Hahaha dan snap ik nu ook wel waarom Fenna melk teruggeeft, die is misselijk omdat mama niet stil kan zitten omdat ze zonodig moet typen Hihi geintje Gaat het nu goed met de voeding?
Pffff en Melanie ligt nu welverdiend in haar kraambed met haar meisje in haar armen te genieten... Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik wil ooooohooooooook Oke oke Lenthe eerst maar dan wil ik! Hoe is het trouwens met Lenthe gebeurt er al wat?
haha, ja Roelie.. de laptop staat naast me op de bank, dus ik typ zelfs onder het voeden haha... Erg he? Hoe bedoel je verslaafd! Ze heeft nu eerste twee boertjes gelaten en daarna gespuugd haha.. maar gelukkig weer de normale hoeveelheid.. We hebben sinds vandaag maar de fopspeen ingevoerd,... ze blijft die zuigbehoefte maar hebben.. is echt alleen stil te krijgen dan met de pink.. dan is ze weer rustig.. Natuurlijk mag ze huilen.. maar die zuigbehoefte na het eten zorgt er ook voor dat ze teveel drinkt en dan alles er weer uitmikt wat ze teveel drinkt...
Hihihi ja dat ken ik nog, Niels wilde nooit een speen alleen maar mijn pink Ik ga naar de bieb en de Mac (pffff gaan we er eindelijk heen heb ik door al die ellendige rugpijn niet eens zin in patat ) tot vanavond!
he jammer.... ik dacht ik ga eens even kijken of de naam al bekend is inmiddels, maar nee Ze houden het wel spannend zo, hihi!
Jemig, dan is het echt rottige rugpijn, als je er geen zin in patat door hebt... BALEN! Is het een weeen-rugpijn, of een vermoeidheidsrugpijn?
Daphne, krijgt ze wel genoeg binnen? Ik las laatst dat het heel lang duurt voordat je kindje bij de achtermelk komt.
Ze drinkt wel lang...trouwens de achtermelk komt bij mij al vrijwel meteen eruit bij de tsr... heb dan waterige druppels en dikke witte... en ze groeit goed, dus hoef me niet druk te maken... en hoorde gisteren dat er over achtermelk tegenwoordig niet meer wordt gesproken, omdat het niet duidelijk is wanneer de achtermelk wordt bereikt...
thnx voor de uitleg! Ze komt goed aan enz, dat is wel fijn. Ik dacht dat het misschien niet goed ging omdat ze veel braakte. Maar ze heeft er geen 'last' van zeg maar? Ja sorry, ik heb echt nul komma nul verstand van baby's en voeding hhaahahhaa
Ze heeft er tijdens het spugen wel last van en als er iets omhoog komt moet ze het steeds wegslikken, ze verslikt zich ook minstens 1 keer per dag daardoor, dat is wel lastig, maar het staat haar groei en ontwikkeling zeker niet in de weg, ze loopt al voor in ontwikkeling...CB was ook enorm verbaasd over wat ze al kan, dus hoeven we ons gelukkig geen zorgen te maken
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Hope43~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 5 MEIDEN , 7 JOCHIES, 3 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal nog 15 kleintjes op komst. BUDDYLIJST Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (bevallen) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (bevallen) Ruby (bevallen) - Muriel (14) Lenthe (6) - Debbykoops (bevallen) Natasja (bevallen) - MissyM (bevallen) Serafijntje (7) -Rachel (16) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Blondiedfu (bevallen ) - Hope 43 (28 ) AGENDA ikke1981~ 6 november 16.30 VK Maria~ 7 november VK Joldeg(Ilse)~ 8 november 9.30 uur VK Sammie2~ 8 november 11.20 uur VK Roelie~8 november 12.30 VK Murmel~9 november 16.00 VK Joldeg(Ilse)~ 13 november 8.25 uur VK Gwendolyne~ 14 november nacontrole gyn zh Murmel~15 november 11.00 VK MissyM~ 19 november eerste bezoek consultatiebureau Dafje~ 20 november nacontrole gyn zh Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32!) {|= Gwendolyne~ 29 november kinderarts controle Mika Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD GEBOREN ISA* ~ dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN ~ zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA ~ dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d EVANGELOS KONSTANDINOS ~ zoon van Melina en Chris ~ 19 oktober ~ 2780 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d SANNE ~ dochter van Natasja en Etienne ~ 22 oktober ~ 3095 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ ingeleid ~ 37w6d RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~ 26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZH ~ ingeleid ~ ??? ESMAY ~ dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d RYAN ~ zoon van Debby en Arnoud ~ 31 oktober ~ 3500 gram ~ ZH ~ ingeleid ~ 38w1d DENIZ ~ zoon van Stasia en Ibrahim ~ 1 november ~ 00.31 uur ~3410 gram ~ ZH ~ weeën ~ 38w1d REESE ~zoon van Blondiedfu (Linda)~3 november~3910 gram~ZH~weeën~39w2d IMKE~dochter van Jolger(Jolanda) en Gerald~3 november~3165 gram~ZH~?~38w6d 5 MEIDEN 6 JOCHIES In totaal al 11 kleintjes geboren! Ik heb mn afspraken nog even bijgewerkt, die stonden er nog niet in zag ik. Ik zie ook dat de termijn van Ruby nog niet ingevuld is. Hoeveel weken/dagen was dat Ruby?
En er is nog steeds geen naam bekend zie ik? Nou nou, we worden wel op de proef gesteld hoor haha. Ben erg nieuwsgierig. Maar ben wel erg blij dat haar geduld nu beloond is, de afgelopen dagen waren wel erg zwaar voor d'r, dus heerljk dat het nu toch doorgezet heeft en ze van dr meisje kan genieten. Ik heb vandaag maar tegen mn moeder gezegd dat ze echt niet elke dag meer hoeft te komen en alles stop moet zetten, want het kan best nog wel even duren. Ze gaat er gewoon helemaal vanuit dat het vandaag of morgen komt. Willem is er ook van overtuigd dat ik voor t weekend bevallen ben. Nou ik zelf dus niet hoor, ik denk echt dat dit gewoon vals alarm was en ik gewoon braaf mn termijn uit ga lopen. We zullen zien....
hallo dames met moeder en de kleine gaat alles ok de kleine woog 4.050kg en is +/- 54 cm groot de kleine drinkt goed en ligt met alle tevredenheid in der wiegje en tari liggen lekker te slapen net als de twee boeven ik hoop dat tari vanavond zich fit voelt om nog eventjes op jullie reakties te reageren veel plezier en sterkte met jullie zwangerschappen en bevallingen en geboortes en de kraamtijd liefs adriaan
Dat roep ik zelf dus ook al een paar dagen. Als ik zaterdag niet getoucheerd was, had ik niet eens geweten dat ik die ene cm al had en waren we er nu helemaal niet mee bezig geweest. Dus ik hoop helemaal nergens meer op...ja dat het er uiteindelijk uit gaat komen, dat lijkt me wel fijn
Hey Adriaan, fijn om te lezen dat alles goed gaat. We zijn ook erg nieuwsgierig naar de naam van de kleine meid natuurlijk! Met jou ook alles goed? Al bijgekomen van de schrik?
Zie net mijn SMSje van Dees pas (waarvoor hardstikke bedankt!) Tari, Adriaan, Angelus en Zefanja; Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter !! Eindelijk is ze er dan, geniet lekker van elkaar!