn slaap heen,....

dus ga ik het zo nog maar eens proberen, want als ik nu wakker blijf is heel mn dag naar de klote ,...
    en heb nog zat te doen vandaag ,.......

wat hebben jullie trouwens veel gekletst gisteren,....
    ik ga maar niet alles lezen , want als ik hierop moet gaan reageren, slaap ik zekers niet meer,......

ik hoop dat je nog ff kan slapen,......want zo ben je doodop als de bevalling zich aan zal dienen en dat kan niet,......

kijk als je nog een paar daagjes moet,..tja dan nog, maar stel het duurt idd nog 3 weken,..pfffffffff
    moet je toch niet aan denken zeg,......

nou ik ga er weer van tussen, succes
    ik kwam alleen ff gluren of tari inmiddels al bezig is gegaan,.......
    zal ze dan toch op de 7de bevallen?

nou ik ga weer ff proberen een slapie te doen,...

12. Niet meer actief

Truste weer Hope..ik ben er nog steeds. Willem is er intussen ook uit, dus we doen samen effe een bakkie koffie/thee en dan duik ik er weer in...

13. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Goedemorgen
    Ik sluit me aan bij de slecht slapen club...
    Gisteravond werd de rug- en buikpijn steeds erger en ja hoor er zat zelf om de 10 minuten een piek in...joepie...maar niet heus :(
    Ben om 1 uur in slaap gevallen, ben zo'n beetje om het uur wakker geworden terwijl de pijn steeds minder werd en dus ging vanmorgen gewoon om half 7 de wekker :cry:
    En nu weer mega rugpijn en zeurderige buikpijn maar niet pijnlijk genoeg om de vk te bellen...
    Ga zo ff mijn dingen hier doen, kids naar school en dan kruip ik straks mijn bed weer in ben niet in een gezellige stemming :cry:

Melanie?
    Heb vannacht veel aan je gedacht ben benieuwd of het doorgezet heeft?

(((knufff))) voor wie 'm vandaag nodig heeft!
    xxx Roelie

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Morge meiden
    Hier ook wakker, maar goed geslapen

Ilse en Hope balen dat jullie zo slecht hebben geslapen. Hopelijk kunnen jullie nog wat uurtjes mee pikken vandaag

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohww jij ook al zo slecht geslapen Roelie, balen zeg. Verstandig dat je strakkies lekker terug kruipt.
    Dikke knuf

16. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Goedemorgen!

Hier ook goed geslapen voor de verandering en LANG! We zijn al vroeg in bed gaan liggen en nadat de regen de wind wat afnamen, ben ik ook in slaap gevallen. Tuurlijk wel paar keer wakker geweest van pijnscheuten, maar wederom zonder enig regelmaat. Mannetje is de deur uit, ik ben gaan plassen en ga nu lekker nog even liggen. Moest natuurlijk even kijken of hier al baby-nieuws was! Inmiddels hoop ik ook dat het geen 3 weken meer gaat duren :)

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Even een update over Ryan: hij is gisteren opgenomen in het ziekenhuis. Ik heb tranen zitten huilen en volgens mij heb ik straks echt geen tranen meer ogen! Het is zo'n dubbel gevoel: je weet dat het beter is en je bent blij dat ze hem gaan onderzoeken, maar je wilt je mannetje zo graag thuis hebben...
    Toen we hem naar het ziekenhuis brachten, heeft de verpleegkundige om 22.00 uur zijn flesje gegeven. Godzijdank heeft hij die met enige hulp leeggedronken (joehoeee!). Wij zijn rond 23.00 uur richting huis gegaan. Nadat ik 2x wakker ben geweest vannacht, heb ik toch redelijk geslapen. Alleen werd ik natuurlijk wakker met dikke ogen van het huilen, nou ja...mijn moedergevoelens zijn in ieder geval goed!

Zonet direct even gebeld met het ziekenhuis (we mogen zolang in het ziekenhuis blijven als we willen en er mocht zelfs één ouder blijven slapen en we mogen gelukkig altijd bellen hoe het gaat, zelfs midden in de nacht!). Ryan heeft vannacht om 3.00 uur zijn flesje slapend (weer met enige hulp) opgedronken en vanochtend om 07.00 uur hetzelfde.

Ryan had gisteravond in 1 uur tijd 3 luiers (!) volgepoept met hele dunne ontlasting. Vannacht hetzelfde in het ziekenhuis, dus dat is naar het lab gebracht en wordt op kweek gezet (hieruit kunnen ze kijken of hij misschien een infectie heeft). De uitslag hiervan volgt hopelijk in de loop van de dag.

Wij gaan straks weer richting ziekenhuis, dan gaan we hem lekker zelf even badderen en om 10.00 uur krijgt hij weer een flesje. Ik kan niet wachten om mijn mannetje weer in mijn armen te hebben! De kraamverzorgster hebben we gisteren afgebeld, dus even geen kraamzorg meer voor mij. Ik hoop dat ik het een aantal dagen ga trekken, want ik ben natuurlijk nog steeds kraamvrouw. Maar mijn geest is sterk (alhoewel dat vaak mijn probleem is, dat mijn geest sterker is dan mijn lichaam :confused:). Maar goed...vooralsnog trekken we het en hopen we vandaag op meer nieuws!

Ik houd de buddy's Lenthe en Muriel wel op de hoogte!

Liefs,
    een huilende moeder

18. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Jij wel goed geslapen Dees?
    Heb net René de deur uit geschopt :evil:
    Potverdorie hij was pas om 11 uur thuis gisteravond, heeft lekker geslapen en niks meegekregen van mijn gerommel dus ik vraag of hij niet een dag vrij kan nemen...'dat is lastig ik zit al krap met uren' ...oke snap ik...
    Kun je dan een uurtje later beginnen (hij mocht pas om 8 uur rijden) dan kun jij ff de jongens naar school brengen en hier even helpen?
    'ja maar dan ben ik vanavond zo laat'....
    :evil: :evil: :evil:
    Kijk daar heb je nog eens wat aan! Heb gezegd dat ie wel vertrekken kon als ik al niet eens een (half)uurtje van zijn tijd kan krijgen :cry:

19. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Ooh Peetje, we leven met je mee! Maar wel goed nieuws dat al zijn flesjes zijn opgedronken vannacht. En zoals je zelf ook al zegt, er wordt in elk geval even goed gekeken! Huilen hoort erbij hoor, niets van aantrekken, lekker laten gaan. Zodra hij straks thuis is heeft hij je weer nodig!
    Super veel sterkte zo in het ziekenhuis en ik hoop dat ze snel meer weten!

20. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Aah Debby kan me voorstellen hoor dat je zo snel mogelijk bij je mannetje wilt zijn!
    Veel succes vandaag in het ziekenhuis ik hoop dat Ryan snel opknapt en mee naar huis mag!
    (((knufff)))

Deel Deze Pagina