November 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by -, Feb 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    Hahaha hebben ze de kleur veranderd? Het was altijd een groen boekje wat je moest meenemen naar het CB en daar konden ze dan steeds alles invullen, ook de groei enzo ;)
    Maar dat boekje bedoel ik dus!

2. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    nee mijn naam is niet spaans

3. Peetje, de verkleiner moet inderdaad in de voetenzak, anders heeft dat zachte kussenrandje niet zoveel nut.

Ik zit nu aan de slagroomsoesjes.. :oops: Heb al 4 boterhammen en twee mandarijnen op.., maar nog steeds trek...

4. Mijn eigen boekje is ook groen.. maar die is van '84, dus dat zegt niets geloof ik haha... het is inderdaad het boekje met afspraken etc. Hij's echt blauw :)

5. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

Feb 3, 2007
    3,355
    0
    0
    docente
    Ik neem aan dat de meesten dit zelf al ontdekt hebben maar;

bij prenatal kun je goedkoop van eigen merk een badstof hoes voor de maxicosi kopen (ong. 5 euro ipv 20 van maxicosi zelf)

en bij de babydump voor 5,95 een regenhoes voor de maxicosi ipv eigen merk maxicosi 20,-

scheelt toch weer

6. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    Ik kan gewoon wel janken van de pijn in mijn rug...ben als de dood dat ik straks weer een hernia oploop zeker als er ook nog een 10 ponder door moet :(
    Moet donderdag weer naar de vk dan zal ik het wel aangeven dat ik dit niet lang volhoud zeker niet met 2 kids erbij...
    En ik moet maar even over mijn trots heenstappen en mijn ouders vragen of ze in ieder geval morgenmiddag de jongens willen hebben want ik trek eht echt ff niet meer :cry:

7. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

Feb 3, 2007
    3,355
    0
    0
    docente
    gaat het weer een grote baby worden? Ik hoop het niet voor je, je andere 2 kids waren ook groot bij de geboorte niet? ik zou je niet schamen hoor meis! Je ouders vinden het waarschijnlijk geen probleem, en jij hebt gewoon even rust nodig!

8. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007

Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter
    Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon
    Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing
    ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing
    Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter
    Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter
    Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter
    Hope43~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon
    Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter

5 MEIDEN , 7 JOCHIES, 3 VERRASSINGSPAKKETJES
    In totaal nog 15 kleintjes op komst.

BUDDYLIJST

Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen)
    Gwen (bevallen) - Roelie (13)
    Jennie (bevallen) - Indigo (28 )
    Tari (3) - Stasia (bevallen)
    Ruby (bevallen) - Muriel (14)
    Lenthe (6) - Debbykoops (bevallen)
    Natasja (bevallen) - MissyM (bevallen)
    Serafijntje (7) -Rachel (16)
    Dees (9) - Peetje (20)
    Maria (9) - Ilse (26)
    Sammie (9) - Barbabintje (27)
    Blondiedfu (bevallen ) - Hope 43 (28 )

AGENDA

ikke1981~ 6 november 16.30 VK
    Maria~ 7 november VK
    Sammie2~ 8 november 11.20 uur VK
    Roelie~8 november 12.30 VK
    Murmel~9 november 16.00 VK
    Joldeg(Ilse)~ 13 november 8.25 uur VK
    Gwendolyne~ 14 november nacontrole gyn zh
    Murmel~15 november 11.00 VK
    MissyM~ 19 november eerste bezoek consultatiebureau
    Dafje~ 20 november nacontrole gyn zh
    Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32!) :({|=
    Gwendolyne~ 29 november kinderarts controle Mika
    Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD

GEBOREN

ISA* ~ dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d
    MIKA JARED AIDAN ~ zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d
    FENNA ELEONORA ~ dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d
    EVANGELOS KONSTANDINOS ~ zoon van Melina en Chris ~ 19 oktober ~ 2780 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d
    SANNE ~ dochter van Natasja en Etienne ~ 22 oktober ~ 3095 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ ingeleid ~ 37w6d
    RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~ 26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZH ~ ingeleid ~ ???
    ESMAY ~ dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d
    RYAN ~ zoon van Debby en Arnoud ~ 31 oktober ~ 3500 gram ~ ZH ~ ingeleid ~ 38w1d
    DENIZ ~ zoon van Stasia en Ibrahim ~ 1 november ~ 00.31 uur ~3410 gram ~ ZH ~ weeën ~ 38w1d
    REESE ~zoon van Blondiedfu (Linda)~3 november~3910 gram~ZH~weeën~39w2d
    IMKE~dochter van Jolger(Jolanda) en Gerald~3 november~3165 gram~ZH~?~38w6d

5 MEIDEN
    6 JOCHIES

In totaal al 11 kleintjes geboren!

9. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

Feb 3, 2007
    3,355
    0
    0
    docente
    ooooh dus geen juanita? ik dacht echt dat je een spaanse naam had, of was het iets wat in spanje ook voorkwam dan? Of zit ik er gewoon helemaal naast en ben ik een zwangere dementp

10. Moet je echt doen hoor Roelie.. Lekker even je rust nemen zonder de kids.

Je ziet het heeft bij Melanie ook gewerkt... hihi :)

11. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    Hehe eindelijk de lijst gevonden!
    Zodra we de gegevens van de kleine van Melanie weten kan ze er zo bij :D

Peetje: ja volgens de vk is het geen kleintje...en Niels was met 40 weken en 6 dagen al 4005 gram *slik*.....
    Mijn ouders is nogal een verhaal apart....die hebben zoiets van je zoekt het maar uit hád je maar niet zwanger moeten worden terwijl je al 2 kids en zoveel beestjes hebt....pffff laat maar lang verhaal en ik kan het zelf niet eens begrijpen :)
    Ik laat René straks wel even bellen die heeft nog wat goed te maken ;)

12. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    ja, maar Melanie zat gisteren ook al zonder kids, dus dan moet Roelie ook nog dagje extra geduld hebben, hihi.

Enneh... Roelie, nog 7 dagen he, geef die knul nog ff lekker de tijd om zijn buikje en billen rond te eten ;)

13. En je schoonouders dan?

14. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

Mar 7, 2007
    668
    0
    0
    Hmm, de echte naam is me even ontschoten, wilde net een mening vormen! :)

Roelie: ga je de lijst ook meteen updaten met het aantal nog te komen kindjes en de geboren kindjes?

15. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Ohw, weer een novemberbaby... Wat zal Melanie opgelucht zijn!

Melanie en Adriaan, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

Angelus en Zefanja, jullie zullen vast heel trots zijn als grote broers. Van harte gefeliciteerd met jullie zusje!

Op de rest reageer ik later wel, ik voel me momenteel (al een paar dagen) niet zo lekker. Ik hoest de longen uit mijn lijf (en verlies daarbij steeds wat urine :oops: ) en heb gisteren weer een middag in het ziekenhuis doorgebracht i.v.m. hoge bloeddruk. Gelukkig mocht ik daarna wel naar huis, maar het was toch wel weer even schrikken (ook goed voor de bloeddruk, maar niet heus :( ). Ik wil de komende dagen rustig aan doen om zo snel mogelijk over mijn verkoudheid heen te komen. Daarom zal ik niet erg actief zijn op het forum, al probeer ik wel zoveel mogelijk mee te lezen. Maar ik hoop dus snel weer aan te sterken voordat de beeb zich aankondigt (morgen is mijn uitgerekende datum! :confused: ), want dan zal ik al mijn krachten hard nodig hebben. Een vriendin van mij had trouwens nog de 'opbeurende' woorden dat ik me geen zorgen hoefde te maken over mijn verkoudheid, omdat ik tijdens de bevalling mijn keel niet eens zou voelen. :confused: Nou, dat valt weer mee dan....

16. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Tja, ik sluit me bij je ouders aan hoor, vind het ook wel wat van de malle.
    3 kinderen is natuurlijk sowieso niet meer van deze tijd :)

(nee hoor, eerlijk waar, deze reactie vind ik echt ongelooflijk, ze mogen in hun handjes knijpen dat hun dochter zulke mooie kindjes op de wereld zet en ook nog ff een huishouden runt en een echtgenoot de baas is: HULDE!)

17. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    Nog ronder :confused:
    Auwwwwwwwwwwwwwwwww hij is groot genoeg echt waar hij kan er gewoon nu wel uit!

18. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    He Serafijntje, wat ontzettend balen dat je zo beroerd bent nog steeds...
    Hoorde wel van de ervaringsdeskundige Melanie dat het vaker voorkomt dat je eerst ziekjes bent, vlak voordat je gaat bevallen, dus wie weet...

En die BD wordt dus ook niet echt beter... Nouja, gelukkig breken voor jou ook ECHT de laatste daagjes aan, dus toi toi toi nog eventjes en beterschap natuurlijk!

19. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    Al bijna 8 jaar geen kontakt meer mee ;)
    Ik ga mijn ouders straks wel bellen...of ik ga ff langs ze wonen vlakbij de bieb misschien schrikken ze van mijn 'stralende zwangere' look...
    Ik kreeg net zelf wel een hartverzakking toen ik in de spiegel keek sjemig zeg :confused:

20. Na 8 jaar even op bezoek? Tjonge das wel lef hebben.. Mag ik vragen waarom jullie geen contact hebben met ze?

Share This Page