Onder je naam staan een aantal icoontjes. Als je klikt op profiel zie je onder andere het aantal berichten dat je gepost hebt op het forum en ook het gemiddeld aantal berichten per dag. In jouw geval is dat: Totaal berichten: 1431 [0.09% van het totaal / 2.84 berichten per dag] Als je in de linkerkolom onder je naam op het getal klikt, zie je alle berichten staan die je op dit forum geschreven hebt.
ik had weer een stomme pwp in de mail... van een of ander kat die gedachte kan lezen.... ja natuurlijk.... dan staan er zes kaarten in beeld en dan moet je er eentje in gedachte nemen en dan raadt die kat welke kaart er weg is..... Ik speelde deze truuk al toen ik 5 was. Het zijn gewoon andere kaarten die daarna in beeld verschijnen...dus geenwonder dat de kaart die jij in gedachten had weg is....
hihih ilse, nu lekker gaan douchen he en dan lekker slapen Meiden ik ga er ook vandoor. Mijn target heb ik gehaald en ik ga nu lekker slapen. Tot morgen
Had ik dat eerder geweten zeg... ik ben al mijn nuttige berichtjes aan het zoeken voor mijn dagboek voor Fenna... Dat gaat zo een stuk sneller.... Zucht.. had me al een hoop tijd gescheeld.. zit nu namelijk steeds alle pagina;s van dit topic door te spitten.. zat nu op 1000 nog wat...
Daphne: je krijgt toch niet je ouderschapsverlof 100% doorbetaald? Je zwangerschapsverlof wel, maar die 3 maanden ouderschapsverlof ook? Ik krijg via onze cao 75% maar dat is vrij uitzonderlijk. Ik neem aansluitend mijn ouderschapsverlof op, ik hoef pas weer eind mei te gaan werken.
Haha big sister is watching me! Ik word in de gaten gehouden hahaha Je hebt helemaal gelijk schat, ik ga nu offline, neem nog even een warme douche want mn buik staat zo strak van al dat puffen en zuchten en krampen En dan mn bedje in en hopelijk een beetje slapen. Tot morgen meiden, benieuwd wat de komende nacht en dag ons brengen zal!
Linda, van harte gefeliciteerd met jouw 800 berichtjes. Hieperdepiep hoera! En nu op naar de 10000...
Ik hoop dat je een rustige nacht hebt, Ilse. En dat je voor de verandering eens lekker doorslaapt en uitgerust wakker wordt! Ook voor de andere meiden: welterusten en een goede nacht gewenst! Ben benieuwd wie er morgen (op 'mijn' dag) gaat bevallen...
Hahahahahaha, toch leuk om te lezen dat er aan me gedacht wordt Helaas helaas helaas... ik zit met een superrustige buik, met een overigens superdrukke baby erin, lekker TV te kijken en te wachten op mijn 39 weken morgen, haha!
JIJ moet dan gewoon bevallen, zo hoort het toch? Hihi. Oh, ik zie net dat dat niet meer kan, omdat Maria namens ons allemaal een tijdelijke stop heeft ingelast, helaasssss....