November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    :) Nou, daar hebben we denk ik meteen genoeg aan, aan die enorme taart, denk ik, Dees!

maarrre.. ik bedenk me nu, houden mannen niet meer van BIER en VOETBAL?

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hmzz ja daar zeg je me wat, oke de taart voor ons voor de mannen bier, chipjes enzo en worst. Dat zijn toch de mannen dingen?

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Whahahahaha, heel goed, dat doe je snel!

Wat zullen die kerels blij zijn :)

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    als die mannen hier niet blij van worden weet ik het niet meer :D

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik denk trouwens dat ik maar weer stop met die thee, want als ik zo die verhalen hoor van Melanie, werkt het alleen maar averechts, lijkt het?!

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja niemand heeft er eigelijk resultaat bij

9. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Bij de tandarts was het best oke ik heb er een gaatje over 1.5 jaar bij gekregen. Dus nu op twee. Donderdag moet ik naar de mondhyginiste en eind november en begin december voor de vullingen. Bij de bekkenterapeut was het oud en vertrouwd. Ik mag blij zijn dat ik onbeperkt fysio heb want ik loop er al 1.5 jaar. Er zit heel veel spanning in mijn nek, rug en bekken. Plus dat ik mijn bekken instabiel zijn. Hier krijg ik ook oefeningen voor en vel masage. Er zit wel vooruitgang in maar ook dat gaat heel langzaam.

10. Niet meer actief

Mogge meiden

Jeetje Tari, het wil echt niet lukken bij jou he, wat ontzettend rot. Ik hoop dat de vk vanmiddag wat voor je kan doen, want je zit er echt doorheen he. Dikke knufffff

Roelie, ook al zo'n slechte nacht gehad? En dan nog zo'n opmerking van Rene, die kun je wel schieten dus. Ik hoop dat je de dag toch een beetje goed doorkomt hoor!

Debby, wat vervelend allemaal zeg. Maar wel goed dat Ryan toch wel z'n flesje leegdronk. Ik hoop dat ze snel wat voor 'm kunnen doen en dat je m snel weer mee naar huis kan nemen en weer verder kan genieten van je kleine wonder!

Ik geloof dat vandaag iedereen de 37wkn heeft bereikt, niet? 28e was toch de laatste datum in de lijst?

11. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Meiden toen ik gisteren op zoek was naar jullie waren jullie er niet maar wat hebben jullie afgekletst zeg in een avond tijd

Debby veel sterkte ik hoop dat het snel goed komt.

12. meissie28

meissie28 Actief lid

24 jan 2007
    144
    0
    0
    verpleegkundige
    goedemorgen allemaal

jeetje wat een toestand al die slaapproblemen zeg!, ik heb er niet zo veel last van
    tsja uitslapen s er niet meer bij en ik moet ook 3 keer naa rhet toilet maar tussendoor slaap ik toch wel gewoon

vanmorgen al weer bij de verloskundige geweet en vanaf zaterdag koen t ze m de dag om te kijken of ze kunnen strippen maar ja dan moet er wel enige verstrijking zijn van mijn baarmoedermond maar gisteren bij inwendig onderzoek was alle nog potdicht
    word er gek van.....ik heb ook noiet zoals ik jullie hoor veel gerommel en voor weeen of ziets
    ben als de dood dat het opgewekt moet worden in het ziekenhuis!, buiten dat ik heeeel graag thuis wil bevallen ben i er echt eenb eetje bang voor
    maar goed wie weet kunnen ze zaterdag toch wel strippen
    hebben jullie daar ervaring mee?

debbie;jeetje meid je kleine mannetje in hetziekenhuis kan me helemaal voorstellen dat je er door heen zit !

tari;ik kan me helemaal voorstellen hoe je jevoelt die nachten moeten je flink gaan opbreken gelukkig slaap ik wel goed maar ik ben et wachten wel beu!

nou meiden hoop vandaag weer van jullie te horen
    xx tineke

13. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Meiden jullie maken er een gezellig boel van voor die mannen.
    Lief hoor.

Haha Muriel moest wel lachen om jou omschrijving van die kleine meid, tja herken het wel, ben zelf ook wel zo hoor. ;) :)

Komt hier nu toch echt wel regelmatig en korter op elkaar. Maar ja durf nergens meer op te hopen, ik vind ze ook niet echt fijn meer. Dus wie weet. In ieder geval komen mijn ouders straks voor de jongens.

Tja en wat betreft die thee, ik hoop dat het in ieder geval voor het vloeien daarna helpt.

Wencke, jij trouwens ook vandaag 40 wkn. Hoe gaat het vandaag met jou en sofia? Of ben jij tenminste wel aan het bevallen.

14. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    JA Tineke maar het heeft hier dus niet geholpen. Ben woensdag gestript omdat ik dus al wel 1 cm ontsluiting had.
    O ik hoop dat ik vanmiddag voorbij die 3 a 4 zit want dan breken ze mijn vliezen.

15. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
  16. Niet meer actief

Mogge Hope, heb je nog wat kunnen slapen?

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Volgens mij is het vandaag naast 'Mannen van de Novembermama's-dag' inderdaad sowieso wel een heugelijke dag:

- Esther is volgens mij vandaag 37 weken?! Of moet Indigo nog? Hmmz, even denken.
    - Het is vandaag de uitgerekende dag van Wencke!

18. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hahaha zit ik net aan mijn bakkie koffie komt er een schaal van die gefrituurde snacks voorbij... :pale:
    Enne voor René geen biertje heeft ie niet verdiend :evil:
    Hij weet wel dat hij fout zit...hij belde vanmorgen nog poeslief een beetje over koetjes en kalfjes praten maar nou was ik kort en bondig...pfff zoek het maar ff uit zeg...

Melanie: oooooh ik had zo gehoopt een mooie grote roze felicitatie voor je neer te kunnen zetten...pfffffff ik hou op van klagen hoor bij jou is het voorwerk veel erger als bij mij...

Dees: succes bij de vk vanmiddag!

Lenthe: vandaag 'de dag!'...ik zou je willen feliciteren met het behalen van je datum haha maar volgens mij was jij ook liever inmiddels bevallen...
    Hopelijk gaat het vandaag wat beter met Sofia!

xxx Roelie

19. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ja ben tot een uurtje of 9 terug gegaan, ben weer helemaal fit :D

ik kreeg net iemand online, die kampt met een virus probleem, eentje die ze via msn heeft binnengekregen,...
    dus ik ben dr ff aan ut helpen,......
    die blijkt zich via je contactenlijst te verspreiden ofzo,.....
    dus dames opgelet wanneer je een email van een vreindin of vriend krijgt, met de mededeling dat er een foto voor je bij zit,...

ik ga dr ff helpen nu, en dan hoppa de douche in, en dan ff me dingen doen, kom dus laters wel ff,....

dikke knuffffffffffff voor iedereen

XXXXXXXXXXXXX

20. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Dat is een bekende....ff googlen dan kun je de viruskiller wel vinden waarschijnlijk via symantec en denk er ff om dat ze al haar systeemherstelpunten wist anders komt ie iedere keer als ze de pc opstart weer terug...
    Heb 'm zelf gelukkig niet gehad maar dat ding verspreid zich als een griepvirus momenteel ;)

Deel Deze Pagina