November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Zodra we wat meer weten update ik 'm wel ik heb opgeschreven op welke pagina ie staat dus ik kan 'm zo terugvinden!

2. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Haha ik las het al terug en heb het al veranderd...ik bedoel dat ik straks wel even langs mijn ouders ga :D
    We hebben een jaar of 8 geleden het kontakt om verschillende redenen verbroken maar het ging vooral om het feit dat ze mijn vanaf het begin niet goed genoeg vonden voor hun zoon en me nogal gekwetst hebben met uitspraken...maar het ergste vond ik dat ze ook Lars niet volledig accepteerden....
    Nou ja René belt ze nog heeeeeeeeel af en toe maar ik hoef met hun niks meer te maken te hebben en voor zover ik weet weten ze niet eens dat ik zwanger ben dus binnen nu en 3 weken krijgen ze leuke verrassingspost ;)

3. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Nouja, het gekke met mijn bloeddruk is dat hij steeds schommelt. Gisteren bij de vk had ik een onderdruk van 95 en daarom stuurde zij me accuut door naar de spoedpoli van het ziekenhuis. Ik hoefde ook geen nieuwe afspraak te maken bij de vk praktijk, omdat er een grote kans was dat ik zou worden overgedragen aan een gyn van het ziekenhuis. Dat was wel even schrikken, want ik wil heel graag thuis bevallen. In het ziekenhuis kreeg ik alle controles van vorige week opnieuw (dus weer bloed laten prikken, urine laten checken, hartfilmpje van de baby, etc.). Na al deze onderzoeken (alle met een goede uitslag) werd mijn bloeddruk weer gemeten en toen had ik een onderdruk van 80. Opgelucht konden we weer naar huis. Ik word (voorlopig) niet overgedragen, mag nog steeds thuis bevallen en onder controle blijven van de vk.

4. Tjonge kan me voorstellen dat dat niet is zoals je het graag zou willen zeg! Raar hoor dat ze jou niet accepteren.. en zeker hun eigen kleinzoon niet..

Ben wel benieuwd of ze nou nog een kaartje terug gaan sturen dan of iets van zich laten horen na het krijgen van het kaartje...

5. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Tari van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter. Wat is het nog ontzettend snel gegaan. Geniet ervan!!!!

6. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Kaartje terug zal er nog wel inzitten maar ze zijn hier verder niet welkom...als het aan mij had gelegen hadden ze niet eens een kaartje gekregen maar goed....als het belangrijk is voor René vind ik het prima...zolang ze maar niet voor de deur staan ;)

7. Stuur je ze dan weg als ze wel komen? Of komen ze sowieso niet?

8. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

ANGELUS EN ZEFANJA VAN HARTE GEFELCITEERD MET JULLIE KLEINE ZUSJE. WEES MAAR ERG LIEF VOOR HAAR EN GEEF HAAR MAAR VEEL KUSJES.

9. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Dafje en meiden, omdat ik momenteel niet lekker in mijn vel zit ben ik weinig achter de pc te vinden. Maar ik wil graag wel op de hoogte gebracht worden. Dafje zou jij als er iemand bevalt mij een sms willen sturen en als je daar te druk voor bent wil iemand anders dan mijn buddy zijn? Alsjeblieft.....

Liefs Linda

p.s. Dees bedankt voor je berichtje op msn

10. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Oh, zit ik hier net te verkondigen dat ik het even rustig aan doe en hier is alweer een berichtje van mij! Ik kom nu vast niet meer geloofwaardig over. ;) Maar ik wilde jullie nog even wat vertellen. Gisteren vroeg ik aan de vk hoe zij dacht over framboosbladthee. Ze keek me aan met grote ogen (zoiets: :confused: ) en herhaalde: "FRAMBOOSBLADTHEE??!" Ik legde haar dus uit wat er hier op het forum over werd geschreven, maar zij had er nog nooit van gehoord. (Ze kwam wel met andere suggesties, zoals het hart van een ananas.) Ik ben nu eigenlijk wel heel erg benieuwd of jullie deze vraag ook hebben gesteld aan jullie verloskundigen en wat de reactie was. Want als het echt zo'n wondermiddel zou zijn, dan zou de vk dat toch wel weten?

11. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Als ze komen stuur ik ze weg maar ik denk niet dat ze komen hoor...

Toen Niels geboren werd hebben we ze ook een kaartje gestuurd met een broefje erbij, dat we best konden begrijpen dat de geboorte van weer een kleinkind voor hun misschien aanleiding zou kunnen zijn om toch nog eens te willen praten en dat wij daarvoor wel openstonden, maar of ze dan even wilden wachten met kontakt opnemen aangezien mijn vader nét een zware hartoperatie had gehad, we toen ik 37 wkn zwanger was te horen hadden gekregen dat René zijn baan zou verliezen en ik natuurlijk net bevallen was...leek ons een netjes verzoek...

Kregen we een felicitatiekaartje terug met de mededeling dat ze niet op kraamvisite kwamen en het ook niet van plan waren geweest...

Pffff duidelijk toch?
    Dus ik verwacht deze keer heel weinig en deze keer hoeft de geboorte van alweer een kleinkind ook geen aanleiding te zijn tot een gesprek...hihi ik ben wel uitgepraat met ze ;)

12. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ben de jongens van school aan het halen tot straks!

(Linda ik wil je buddy wel zijn hoor komt goed!)

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nou Serafijntje, volgens mij zijn er gewoon ontzettend veel van dit soort 'wondermiddeltjes'. Waarvan overgrote deel fabeltje is, en zo zullen VK'en ook vaak denken, lijkt me.

Maar ik moet wel zeggen dat er op de verpakkingvan de thee staat dat je het beter niet kunt gebruiken in de eerste maanden van de zwangerschap ivm opwekken weeen, dus dat vind ik toch wel een teken dat het íets zou kunnen doen....

14. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Tjee Roelie, wat ontzettend sneu om te lezen dat het contact zo moeizaam verloopt. Eigenlijk vind ik het gewoon niet te geloven dat mensen daar bewust voor kunnen kiezen. Ze ontzeggen zichzelf zoveel moois, ze missen nu zoveel leuke dingen in de ontwikkeling van hun kleinkinderen en natuurlijk ook in het contact met jullie. Gelukkig maar dat je er zelf boven staat, anders zou het je nog onnodig veel verdriet doen ook.

15. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Tja inderdaad, zo'n waarschuwing zetten ze er toch niet voor niets op. Ik ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig geworden naar die thee... (En NU ga ik echt uitloggen, anders kom ik helemaal niet meer geloofwaardig over. ;) )

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik vind de thee zelfs echt lekker (heb een zoete versie met zakjes, van De Tuinen). Ik drink m nu gewoon ook voor mn plezier moet ik zeggen. Maar hou sowieso wel van kruidentheeen enzo.
    En nu wegwezen jij :)

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    poehh wat een geklets weer zeg
    en nog steeds weten we geen naam :)

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hips de thee, heb nog niks op vandaag
    Gauw even een kop zetten

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ik zal Jen trouwens wel even een sms sturen

20. Heej roelie niet mijn buddie inpikken terwijl ik aa het voeden ben he? :evil: :) Nee, hoor lief dat je het aanbiedt!

Linda, komt goed hoor!

Deel Deze Pagina