Is zeker niet leuk, zit gewoon te janken hier, ik weet niet meer wat ik moet doen of laten of wat ook. Willem ligt gewoon nog lekker te slapen en ik loop te ijsberen door de huiskamer
Ik wou dat ik t wist Hope, dan kon ik er wat mee Ik ben altijd al een slechte slaper geweest, maar meestal sliep ik toch wel een uurtje of 4 per nacht. Nu haal ik vaak de 1 niet eens. En nee, dat komt niet door pijn, vannacht geen weeën of niks meer gehad. En voor zover ik weet ben ik ook niet onrustig, lig ik niet te piekeren of niks...maar ik val simpelweg niet in slaap. En als ik dan eenmaal slaap, ben ik met 10 minuutjes weer wakker...
tja ik ken het wel, vd korte nachtjes, normaal geen last van, alleen nu tijdens de zwangerschap is het slapen en rusten wel hoog nodig,.. maar ja ik neem laters op een ander tijdstip dan mijn rust of doe een slapie,....... maar in jouw geval pffffff je wil wel, maar het gaat gewoon niet,... en nu heb je dan misschien geen weeen enzo, maar als je dat er ook nog bij moet hebben pfffffffffffff,.... misschien is dat nachtje in het zh toch niet zo'n slecht idee,.... dan kun je toch ff bijkomen,.... maar ja aan de andere kant,.....stel je moet nog 2 weken ofzo, dan ben je tegen die tijd toch WEER op? of blijven ze dit dan regelmatig doen opdat je steeds kunt bijtanken? kijk als je nog maar een paar dagen vd bevalling hebt, is het natuurlijk ff heerlijk om nu bij te tanken opdat je de bevalling wat frisser en minder hopeloos tegemoet gaat,...
Ik kan me niet voorstellen dat het iets regelmatigs zou zijn. Hun idee is meer...mn lichaam is nu zo op aan t raken, dat ik gewoon een nacht nodig heb, dat zou al veel doen wellicht. Ik slaap nu zo'n beetje een uur per nacht, en een half uurtje overdag. Dus anderhalf uur per etmaal, dat is gewoon te weinig. Maarja voor t zelfde geld ga ik naar t zh, krijg ik een spuitje en slaap ik nog niet...wat dan? Nouja, we zien wel, ga ik me nu niet druk om maken hoor, schiet ik niks mee op. Morgen bij de vk maar eens bespreken. Oja trouwens, hoe zit t nou met jou met die week verschuiven? Hoe kwamen ze er ineens bij dat je een week eerder uitgerekend bent? Dat kunnen ze nu toch niet meer nagaan dacht ik, hooguit dat je beeb voorligt op de groei, maar dat zegt toch niks over je termijn? Ikke ni helemaal snappeuh
tja dat risico zit er wel in , maar ik denk toch dat wanneer je daar bent, het middel wel zal helpen hoor,...... zal gerust wel een of ander paardemiddel zijn, waarvan je onder zeil raakt,........ en zo niet, dan kan men jouw geval iig ff aankijken ,...... en wie weet leidt dit weer tot een oplossing,. wie weet , is het wel je eetpatroon, of ligt het aan je drinken,...beweging of wat dan ook,.....misschien iets , wat op te lossen is,....... wat die week van mij betreft,...... toen ik in het begin van mijn zwangerschap een echo had, wees die meteen al uit dat mn uitgerekende datum 21 nov (ipv 28 nov) was, dat zei die gyn toen meteen al,.... dit hebben ze toen ook aan mijn vk doorgegeven,... ik zelf hield dit wel in mn hoofd maar de vk heeft dit toen niet 1,2,3 in hun adm. aangepast,..... aangezien ik laters medisch werd (men besloot dat ik beter bij gyn kon lopen), en bij het ziekenhuis liep onder de controle vd gyn, is dat bij de vk in het vergeethoekje geraakt, en opdat ik normaal niet bij hun terug zou komen ook niet meer naar gekeken dus,.. toen laters het medische niet meer gegrond was, kon ik dus wanneer ik wou weer terug naar mn vk, dit heb ik dus gedaan, maar ja hun pikte natuurlijk de gegevens van ervoor weer op, de 28 ste,... pas vorige week,toen ik tussen neus en lippen door over de 21 ste begon vroeg deze vrouw mij, huh? hoe bedoel je etcetc, dus zocht zij dit op en bekeek de echo etcetcetc,.... toen zei ze, jeetje tis hier nimmer veranderd, reden? domme fout zei ze,...maar ze zei, hier staat toch duidelijk dat we de datum vd gyn, 1ste echo aan gaan houden ! dus zodoende heeft ze dit toen meteen officieel veranderd, dus die dag was ik dus officieel 37 weken, dus klaar om thuis te mogen bevallen ,..
ja denk ik ook amaranta, baadt het niet, schaadt het niet,.... zo kan het toch ook niet langer,...... wie weet knap je er wel enorm van op joldeg..... en mocht het niks zijn, nou ja dan verlies je 1 nachtje, nu verlies je elke nacht ,........ zal ik voor jou ff een andere avatar maken,.... haha zoiets als dit?
Hope, bedankt voor je uitleg, dat had ik dus ff gemist. Wel een maf idee hoor, dat je dus 'ineens' een week verder bent hoewel je dat eigenlijk al wist. Wel slordig. Ben nu wel benieuwd wanneer je kindje zich daadwerkelijk gaat aandienen. Maria...ja misschien is t wel verstandig he. Maar ja, ik zal t morgen eens met mn vk gaan overleggen.
tja daar ben ik ook wel benieuwd naar ilse,.. want tja tis mn 1ste en die komt meestal ook later zegt men,.. dus stel 2weken dan nog is het maar een weekje over die 28 ste maar ja mocht ik nu 2 weken over tijd zijn,..... (ook een week eerder dus) dan mag ik weer niet meer thuis bevallen, dus das wel het evt nadeel er van ! qua datum nam ik wel meteen die 21 ste ,.. omdat ik bij vorige zwangerschappen ook een weekje voor mn menstruatie bleek te moeten zijn zwanger geraakt,.. ongesteld werd, en dan de maand erop toch zwanger bleek,... dus het patroon klopt wel,...
Ik ben er weer even vandoor, ga ff mn mannetje wakker maken en koffie voor 'm zetten enzo. Maf, normaal gesproken zit ie om dit tijdstip al op zn werk, nu ligt ie nog in bed, heeft straks weer afspraak op t politiebureau..nog steeds dat diefstal-gedoe. Hopelijk vandaag de laatste afspraak daar, over 3 weken is de zitting en dan horen we meer. En hopelijk kunnen we het dan achter ons laten. Nouja, straks hoort ie weer hoe de zaak er nu voor staat, ben benieuwd. Tot laterss
oke ilse, en als je mannetje weg is, ga dan ff lekker liggen met een boek ofzo,.......of liggen met de tv aan, meestal ook slaapverwekkend ,..ennuh GEEN koffie voor jou! foei,.... geen fris met prik, noou roken doe je geloof ik niet, dus ff kijken,...doe geen dingen die je slapen kunnen belemmeren succes bij de politie en een fijne dag,......... is amaranta ook al weg trouwens, want ik wil ook gaan, maar dan zit zij in dr uppie ,....