November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Fijn dat de jongens weer even naar opa en oma zijn, heb jij weer even tijd en aandacht voor jezelf.

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Heel mooi!
    Ik denk alleen dat je nog wel fftjes geduld moet hebben, want de rust is weergekeerd in mn buik, mevrouw zit nog wel ff lekker blijkbaar, haha!

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    SMS-JE van DEBBY:

"Ik heb Ryan net de fles gegeven met hulp van een verpleegkundige en bijna 60 cc op binnen 1/2 uur. Gaat dus goed. Liefs, Debby"

Dat is mooi nieuws, zo sterkt ie snel weer aan!

4. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Zo, ben ik ook weer! Was niet helemaal wakker vanmorgen, geloof ik! Waar ik Peetje schreef, bedoelde ik dus Debby :oops: S***Y!! :) Wel goed om te lezen dat Ryan inmiddels alweer wat gedronken heeft uit haar flesje!

Ik heb nog even lekker geslapen en wat tv gekeken en geknuffeld met ons enige monster wat we nu nog hebben!

Wij hebben niet zo'n spiegel voor in de auto. Misschien dat we dat ooit nog aanschaffen, eerst maar eens kijken hoe het zonder gaat. Daarbij zouden we het dan voor beide auto's moeten hebben. Waarschijnlijk niet dus.

Tari: ga lekker genieten in bad, dan neemt de pijn vast ook wel even af!

Hier nog steeds veel pijn bij de zwevenden ribben, vooral rechts. En harde buiken en steken onderin. De hele tijd zit ik te zuchten, lijk wel zo iemand die op zijn werk bij ALLES MOET ZUCHTEN, haha, alsof ik al 60 ben ofzo :)

Is het weer bij jullie ook zo raar? Soms hevige buien en super windvlagen en dan weer heel zonnig en bijna windstil! Ga nu maar even van de zon gebruik maken en de krant uit de brievenbus halen. Ben er dus weer even weg van, ga meteen even wat eten, heb wel weer trek :oops: :p

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohw dat is goed nieuws zeg! daar vrolijken we van op

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja hier ook heel raar weer, net scheen het zonnetje nog, en nu waait het als een gek. Een van mn katten probeerd de bladderen buiten te volgen, onbegonnen werk maar ja zij is blij hhiihihi

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Had ik al hoi gezegd?

8. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    eeehhhh missschien wel?
    hahaha heerlijk van die zwangere dementen bij elkaar :)

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    bij deze dan
    'hoi'

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hoi terug Maria!

Zo, ga ff lunchen op de nieuwe werkplek van Wim, eens kijken waar hij zijn dagen doorbrengt... En het haalt mij ook weer lekker uit huis, haha!

11. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    zo ben ik weer ff tussendoor.

rayan is net in bad geweest en heb ik nu in zijn eigen bed gelegd.
    even kijken hoe dat gaat.de jongens komen zo thuis voor een boterham en dan is het ook wel fijn als mama dan alleen voor hun even tijd heeft.

12. Niet meer actief

Hoi Maria :)

13. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    check je berichten in je profiel.. kan je het nazoeken ;)

Natas, wat een opluchting dat die kies eruit is of niet? Ik ben ook een scheitbak hoor bij de tandarts.. hopelijk valt de pijn mee straks!

Ruby, leuk je weer eens te zien! Hoe gaat ie verder? Beginnen de medicijnen al weer te werken? En hoe staat het met die aanrijding van laatst?

14. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    hey gwen,

ja de medicijnen zullen rond deze week hun werk moeten gaan doen.de slaappillen heb ik maar afgebouwd want ik viel in slaap tijdens de nachtvoedingen.haha

mijn auto was vrijdag klaar maar hij was niet goed gespoten dus gisterochtend weer terug gebracht.de schade verhalen word blijkbaar heel moeilijk.maar we zullen maar geduld hebben.ze hebben me wel gematst bij de garage.hoef de leenauto en het eigen risico niet te betalen.

hoe is het met mika?en met jou?hoe vind je het heel de dag thuis met je ventje/

15. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    goedemorgen!

Ik ga zo terug naar 'de tuinen', die frambozenbladthee werkt niet, ben vanmorgen wakker geworden met baby en al nog in de buik dus.....En ben nu (as we speak) kotsmisselijk, weet niet of dat van de thee komt.

Jons is vandaag klussen in het nieuwe huis van mijn zus 45 min. hier vandaan. Dus ik wil vandaag niet bevallen, ik heb geen auto en Jons is ver weg. Ik hou de beentjes dicht.

Gisteren probeerde ik Jons te bellen maar hij nam niet op onder het motto: ik heb cursus dan kan ik niet gebeld worden. Ik hem duidelijk gemaakt dat ie vanaf nu ALTIJD moet opnemen, stel dat k ga bevallen zeg, of naar het zkh moet.

Debby: wat vervelend zeg met Ryan, Ik hoop dat ze echt snel iets vinden. kwam hij haast niet aan dat ze opnemen?

Melanie: wat ontzettend klote zeg, kunnen ze je niet strippen ofzo? je wordt toch hartstikke moe van al die weeën steeds.

Meissie: lijkt me rot, op 40+ weken en nog geen enkele verstrijking hebben.

lse: ik hoop het natuurlijk niet voor je, maar je zult niet de eerste zijn die op 37 weken al 1cm ontsluiting heeft en pas op 40+ bevalt. Naar het schijnt hebben er veel vrouwen al enige ontsluiting zonder dat ze het weten. Als de weeën en krampen zonder regelmaat komen dan zou ik niet te hard hopen op nog deze week. hoewel you'll never know[/i]

16. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Hopelijk gaan de medicijnen snel werken dat je jezelf snel weer de oude voelt! En in slaap vallen tijdens de nachtvoeding is niet ideaal hihi..

Toestanden met de verzekering zeg.. duimen dat alles goed komt!

Hier gaat alles wel goed eigenlijk, vorige week was ik ff helemaal doodop door borstontsteking en Mika die ook helemaal van slag was. Maar begin nu mijn rust te vinden. Hij eet/drinkt gelukkig goed en slaapt lekker door. Zit nu op 6 voedingen van 100 ml. 's avonds rond 19:00 uur issie meestal klaarwakker dus dan is het knuffeluurtje hihi

17. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Pfff volgens mij zou ik lyrisch worden hoor.. hij MOET nu gewoon altijd de telefoon opnemen!

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    goed plan, ik ga rob even testen

19. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    volgens mij moet ik echt overgeven dadelijk, pff zou het die thee zijn? Dan werkt ie toch verkeerd, bevallen moet via de onderkant niet via de bovenkant toch? Ik ga even rustig aan richting toilet

20. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    hij neemt niet op!

Deel Deze Pagina