nou moet zeggen soms heeft Piet het ook wel flink zwaar met me gehad, dankzij die hormonen, kon/kan echt een draak zijn (en ik lijk zo lief )
ooh ik ben ook echt een hormonale ramp nu, jank echt continu maar dat vind ik nog steeds niet opwegen tegen: - rugpijn, bekkenpijn, buikpijn - striae - lekken aan alle kanten - bevallen, uitscheuren, hechtingen Hahahaha ooh ik ben echt slecht
vinden jullie het verlof ook zo saai? ik weet werkelijk niet wat ik de hele dag moet doen, laat staan 7 dagen per week.
ben er al redelijk aan "gewend" omdat ik al ver voor me verlof al thuis zit. Maar heb regelmatig mn monenten dat ik zowat tegen de muren opvlieg hoor
hoe gaat het hier? hier gaat alles volgens planning, babykamertje nog ff doorlopen, de laatste kleertjes en spulletjes zitten in de was, dus dan nog maar 1 strijkmomentje keuken aan kant, gewone wasgoed eraf gehaald, dus klaar om te gaan vouwen dieren verzorgd, in de tijd dat ik bezig was, ff hitman pro over mn pc heen gegooid, dus die is ook weer helemaal schoon gemaakt... eten is voorbereidt........ dus ja heb nu wel ff een pauze verdiend toch? maar hoe ik het ook doe, ik moet steeds aan tari denken, denk ik meid, kon ik maar wat voor je doen,.......... dus heb ik zojuist maar ff een kaarsje aangedaan en een schietgebedje gedaan,.......al denk ik steeds 7 nov,.....hoop ik toch dat het vandaag nog doorzet... dus tari ff bij deze, ga nou eens ff relaxed liggen (nou ja relaxed,..ahum voor zover dit kan) ,laat je hart spreken en vraag de lieve Heer eens om hulp ,.... debbie , wat een toestanden met die kleine, pfffff das schriken, en wat ben je dan machteloos en afhankelijk he? nou ik ben blij dat ie nu onder controle is,.... voor jullie moet het heel vervelend zijn, maar ja tis beter zo,..... jullie mooie tijd komt nog wel laat eerst die kleine maar ff op krachten komen. tja de thee ik weet het niet hoor, ik zal het mijn vk eens vragen,...... hebben jullie dit uberhaubt zelf wel gedaan? zou het niet zo kunnen zijn, dat je lichaam nu opeens iets krijgt dat ie nimmer heeft gekend en daar van slag van raakt? en al zou het goed voor tijdens en na de bevalling zijn, helpt het je NU iets? ruby , fijn wat van je te horen, tis ff zoeken naar het juiste ritme zeker, even een goede indeling verkrijgen, tis natuurlijk ook voor de andere kids eens leuk om met mammie te zijn en de kleine ligt te slapen,..... gaat het "verders"ook goed? steunt ie je nu wel goed? vangt ie de kids ook goed op? tja wat verders, hihi door mn geklets ben ik alweer kwijt wat ik gelezen heb,...... al hoef ik voor mij nog niet te bevallen, als ik de nw mama's zo vol trots en liefde over de kleintjes hoor, denk ik, dat wil ik ook verleidelijk hoor, met al die mooie/lieve schattige koppies die ik voorbij heb zien komen,.... dat maakt mij nu wel nieuwsgierig hoor, hoe zal ie eruit zien? zal ie echt zo veel haar hebben als men bij de echo zei, wordt het een lekker kereltje? mooi halfbloedje? hahaop wie lijkt ie? etcetc nou ja als ie maar gezong is en blijft, en een lief kereltje mag worden,.. dus hope nog ff geduld des te langer het duurt, des de meer zal het gewaardeerd worden
hallo dames tari is bevallen van een meisje 1100 vk langs geweest 3a4 cm ontsluiting vliezen gebr ging weer weg was weg feest begon vk gebeld kwam terug net optijd + 10 a 15min geperst en geboren 2 cm ingescheurd bennen julie ook een klein beetje op de hoogte de rest krijgen juliewel van tari afz adriaan
WOW TARI EN ADRIAAN GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER! ik ben echt blij voor melanie, ze zat er echt doorheen, mooi zo!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! EINDELIJK!! GEFELICITEERD MET JULLIE MEISJE!! pfff heb écht kippevel ben zó blij voor haar!