November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ow ja die is ook off line, nou ik ga er ook vandoor,......

latersssssssssssssssssssssssssssssss

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Morge meiden

Jeetje al weer vroeg aan de klets meiden!

Heb het met je te doen Ilse, vind het al knap dat met zo weinig slaapt dat je nog zo helder kan schrijven, misschien idd een verstandig idee voor een nachtje zh

Roelie hoe is het met jou meis, beetje rustig kunnen slapen?

Oef verder weet ik het niet meer, eerst maar mn koffie

3. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Goedemorgen!
    Zo hee wat kan een mens opknappen van slaap :D
    Lag er mooi op tijd in en heb op enkele plaspauzes na geslapen als een blok...
    Nog wel onwijs veel rugpijn en menstruatiepijn dus ik kijk het even aan hoe het verder gaat vandaag, ik moet morgen sowieso naar de vk en stiekem hoop ik dat dit het nodige voorwerk verricht zodat ik straks net als Melanie een stortbevalling heb :D

Debby: wat fijn dat Ryan weer thuis is! Mooi ook dat je wat extra uren kraamzorg hebt gekregen die heb je ook wel even nodig!

Ilse: we zijn zo wel gezellig saampjes aan het rommelen ;) Ben ik tenminste niet alleen ;)
    Oh shit meis weer zo'n slechte nacht...misschien is dan zo'n nachtje ziekenhuis niet zo'n gek idee leuk is anders maar je hebt je rust wel nodig...ik denk dat je anders ook echt in een vicieuze cirkel komt van niet slapen-rot voelen- niet slapen en je moet wel een beetje fit zijn want je moet ook nog bevallen...

Linda: neem je tijd en rust hoor meis het forum loopt niet weg en we houden je op de hoogte!
    En probeer je niks aan te trekken van je schoonmoeder zij kan jouw lichaam niet voelen tenslotte!
    He wat leuk een weekendje Keulen dat zal jullie vast heel goed doen!
    Belachelijk trouwens dat mensen vragen of je niet haast eens aan het werk moet...mensen kunnen soms zo ongevoelig zijn en zo weinig inlevingsvermogen hebben...:(

Serafijntje: it's your day! Oh lekker even uit eten vanavond een goed plan!
    Haha ik was gister bij de Mac en kreeg me toch een zere rug op die achterlijke houten stoeltjes... dus ik zeg tegen de jongens: kom ff dooreten ik wil naar huis straks beval ik hier midden in de Mac...
    Loopt er net zo'n jonge medewerkster langs van een jaar of 16 aaaaahahahahaha die blik van haar :D
    Die zag het al voor zich in de krant: zwangere vrouw bevalt in MacDonalds :D
    (hihi gezien de voorkeur van zwangere vrouwen voor Mac verbaasd het me dat het nog niet gebeurd is ;))

Maria: jaaaa daaahaaaaag leuk geprobeerd maar ik wil echt bevallen voor 15 november hoor! :D
    Ik vind vandaag trouwens ook wel leuk: 07-11-07 coole datum toch?

Muriel: jeeeeee onze banners staan weer gelijk je bent 39 weken gefeliciteerd :D

*smelt hier achter de pc weg bij de foto van Estrella....zucht.....wat een mooi meisje!*

Esther: mooi dat het opschiet met de badkamer! En ik ben heel benieuwd naar de fotoshoot dus het is eindelijk gelukt! ;)

Natasja: oh jee dat is minder goed nieuws...ik moet even hard nadenken over wat de zesde ziekte ook alweer is...
    Kan het niet gewoon een luieruitslag zijn of misschien een allergische reaktie?

Nou nog een bakkie en dan ga ik wat DOEN vandaag na dat geluier van gisteren...heb een beetje energie dus ik geloof dat ik de badkamer maar eens ga soppen en boven ga stofzuigen...ligt nog wel een stapel
    wasgoed...blijf liever bezig vandaag dan gaan de dagen tenminste lekker snel gisteren had ik mijn rust wel nodig maar de dag leek maar niet om te gaan...dan maar beter een beetje actief blijven ;)

Tot straks!
    xxx Roelie

4. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007

Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon
    Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing
    ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing
    Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter
    Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter
    Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter
    Hope43~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon
    Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter

4 MEIDEN , 7 JOCHIES, 3 VERRASSINGSPAKKETJES
    In totaal nog 14 kleintjes op komst.

BUDDYLIJST

Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen)
    Gwen (bevallen) - Roelie (13)
    Jennie (bevallen) - Indigo (28 )
    Tari (bevallen) - Stasia (bevallen)
    Ruby (bevallen) - Muriel (14)
    Lenthe (6) - Debbykoops (bevallen)
    Natasja (bevallen) - MissyM (bevallen)
    Serafijntje (7) -Rachel (16)
    Dees (9) - Peetje (20)
    Maria (9) - Ilse (26)
    Sammie (9) - Barbabintje (27)
    Blondiedfu (bevallen ) - Hope 43 (28 )

AGENDA

Maria~ 7 november VK
    Joldeg(Ilse)~ 8 november 9.30 uur VK
    Sammie2~ 8 november 11.20 uur VK
    Roelie~8 november 12.30 VK
    ikke1981~9 november 14.00 uur VK extra controle
    Murmel~9 november 15.00 VK
    Joldeg(Ilse)~ 13 november 8.25 uur VK
    Gwendolyne~ 14 november nacontrole gyn zh
    Murmel~15 november 11.00 VK
    MissyM~ 19 november eerste bezoek consultatiebureau
    Dafje~ 20 november nacontrole gyn zh
    Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32!) :({|=
    Gwendolyne~ 29 november kinderarts controle Mika
    Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD

GEBOREN

ISA* ~ dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d
    MIKA JARED AIDAN ~ zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d
    FENNA ELEONORA ~ dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d
    EVANGELOS KONSTANDINOS ~ zoon van Melina en Chris ~ 19 oktober ~ 2780 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d
    SANNE ~ dochter van Natasja en Etienne ~ 22 oktober ~ 3095 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ ingeleid ~ 37w6d
    RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~ 26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZH ~ ingeleid ~ 39w0d
    ESMAY ~ dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d
    RYAN ~ zoon van Debby en Arnoud ~ 31 oktober ~ 3500 gram ~ ZH ~ ingeleid ~ 38w1d
    DENIZ ~ zoon van Stasia en Ibrahim ~ 1 november ~ 00.31 uur ~3410 gram ~ ZH ~ weeën ~ 38w1d
    REESE ~ zoon van Blondiedfu (Linda) ~ 3 november ~ 3910 gram ~ ZH ~ weeën ~39w2d
    IMKE ~ dochter van Jolger(Jolanda) en Gerald ~ 3 november ~ 3165 gram ~ ZH ~ ? ~ 38w6d
    ESTRELLA ANASTASIA ~ dochter van Melanie en Adriaan ~ 6 november ~ 4050 gram ~ 54 cm ~ TB ~ weeën ~ 40w3d

6 MEIDEN
    6 JOCHIES

In totaal al 12 kleintjes geboren!

5. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Lief dat je er naar vraagt. Ik ben normaal gesproken boekhoudster, cq financieel medewerker. Ik ben vorig jaar ziek weggegaan bijn mijn baas AEGON

6. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Melanie, Adriaan en broers wat is Estrella een mooie meid zeg

7. Niet meer actief

Hope, ik drink sowieso geen koffie hoor. En ook geen andere 'stimulerende middelen' zeg maar :)

Dees, jij bent er ook weer vroeg bij, wel goeie nacht gehad?

Roelie, fijn dat dat je zo goed geslapen hebt. Wel balen dat je zoveel pijn nog hebt, das niet leuk! Succes met al je plannen vandaag.

Ik heb intussen besloten vandaag maar een dagje te gaan hybernaten (winterslaapje). Ik heb mn hulpje afgezegd, mn moeder komt vandaag ook niet en ik kruip mn bed in. Gewoon even een dagje uitrusten en verstoppen en er niet zijn, eens kijken of dat helpt. Dat geeft in elk geval mn lichaam (hopelijk) de nodige rust en wie weet lukt t dan wel om ook nog een beetje te slapen. Als ik beneden ben, kruip ik toch steeds aan de pc en ben ik hier bezig enzo en dat doe ik dus vandaag maar s een dagje niet.

Dus als jullie me missen, dan weten jullie waar ik ben.

Mocht er iets aan de hand zijn, zou ik t uiteraard wel fijn vinden om wat te horen per sms. Ik ben benieuwd of ik t volhou, een forumloos dagje :)

Fijne dag allemaal, ik hoop dat jullie allemaal een goeie dag hebben!

Liefs
    Ilse

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    KLinkt als een goed besluit Ilse, slaap je niet rust je toch! Hopelijk helpt het je. Succes met afkicken vanhet forum hhiihi

Roelie fijn dat je beter hebt geslapen en dat je weer een beetje energie hebt. Doe je nog wel een beetje rustig aan meis,

Hier op zich wel redelijk geslapen, heb me recor plassen 3 keer! wauw hihi hou het liever op 1 keer vind ik toch pretttiger

Hier eigelijk vandaag niks op deplanning, misschien vanavond even boodschappen doe met Piet, durf niet zo goed meer alleen, hebben meer meiden hier last van?
    En en en en vanavond ook mn gordijnen voor Ukkie, joepieeeee

9. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Ilse wat ontzetend vervelend zeg dat je nog steeds niet je slaap kan pakken. Misschien is het inderdaad niet verkeerd om een nachtje rust te pakken in het ziekenhuis. Misschien wordt je buik dan ook minder pijn lijk.

Wat een nachtbrakers zijn jullie zeg. Ik was ook wel vroeg wakker, maar dat kwam door een leuke nachtmerrie :evil: :evil: :evil:

Vandaag lekker rustig aan doen ( daar moet ik me echt aan houden)

10. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Hope43~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon

BUDDYLIJST

Dees (9) - Peetje (20)
    Maria (9) - Ilse (26)

AGENDA

Maria~ 7 november VK
    Linda~ 9 november 14.30 maatschappelijk werk

GEBOREN

ISA* ~ dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d
    MIKA JARED AIDAN ~ zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d
    FENNA ELEONORA ~ dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d
    EVANGELOS KONSTANDINOS ~ zoon van Melina en Chris ~ 19 oktober ~ 2780 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d
    SANNE ~ dochter van Natasja en Etienne ~ 22 oktober ~ 3095 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ ingeleid ~ 37w6d
    RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~ 26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZH ~ ingeleid ~ 39w0d
    ESMAY ~ dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d
    RYAN ~ zoon van Debby en Arnoud ~ 31 oktober ~ 3500 gram ~ ZH ~ ingeleid ~ 38w1d
    DENIZ ~ zoon van Stasia en Ibrahim ~ 1 november ~ 00.31 uur ~3410 gram ~ ZH ~ weeën ~ 38w1d
    REESE ~ zoon van Blondiedfu (Linda) ~ 3 november ~ 3910 gram ~ ZH ~ weeën ~39w2d
    IMKE ~ dochter van Jolger(Jolanda) en Gerald ~ 3 november ~ 3165 gram ~ ZH ~ ? ~ 38w6d
    ESTRELLA ANASTASIA ~ dochter van Melanie en Adriaan ~ 6 november ~ 4050 gram ~ 54 cm ~ TB ~ weeën ~ 40w3d

6 MEIDEN
    6 JOCHIES
    [In totaal al 12 kleintjes geboren![/b]

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

Nou, 07-11-07 gaat aan mn neus voorbij, vrees ik... Had al zo lang naar deze mooie datum uitgekeken, maar er heerst werkelijk waar TOTALE RUST in mijn buik.

En zelfs mn rugpijn en bovenbenenpijn is helemaal WEG.

Die VK zat er dus lekker naast dat ik aan het begin van de week wel bevallen zou zijn :(

Maarja, wat je zegt Roelie, ik ben mooi wel lekker 39 weken! Ook leuk natuurlijk ;)

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Tjee Ilse, balen dat je nou weeeeer niet hebt geslapen.

Wat Maria al aangeeft, ik denk ook dat het helemaal niet zo'n slecht plan is hoor, om dat nachtje in het zh te proberen. Want dit is ook niks natuurlijk. Dan lig je niet eens lekker in je eigen bedje.

Hihi, ik vind wel dat je die avatar moet overnemen die Hope voor je heeft gevonden, geweldig!

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant

Hope43~uitgerekend op 21 november~1e kindje~zoon

BUDDYLIJST

Dees (9) - Peetje (20)
    Maria (9) - Ilse (26)

AGENDA

Maria~ 7 november VK
    Murmel~ 8 november 08:20 HA
    Linda~ 9 november 14.30 maatschappelijk werk

GEBOREN

6 MEIDEN
    6 JOCHIES

In totaal al 12 kleintjes geboren!

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Zo, even de datum van Hope aangepast, die stond steeds nog op de 20e.
    En voor mezelf een afspraak morgen bij de HA toegevoegd.
    Heb het steeds uitgesteld, maar ga nu echt. Heb al maandenlang een pijnlijke plek op mn linkerslaap, een soort bultje dat geen pukkel is.

Maar vannacht werd ik er wakker door, omdat t zo zeer deed en toen begon ik er toch wel beetje over te stressen.
    Dus ik laat er toch nu maar naar kijken, nu ik die kleine nog handig verpakt mee kan nemen...

15. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Pff, hier ook nauwelijks nog actie. Af en toe schrik ik 's nachts wakker van één of ander krampje, maar ik verwacht nog niet zo veel actie... Sorry hoor, het begint me wel aardig bezig te houden nu, toch doordat de uitgerekende datum voorbij is gegaan (en ik had me zó voorgenomen me daar niet door te laten beinvloeden). Straks komt de baby nog later dan Sofia, dat zou toch gek zijn? Of in ieder geval vervelend.

Ilse, als ik jou was zou ik echt even een nachtje in het ziekenhuis pakken hoor meis. Dat lichaam van jou moet inmiddels wel helemaal gesloopt zijn!

Debby, wat fijn dat Ryan weer thuis is.

Roelie, het blijft spannend bij jou he? Waarschijnlijk heb je inderdaad straks net zo'n superbevalling als Melanie; er is al zoveel voorwerk gedaan!

Wat een schatje is Estrella!

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ha Wencke, helaas is dus de uitgerekende datum echt aan je voorbij gegaan? :(
    Met hoeveel weken werd Sofia geboren?

17. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Searfijntje, gefeliciteerd met je 40 weken!

18. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Muriel: Sofia kwam met 40 weken en 4 dagen.

19. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Tja, ik ben van het ongeduldige type...

20. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Goedenmorgen meiden,

de zesde ziekte is idd een 3 daagse koorts ziekte met uitslag, maar ik ben er van overtuigd dat het dat niet is. Hoe kan je een koortsziekte hebben zonder koorts? :( Ze heeft zelfs elke keer ondertemp. Zelfs de arts twijfelde, omdat dit wel een heeeel extreem jonge leeftijd was, zij hij. Hij had het ook over bloedvergiftiging :confused: Nouja, wat het ook maar is...Sanne moet zich om 13.50 uur melden bij de arts..dus dan zullen we waarschijnlijk meer weten.

Ik ga eerst ff een bakkie doen om wakker te worden ;)

Liefs,
    Natasja

Deel Deze Pagina