Oh heerlijk joh, ff lekker ontspannen. Overigens..jij gaat voor de 800 vanavond he, daar ben je bijna. Ik zie net dat ik er nu een 1tje voor krijg, dit is mijn 1800e
Als ik op mijn uitgerekende dag beval, dan ben ik misschien wel de volgende! Maar van mij mogen Lenthe en Roelie nog eerst, hoor. Ik wil graag over mijn verkoudheid heen zijn voordat ik zo'n TOPPRESTATIE ga leveren. Bovendien gaan we morgenavond lekker uit eten in ons favoriete tapas restaurant. Juist ook om onze zinnen te verzetten en niet te gaan zitten 'afwachten'. Vanaf het begin van mijn zwangerschap gokken we al op 11-11 als geboortedatum (vandaar dat we ons beebje ook 'elfje' noemen), dus nog een paar daagjes geduld...
Neem je dan lekker hete gerechten Serafijntje.. want dat schijnt het wel op te wekken.. volgens de pufclubleidster van ons.. die ook kraamverpleegkundige is.. dus wie weet...
Haha dank dank Maar ik moet er toch zeker 2000 hebben voor ik met een gerust hart kan gaan bevallen hoor, vind je niet?
Oh bedankt voor de tip, Dafje. Dat wist ik nog niet. Eens kijken of er spaanse pepers op de menukaart staan...
haha een aantal dagen terug dacht ik nog.. ik moet eens op gaan letten op mijn berichtjes.. zijn er bijna 1400 en nu ben ik daar alweer overheen... Ik ga voor de 1500, maar ja.. ik zal het wel weer vergeten tegen die tijd...
Haha ja eigenlijk wel een beetje te hoog gegrepen he Eens kijken, volgens mn profiel zit ik op 8 per dag...moet er nog 200..dus nog 25 dagen.. hmm dat zou te doen zijn, maar dan moet ik mn gemiddelde even op gaan krikken. Ga ik gewoon ff alle nieuwe leden welkom heten, alle nieuwe zwangeren feliciteren...discussieren in de lounge etc.... Neuh, laat ik daar maar niet aan beginnen... ik neem mn woorden terug
Serafijntje eet smakelijk morgen Ilse gefeliciteerd met je 1800 berichtjes Hoe komen jullie toch aan zoveel berichtjes? Stiekum ook posten op alles in dit hele forum
Waar in je profiel kun je dat zien dan? Net als dat Gwen zei, dat je je berichten kunt checken in je profiel... maar waar dan?
Wow 3 uur geslapen? Ik ben jaloers! Hoewel, ik heb ook geslapen hoor, een half uurtje..goed he En misschien is Muriel wel aan t bevallen, we weten het niet...zou maar zo kunnen hoor met al dat gerommel.
Ja, wie zal het zeggen! Tis verder wel rustig.. Ilse, lekker dat jij ook nog even wat slaap heb mee kunnen pakken vandaag!
In de linker kolom van jouw eigen berichtjes op het aantal berichten klikken. Dan krijg je al jouw teksten overzichtelijk onder elkaar te zien.