*gaaaaaao* Jongens wat ben ik moe zeg....mn moeder belde net hoe t vannacht gegaan is, ze komt straks weer hiernaartoe. Ben benieuwd hoelang ze dat vol gaat houden, ze wil elke dag komen zodat ik niet alleen ben als Willem naar zn werk is. Maarja, aangezien het nu weer zo rustig in mn buik is, kan t best nog wel een tijdje duren en tis natuurlijk ook onzin als ze 3 weken lang elke dag komt
Hey dames, Melanie ik hoop zooo voor je dat het vandaag mag gebeuren! Kan me voorstellen dat je het zat bent, net als iedereen die nog zwanger is natuurlijk. Ik moest vanmorgen naar de kaakchirurg om een ontstoken verstandskies te laten trekken IEKKSSS bah, wat heb ik een hekel aan de tandarts zeg. Maar goed, ik ben van de ontstoken kies verlost inmiddels...mooie dikke wang De verdoving zit er nog in, dus nu heb ik nog praatjes, vanmiddag wat minder denk ik Liefs, Natasja
Mogge, kom ook weer effe kijken hier! Gefeliciteerd met partner-novembermamadag! Toevallig heb ik vanmorgen een lief gesprekje gehad met Jean-Paul. Hij is zo zorgzaam en heeft zelf ook behoefte aan wat rust voor de kleine komt, maar het is hem (nog?) niet gegund. Toen ik dat opmerkte en vertelde dat ik eigenlijk wel een beetje te doen heb met hem als a.s. papa; zo met alle aandacht die naar de a.s. mama uitgaat, merkte ik dat hij dat toch wel erg fijn vond te horen. Alleen hij moet vanavond nog een beetje repré op de foto, dus nog geen bier voor hem nu Inderdaad vandaag 37 weken hier! Indigo is idd de 28ste uitgerekend en bereikt morgen deze mijlpaal. En Hope was dat ook, maar die is inmiddels een week gecorrigeerd. Dus vanaf morgen zitten alle novembermama's in safe zone! Maar - zoals Gwen al opmerkte op mijn hyve - ben ik volgens mij de enige novembermama die écht nog niet wil bevallen op dit moment Voor iedereen die het wel wil, maar nog niet op gang komt: toi toi toi! Vandaag wordt het plafond in de badkamer gedaan (verlaagd met spotjes) en de vloer gelegd. Weer een stapje dichterbij! En vanavond dus poging 3 voor de fotoshoot...ben benieuwd of het nu wel gaat lukken
Nog een paar daagjes en je kunt lekker badderen in je affe badkamer, Esther, heerlijk! Ik denk dat jij over een weekje ook wel zult gaan verzuchten dat Jos wel mag komen. Nu je die 37 weken-mijlpaal hebt bereikt, gaan de dagen tellen hoor, hihi. Nou, ff duimen dus of de fotoshoot nu dan doorgang zal vinden. Is het bij jullie thuis?
Ff een vraagje aan de ervaren moeders (en dat worden er steeds meer al, haha!) >> Wie van jullie heeft er zo'n babyspiegel achterin de auto, waarmee je naar je kleintje kunt kijken via je achteruitkijkspiegel?
Ik heb een afspraak gemaakt met Josje: hij mag komen als alles hier in huis af is én mama minimaal een weekje voor zichzelf heeft gehad. Is bezegeld met een schopje, dus ik hou 'em eraan! Fotoshoot is in de studio bij de fotograaf. Ben benieuwd, hij heeft ook onze bruidsreportage verzorgd. Natasja, sterkte als de verdoving straks is uitgewerkt. Heb je extra pijnstillers meegekregen van de tandarts?
meiden ik lees nog veel mee en leef ook echt met iedereen mee. maar heb het beredruk met mijn 3 jongens.moet ff het ritme vinden om alles in goede banen te leiden. om 3 uur krijgt rayan zijn fles maar dan moet ik ook aan school staan.dus het gaat een beetje met passen en meten hier. voor de rest doet rayan het supergoed,een hele makkelijke baby die bijna niet huilt.hij drinkt ook al flessen van 100 cc wat erg veel is. de jongens komen elke dag ff flink knuffelen met hun broertje.ze zijn wel een beetje jaloers soms maar toch gaat het wel erg goed.
Hahaha Esther, jij zit ook al te onderhandelen met de kleine? Ik heb ook geprobeerd een deal te maken, dat ie morgen de 7e zich aandient. Ben nu benieuwd hoe betrouwbaar deze afspraak gaat zijn Muriel, wij overwegen ook zo'n spiegel, in de pijler babyuitzet loopt er ook een topic over.
Hey Ruby, fijn om weer even wat van je te lezen. En wat heerlijk dat Rayan het zo goed doet. Je zult nu wel een extra trotse mama zijn met drie van die mooie knullen.
heey ilse begin eens gauw aan de frambozenbladthee,ananashart en een portie sex. dan hebben we morgen een felicitatie voor jou hopelijk.
melanie... ik hoop echt dat het door gaat zetten meis.heb bij de oudste twee ook 5 dagen over tijd gelopen lijkt net of die dagen 10 keer langer duren.
Haha die ruby...daar ben ik nog niet 'wanhopig' genoeg voor hoor. En ik geloof er niet in, dat scheelt ook. Oh en voornaamste reden...ik lust geen ananas en geen smaakjesthee (drink mn thee zelfs nog met melk). Maar moet eerlijk toegeven dat ik gisteren wel ff heb zitten rondsurfen op internet voor alle bakerpraatjes en hulpmiddeltjes..hihi..dus t zit wel in mn hoofd hoor Ach, het is waarschijnlijk gewoon mn tijd nog niet. Beebje liet gewoon even weten dat we echt ff moesten gaan opschieten met de laatste klusjes en dat hebben we gedaan, we zijn nu weer helemaal alert.
ohw julie zijn weer lekker aan de klets. Was evn huis opruimen want mn schoonzus zou komen, belt ze net af. Vanwege het weer, shitzooi Nou ja ben in ieder geval wel al klaar dus dat scheeld dan wel. Nou rommelende meiden gaan jullie eens heel snel bevallen, zo houden jullie geen energie meer over. Ik hoef trouwens ook nog niet persee te bevallen hoor, ukkie zit mij nog wel prima hierzo Ik voel ook verder nog niks bijzonders in buik, ja voel ukkie maar daar is ook eigelijk alles mee gezegt.
Heee Ruby, goed dat je er weer even bent! En wat fijn om te horen dat Rayan het zo goed doet, echt super! Zal wel flink wennen zijn voor zijn grote broers, kan ik me voorstellen hoor...
Ruby, het is niet zo dat ik het overtijd lopen zat ben, dat had ik met Zefanja ook, maar het hele pijnlijke voorwerk wel. Het is nog steeds bezig en vind het echt geen pretje meer. Weet niet meer hoe ik zitten moet. Als er weer een 'wee' voorbij komt. Ga zo denk ik even in bad. De jongens zijn zo juist door opa en oma opgehaald. Kan ik even de concentratie op me zelf leggen.