Nou hier bij de novembermama's mag je je eigen mening hebben. Dus dat zal wel meevallen. Het zou een Spaanse naam zijn, zei ze ooit. Duss.... Ik begrijp het ook als er mensen zijn die Chardellas echte naam niet mooi vinden.
ps haha zit ik toch in de buurt? elvira is volgens mij ook spaans, was er toch nog iets oke aan mn ingeving, want ik wist dus niet dat het een spaanse zou worden,..... Jimena dan?
Heeeeee Melanie! Toch nog ineens hard gegaan! Ik ben zo blij voor jullie....En zooooo benieuwd naar haar naam.... Ik heb Indigo zojuist een smsje gestuurd.
Met zo'n aparte namen als Zefanja en Angelus moet het wel iets aparts zijn. Dus jimena en Elvira gaan niet op.
Ik meen dat het wat een keltisch/ierse naam zou worden toch? Het word in ieder geval iets heel aparts denk ik
haha volgens mij weet jij de naam al maar uh dames ik ga weer ff verders, mannetje is zo weer thuis ,... en aangezien ik in een uiterst vrolijke stemming ben,........haha zal ie het weten ook ik kom laters wel ff voor tari nieuws fijne middag verders xxx
Weet iemand hoe dit zit? Ik heb post gekregen van het rijksvaccinatieprogramma en daarin zitten allemaal oproepkaarten voor Fenna voor de verschillende prikken, maar er zitten veel dezelfde kaarten in, maar zonder datum.. wat moet ik nu met die kaarten? Meenemen naar het CB en krijg ik daar de datum te horen? Of...
Heeeeeeeeeeeeeeee HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Kreeg een smsje van Ruby dat Melanie t 'm geflikt heeft, geweldig! Dankjewel Ruby, trouwens! Melanie & Adriaan & Angelus & Zefanja: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER EN KLEINE ZUSJE! Wat gemeen dat ze ons nog in spanning laten zitten vwb de naam Ik ken alleen de laatste 3 letters, maarja, daar schieten we niet zo veel mee op... haha! Het is volgens mij idd iets keltisch/iers (maarja dat is mijn naam ook, dus dat zegt nog niet zo heel veel).
Krijg je op het CB te horen, er word gewoon iedere keer een nieuwe afspraak gemaakt, de ene keer geeft volgens mij ook de wijkverpleegkundige de prik en een andere keer de arts... Gewoon de hele mik in het groene boekje stoppen
hier ben ik weer. heb net de voetenzak in de maxicosi gepropt. moet de verkleiner vd maxicosi in de voetenzak of eronder? Ik heb eerst de voetenzak gedaan en dan de verkleiner erin, is dit goed? Ooh en ik kwam er nu pas achter dat de handleiding in dat vakje aan de achterkant zat vond het al zo vreemd dat ik geen handleiding had. Ik heb boven gestofzuigd en de was aangezet, tijd voor pauze en lunch Maria: jij had toch een spaanse naam voor de beeb? Hee roelie: wat een baaldag heb jij zeg, t zit je echt niet mee de laatste tijd zeg. Ik heb echt veel respect voor de zwangeren hier die al kinderen hebben, ik zou gek worden als ik nu nog een kind hier had rondlopen.