Ik zie hier voorlopig niks gebeuren hoor. Vind het ook niet erg, zit me nog niet zo in de weg als ik het zo bij andere lees. Pff hier staat de goudenkooi op, maar wat word dat een verschrikkelijk programma zeg bah
Ik wil niet voor mijn beurt gaan hoor roelie, maar zou m niet tegenhouden als hij nu komt. Ben er zo ondertussen wel klaar voor. Als ik me zo al voel...Moet je nagaan voor de mensen die verder zijn...
Zie net pas een sms'je van Dees (bedankt!) dat Melanie (eindelijk!) is bevallen van een dochter! Melanie en Adriaan en natuurlijk de jongens: van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Estrella!!
Estrella, hele leuke en originele naam! En het past heel goed bij Angelus en Zefanja! Het valt wel op dat we niet onwijs overtijd gaan lopen. Er zijn er pas 2 die überhaupt de 40 weken hebben gehaald hier bij de november-mama's. Dat is bij onze pufclub wel anders, daar is overtijd lopen echt lopende band werk! De een na de ander haalt de 42! Nou, dat hoop ik dus echt niet. Ik zet alles in voor deze vrijdag of ieder ander moment dit weekend
Ik ben inderdaad uitgerekend op mn eigen verjaardag. Zou op zich wel een leuk verjaarskadootje zijn, maar voor de kleine lijkt het me niet zo leuk, altijd aandacht met zn moeder moeten delen. Maar we zien wel hoe t loopt he.. Bij ons is t inderdaad echt een verrassing, we hebben geen idee wat het wordt.
Even snel een berichtje: Ryan is weer thuis sinds vanmiddag! Het drinken gaat al beter en we hebben een aantal tips meegekregen van het ziekenhuis. De ontlasting is onderzocht en dat was allemaal goed, geen infecties! De temparatuur gaat ook weer helemaal super. En morgen komt er een andere kraamverzorgster (één met ervaring) en zij gaat dan helpen met de voeding. En we hebben extra uren gekregen, omdat ik in principe nog maar één dag tegoed had. Kortom: het gaat allemaal weer iets beter met ons mannetje! En we zijn nog steeds supertrots op hem! Ik hoop nog steeds na de kraamtijd weer een beetje online te kunnen zijn en bij te lezen. Dat is nog steeds niet gelukt....
dames.. we vergeten Lenthe.. die mag ook nog eerst! die is vandaag uitgerekend en ook helemaal klaar voor de bevalling Debby, wat fijn dat je mannetje weer thuis is!
debby wat goed dat jullie mannetje weer thuis is. Ook fijn om te horen dat verder alles in orde is, zal ook wel schelen qua spanning. Goed dat het ziekenhuis de aandacht heeft gegeven met tips en dat jullie extra kraamzorg krijgen Neem lekker je tijd, jullie mannetje heeft jullie harder nodig, we houden je op de hoogte van de gebeuren op het forum. Dikke knuff
Trouwens, het weer ziet er goed uit voor de nacht van donderdag op vrijdag Als wij dan alledrie gaan beginnen met onze bevalling moeten de VK's wel door de hagel en storm naar ons toe (en in mijn geval vervolgens mee naar het ZH). Ik heb het niet zo op storm, dus ben waarschijnlijk toch wel wakker, kan ik net zo goed meteen bevallen
Haha lief van jullie maarre Lenthe mag écht eerst hoor Hier weer de nodige rugpijn en kramp ondanks het warme bad dus ga nu lekker tegen mijn mannetje aanhangen en tv kijken...eens kijken wat de nacht brengt....vast geen slaap ben ik bang Tot morgen! xxx Roelie
Poeh, t rommelt hier weer aardig. Pijn/kramp/wee of hoe je t ook moet noemen, zo'n beetje om de tien minuten. Zul je zien dat dit nu een tijdje zo blijft en dat t dan ineens weer weg is....ik geloof dat ik echt een klein pestkoppie in mn buik heb zitten hoor Debby, wat heerlijk dat Ryan weer thuis is en dat het goed gaat. En wat fijn dat je toch nog wat extra hulp krijgt, dat heb je wel verdiend hoor. Roelie, balen dat je nog zoveel pijn hebt en dat het warme bad niet geholpen heeft. Kun je niet een kruik tegen je rug leggen ofzo voor een beetje verlichting? Ik ga denk ik nog wel ff een warme douche nemen, rug en buik staan aardig gespannen dus ff proberen of t wat afneemt zo.
Melanie wat een mooie naam zeg. 3 schatjes van kinderen met 3 bijzondere namen. Debby fijn dat je mannetje weer thuis is. En ik vind ook dat Lenthe als eerst nu mag. Meiden sorry dat ik even wat minder online ben, maar moed goed aan mezelf denken. Ik lijk wel weer net zo moe als na mijn bevalling en dat is geen goed teken. Ik denk dat ik de dingen voor afleiding maar wat minder moet gaan doen. Ik wil abosluut niet ego voorkomen, maar ik hoop dat jullie mij begrijpen maar jullie kennende zal dat wel Liefs Linda
Nou Linda toch, dat je je nog afvraagt of we dat begrijpen.... Meis, neem je rust, die heb je dus hard nodig blijkt! Ik stuur je een sms zodra er iets bijzonders gebeurd! En nu hop op de bank of in je bed