November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    kom eventjes mijn banner checken,
    zijn net terug van tien dagen Tenerife, heb ervan genoten, heb nog steeds nergens maar dan ook nergens last van!

dikke groetjes

julie

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohww lekker zeg!
    heb je een fijne vakantie gehad?
    Fijn ook dat je nog nergens last van hebt, je bent denk ik een van de weinige hihiihi

3. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hoi meiden, ben ik weer vanuit een druk maar oh zo gezellig Amsterdam! Ik was er nog nooit eerder geweest maar jeeeee wat een mensen. Museumplein was te gek met radio 538 ik heb echt genoten ben alleen doodmoe nu!

:idea: Ruby ik veroordeel je niet hoor, ik vind het alleen maar sneu voor je dat je er nu alleen voor staat! Ik kan me goed voorstellen dat je een zware tijd tegemoet gaat en voor zover mogelijk helpen wij je hier op het forum hoor!

:idea: ikke1981 welkom terug en alsnog gefeliciteerd!

:idea: tari werk ze vandaag is het erg druk of valt het mee?

:idea: ilona....oh nee wat een afschuwelijk bericht....datgene waar iedereen zo bang voor is bij de eerste echo overkomt jou....
    Zou het kunnen dat je 6 weken zwanger bent ipv 11?

:idea: Moah succes vanavond bij jou echo!

:idea: Julie welkom terug van Tenerife en fijn dat je nog steeds geen kwaaltjes hebt!

Nou ik ga ff wat te eten maken en dan duik ik straks mijn bed in mijn voeten en rug doen zeer van het geslenter!

xxx Roelie

4. butterflymom

butterflymom Actief lid

19 apr 2007
    145
    0
    0
    vrachtwagenchauffeusse
    Putten
    ff vlug een berichtje vanhier..

@ilona .. heel veel sterkte met dit nieuws ... en wat rot dat je lichaam je in principe zolang voor de gek heeft gehouden ... hopelijk kan je dit een goed plekje geven samen met je man...

@ruby... ik veroordeel je ook niet hoor, en als er wat is kenje hier altijd wel terecht bij ons...

liefs miranda

5. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    Ben net terug van de echo en het was zooooo mooi :D Jullie hebben het allemaal al meegemaakt dus weten Precies wat ik bedoel. Vier mooie foto's liggen voor ons. De VK heeft er ook echt de tijd voor genomen. Uitwendig was het wel te zien maar niet erg duidelijk (baarmoeder ligt ver naar achteren ofzo) maar inwendig was alles erg duidelijk te zien. Super mooi! Het is nu Echt Echt!

Ik vind het wel vervelend om zo'n ontzettend blij berichtje nu te plaatsen op de dag dat het voor Ilona erg triest was!

6. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Oef wat fijn Moah! Wat ontzettend goed om te horen! Wat zullen jullie blij en opgelucht zijn geweest!

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @barbabintje: :) leuk dat je je nu echt voorstelt :)

En Julie,wat fijn dat je je zo goed voelt en je een lekkere vakantie hebt gehad.

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    :idea: Moah fijn gevoel he idd
    Het is niet te beschrijven wat voor gevoel dat geeft he!
    Nu volop genieten he

Ik heb net weer een schoonmaak woede gehad en dan wel van de tuintegels hihihi. De zijn net nou ja net in februari ong aangelegd en aangezien en nog wat zand lag en de duiven onze tegels ook een mooie plek vinden om onder te sch**ten , heb ik dus net alles schoon staan maken. Pfff nu ben ik gebroken en had me zo voor genomen om het vandaag rustig aan te doen, mislukt.

9. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    ruby, we hebben nog steeds veel gemeen hoor, ook in dit geval. Justitie. ;)

Ik hoop dat je mij ook niet veroordeeld hierop. Het is gewoon mijn werk. Ik ben geen ras echte agent in hart en nieren. :oops: het verdiend en thats it.
    Voordeel door mij werk weet ik ook de andere kanten van dit soort verhalen. Ik vind het eerder erg vervelend voor jouw en je man. Het is zo'n mooie tijd en die wil je graag samen delen.

Nou was vandaag een zeeeeeer drukke dag, ehhh niet. Heb me stierlijk zitten vervelen. echt onzinnig.

Moah echt goed he zo'n mooie echo. Ook jouw goed nieuws bericht mag gehoord worden hoor. Je hoeft je niet schuldig te voelen. Zou ilona denk ik ook niet willen.

Vandaag ook goed nieuws van een vriendin te horen gekregen. 11 dec 2006 hebben ze hun dochtertje met 24 weken zwangerschap verloren, ze is nu weer 7 wkn zwanger. Spannend. Vind dit zo fijn voor ze. Ze is wel in december uitgerekend. Net of het een cadeautje van Bente (hun dochtertje) is. Hopen dat het goed gaat.

Iedereen vandaag nog wat leuks gekocht?

10. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nou schoonmaakwoede heb ik dus echt geen last van,maar afkeer ;)

:idea: moah gaaf he die echo's,bij mij namen de kinderen ze zelfs mee naar school om te showen.

hahaha tari we hebben inderdaad nog wat gemeen ;)
    had het liever niet gehad maar ja het is nou eenmaal zo.
    jij kan er niks aan doen dat jij je werk moet doen en hij kan er niks aan doen dat hij 5 jaar geleden een fout heeft gemaakt.

ben net naar mijn schoonouders geweest,iedereen huilen en moest beloven om iedere dag met de kinderen te komen eten,haha net of ik niet voor mezelf kan zorgen,maar wel lief toch.

mijn schoonbroer komt volgende week bij me verven dat mijn huisje weer netjes is.want witte muren met twee jongens in huis is niet wit meer na een jaartje.

ooh en morgen gaan ze schoolfoto's maken van de kids,heb 2 dezelfde setjes kleren gekocht voor ze. eentje rood en eentje blauw.zooo schattig.
    als ik de foto's krijg zet ik ze er meteen op.

nou ga mijn bedje op zoeken morgen weer vroeg eruit.

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Klinkt als een leuk dagje
    Kan die schoonbroer ook niet even langs komen hihihihi nee hoor

Ben erg benieuwd naar de foto's vind schoolfoto's eigelijk altijd erg schattig om te zien....

Meis truste en sweet dreams

12. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    ruby wel prettig dat je schoonfamilie je een handje helpt. En af en toe samen met ze eten is toch wel zo gezellig. Je man is toch marokaans? Kookt zijn moeder dat ook, lijkt me eeerrrgg lekker. Nou dan zou ik het wel weten hoor qua eten betreft. haha.

Ikke, je mag je schoonmaak woede denk ik nog wel bij meer mensen uitleven hoor, haha.
    Maar ik herken dit wel, erger me dood aan rondslingerd rotzooi. Tja en dat lukt aardig met 2 kleine kids, vooral als ze met hun papa naar de vrijmarkt zijn geweest.

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    :idea: tari ik ben normaal gesproken al een schoonmaak freak maar is nu helemaal erg, ik doe de gekste dingen. Dan kijkt mn mannetje me echt zo aan van die spoort niet :)

Nou als ik het een beetje kon delen graag, dan zou ik misschien wat minder last van mn rug hebben.

Hebben jullie trouwens nog last van misselijkheid?

14. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    alleen als ik te werk ben dan heb ik in de ochtenden nog wat last van misselijkheid, maar voor de rest eigenlijk niet. Heb er niet zo heel veel last van gehad. Alleen erge moeheid.
    Ja en last van mijn rug, maar dat ik altijd al.

Mijn man heeft dat ook wel eens, als ik dingen doen of schoonmaak. Die vind dat overbodig.
    maar echt een schoonmaak freak, nou zit een beetje in het midden, en dat voor een pietje precies. Kan me er de laatste tijd wel makkelijk aan overgeven, dat ik er gewoon geen fut voor heb. Vooral als de kids een slechte dag hebben gehad.

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ben jammer genoeg nog steeds misselijl, al is het nu alleen in de ochtend, overdag heb ik het goed onder controlle, kleine beetje over de hele dag eten.

Ja dat last van de rug is bij mij ook een veel komend probleem, maar nu ik geen medicatie mag slikken heb ik er veel meer last van. Zeker na de schoonmaak beurd van de tuin.

16. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    doe het dan toch ook rustig aan ;) :) Dat zijn ook geen taken meer voor een zwangere met rugklachten.
    Ehh ben net zo eigenwijs hoor. ;)

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    whahah
    Ik bedenk me altijd achter af van oehw dat had ik beter niet kunnen doen :) Misschien eens verstandig dat ik dat vooraf bedenk

mn mannetje zeg ook al regelmatig, doe nou rustig aan, nou als ik dan verplicht moet zitten heb ik een humeur om te schieten en dat weet tie hihii ach hij is zo lief

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    weet je zeker dat we niet dezelfde man hebben?

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    :)

20. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Ilona, heel veel sterkte! Wat een rotnieuws zeg! Had het ook echt niet meer verwacht. Maar jij vooral niet, denk ik... :(

Amaranta, gefeliciteerd met je huwelijk! Ben heel beniewd naar je verhaal en foto's!

Ruby, ook van jou vervelend nieuws... Moeilijk zeg, deze tijd zo veel alleen zijn. Natuurlijk veroordeel ik je niet. Ik vind je heel knap; je lijkt heel rustig en toch lijkt het me best zwaar met twee kindjes én een zwangerschap. Maar je schoonfamilie klinkt in ieder geval wel heel lief! Jij ook sterkte gewenst!

Ik ben dit weekend lekker aan het varen geweest met man, kind en mijn ouders, heeeerlijk. Je bent maar twee daagjes weg, maar het voelt als een complete vakantie, lekker aanrommelen op de boot, met z'n allen borrelen (oke: sapjes drinken) op het dek en dan gezellig slapen in de kleine bedjes, Sofia's kampeerbedje stond in de keuken gepropt en overdag zat ze in haar kinderstoel op het dek met grote ogen rond te kijken, zo lief! :D

Helaas is mijn rug wel extra gesloopt op die boot... :rolleyes: Pfff, verder heb ik helemaal nergens last van, behalve die rug... Zeven weken geleden heb ik een verkeerde beweging gemaakt en blijkbaar kan zoiets tijdens een zwangerschap niet herstellen want het wordt steeds erger. Op m'n werk is het echt een probleem aan het worden, want zitten doet echt verschrikkelijk zeer! Na drie dagen lukt dat gewoon niet meer. En ik stel me echrt niet aan, want ik zit me dan al een dag lang te verbijten! Ik heb vorige week woensdagmiddag vrijgenomen, maar dat kan ik niet blijven doen want mn dagen zijn al bijna op... Weet niet goed wat ik moet doen... :cry: Vind het ook zo lullig om me ziek te melden ofzo, want ik werk al maar drie dagen.

Nou ja, eerst lekker slapen, dan zien we morgen wel weer.

Slaap lekker iedereen!

Deel Deze Pagina