Neeeeee hoor dat wil ik niet écht niet écht niet ik geef het record met liefde aan Melanie Trouwens echt een prachtige naam dus je spreekt het uit als estreeja? Pfff oke de bieb en de Mac gehad en nee het smaakte me echt niet dus zwaar serieuze rugpijn hier Het is dus echt weeeige rugpijn maar het straalt het erg uit naar mijn benen en gezien mijn hernia verleden word ik daar toch wel angstig van... René is rond 8 uur thuis maar als het morgen niet afzakt ga ik of de vk of de ha bellen ik hou dit echt niet lang vol... En had ff de moed niet om naar mijn ouders te gaan om te vragen of ze op wilden passen ben bang dat ik bij een negatieve reaktie in tranen uitbarst dus laat maar ff....ben echt emotioneel en lichamelijk helemaal op het word echt tijd voor mij om te bevallen... Zal zo Niels op bed brengen en dan even in bad hopelijk verlicht het een beetje ik word gek
Hoi dames, Hier ben ik ook weer even. Ik heb de laatste 20 pagina's bijgelezen. liep achter stond op 1649. @Linda, Gefeliciteerd met jullie zoon REESE @Jolger, Gefeliciteerd met jullie dochter IMKE @Tari, Gefeliciteerd met jullie dochter ESTRELLA @Roelie, sterkte ik hoop dat het voor jou ook snel door mag zetten. fijne avond allemaal
oeps een lijst gemist,ik was 39 wkn zwanger. echt een hele mooie naam melanie.maar wel een flinke meid.
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Hope43~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 4 MEIDEN , 7 JOCHIES, 3 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal nog 14 kleintjes op komst. BUDDYLIJST Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (bevallen) - Indigo (28 ) Tari (bevallen) - Stasia (bevallen) Ruby (bevallen) - Muriel (14) Lenthe (6) - Debbykoops (bevallen) Natasja (bevallen) - MissyM (bevallen) Serafijntje (7) -Rachel (16) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Blondiedfu (bevallen ) - Hope 43 (28 ) AGENDA Maria~ 7 november VK Joldeg(Ilse)~ 8 november 9.30 uur VK Sammie2~ 8 november 11.20 uur VK Roelie~8 november 12.30 VK ikke1981~9 november 14.00 uur VK extra controle Murmel~9 november 15.00 VK Joldeg(Ilse)~ 13 november 8.25 uur VK Gwendolyne~ 14 november nacontrole gyn zh Murmel~15 november 11.00 VK MissyM~ 19 november eerste bezoek consultatiebureau Dafje~ 20 november nacontrole gyn zh Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32!) {|= Gwendolyne~ 29 november kinderarts controle Mika Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD GEBOREN ISA* ~ dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN ~ zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA ~ dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d EVANGELOS KONSTANDINOS ~ zoon van Melina en Chris ~ 19 oktober ~ 2780 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d SANNE ~ dochter van Natasja en Etienne ~ 22 oktober ~ 3095 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ ingeleid ~ 37w6d RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~ 26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZH ~ ingeleid ~ 39w0d ESMAY ~ dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d RYAN ~ zoon van Debby en Arnoud ~ 31 oktober ~ 3500 gram ~ ZH ~ ingeleid ~ 38w1d DENIZ ~ zoon van Stasia en Ibrahim ~ 1 november ~ 00.31 uur ~3410 gram ~ ZH ~ weeën ~ 38w1d REESE ~ zoon van Blondiedfu (Linda) ~ 3 november ~ 3910 gram ~ ZH ~ weeën ~39w2d IMKE ~ dochter van Jolger(Jolanda) en Gerald ~ 3 november ~ 3165 gram ~ ZH ~ ? ~ 38w6d ESTRELLA ANASTASIA ~ dochter van Melanie en Adriaan ~ 6 november ~ 4050 gram ~ 54 cm ~ TB ~ weeën ~ 40w3d 6 MEIDEN 6 JOCHIES In totaal al 12 kleintjes geboren!
Please let is be me! Ik ben het soms zó zat ! Krijg zelft striae terwijl ik tot begin deze week nog echt helemaal niks had!
Dat wel, lijkt me alleen niet leuk als je constant je verjaardag moet delen.. voor moeder minder erg dan voor zoon/dochter denk ik... maar toch.. Weten trouwens de dames met de verassingspakketjes wat het geslacht wordt en verklappen jullie het liever niet? Of weten jullie het nog helemaal niet?
Dafje, heb jij nog een levensloop regeling afgesloten voor je ouderschapsverlof? Het schijnt dat je dan 75% krijgt doorbetaald.