November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Heel goed plan Serafijntje, lekker hoor!
    Da's waar ook, dat waren de Spaanse pepers hahahaha! :)

2. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Oh, bijna vergeten, maar alsnog van harte gefeliciteerd met jouw 39-weken grens, Muriel! Zo te horen (lezen) is het dus weer rustig bij jou. Maar er zijn in november nog meer mooie data, hoor. Wat vind je van 11-11? :)

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja, 11-11 is bij deze gereserveerd. Roelie en ik gaan dan zeker bevallen en ik weet even niet meer wie er nog meer mee gingen doen.

Moeten we trouwens allemaal wel even kijken of dat wel goed gaat met alle buddies enzo, hihi :)

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    zo huisje is verders helemaal schoon. en het is een beetje aan het rommelen hierzo, heb ik het idee eigelijk.
    Paar krampen gehad die ik niet thuis kon brengen, en als ik zit voelt het als constante ongikramp, maar wel heeeeel licht hoor.

Maar ga me er niet op focusen want dan word ik gek volgens mij hihihi

Merk trouwens ook dat ik echt vocht vast hou, enkels heb ik niet meer, volgens mij ergens verloren ofzo.
    Tinteling in mn rechter hand word steeds erger.
    ach verder is het zwanger zijn best leuk :)

5. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Pfoe Lenthe, jij bent de 40 weken inmiddels dus al gepasseerd. Ik kan me goed voorstellen dat je wat ongeduldig begint te worden, zeker omdat je laatst al dacht dat het zou beginnen en nu nauwelijks meer actie voelt. Hopelijk duurt het bij jou niet lang meer.

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Nou, toch nog even in bed gekropen. Nog geen babies zo te zien.

7. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Wat een verhaal over jouw uitgerekende datum, Hope. Het lijkt me toch best gek om 'ineens' een week eerder uitgerekend te zijn. Maar zo schiet het in elk geval wel op! Bij mij gaf de echo bij de gyn ook een andere datum (4 november) dan de echo bij de vk (7 november), maar dat was maar een verschil van 3 dagen.

8. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Roelie: het zit vanaf de knietjes, bovenbeentjes, geslachtsdeel, onderbuik, bovenbuik en de rug :(

Gwen: ik moet gelukkig eerst naar de huisarts, dus hoop het ziekenhuis te kunnen vermijden :D

Murmel: voor zover ik het kan zien, jeukt het niet. (maar nu weet ik niet of een kindje van 16 dagen zichzelf kan krabben?)

Dafje: ja het is wat, die lappenmand bij ons de laatste tijd! :( Nou moet ik wel zeggen dat dat nooit zo was bij ons (gelukkig) hopelijk is het een periode, en is die periode weer snel voorbij zodat iedereen weer een paar gezonde jaren heeft.

Liefs,
    Natasja

9. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Bij de eerstvolgende geboorte zitten we trouwens precies op de helft: er zijn nu 12 kindjes geboren en nog 14 kindjes op komst!

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja en de verdeling jongens-meisjes kan alleen nog kloppen als alle verrassingen meisjes zijn, zag ik!

11. Muriel, inderdaad zeg, gefeliciteerd.. Enne over die datum, volgens mij waren er heel veel die dan willen bevallen... dus volgens mij kunnen jullie het beste gewoon iemand uitzoeken die al bevallen is qua buddies dan.. Dan zit je altijd goed hihi :) Maar is er dan nog wel iemand over om het te lezen op het forum haha :)

12. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Stiekel: hier ook nog ff...heel erg veel suc6 met de inleiding morgen! Probeer vandaag toch wat te rusten..ik denk aan je!

Liefs,
    Natasja

13. Uhm wie is stiekel....? :oops:

14. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Linda, wat vervelend dat je vannacht een nachtmerrie hebt gehad. Hopelijk doet een rustig dagje je goed. En anders kun je natuurlijk altijd je ei (en andere dingen) kwijt op het forum. Wij zijn er voor je!

15. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Hee Sammie, heb je lekker gezwommen vanmorgen? Ik vind het knap hoor, dat je daar nog de energie voor kunt opbrengen. Petje af!
    Nog 2 dagen, dan heb jij ook de 40 weken bereikt! :)

16. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Oh oh Dafje schaam je [-X ;)

Stiekel is onze november-mama Sandra, die is vandaag 38w5d?

Liefs,
    Natasja

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik ken haar ook niet tot nauwelijks hoor ! Ze post namelijk bijna nooit, vandaar. Kennen jullie elkaar dan ergens van ofzo?

18. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Je hebt wel gelijk, vandaar ook die knipoog. Ze heeft zich voorgesteld en plaatst af en toe een berichtje, maar is idd niet zo actief als wij :D Wij houden elkaar wel eens op de hoogte via een privé berichtje, vandaar...

19. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Zo Dees, jij hebt er al een energieke ochtend opzitten. Heerlijk dat het huis weer helemaal schoon is. Spannend hoor, dat het aan het rommelen is. Houd ons op de hoogte! Over dat vocht vasthouden kan ik helaas goed meepraten (ik pas alleen mijn wandelschoenen nog maar). Maar gelukkig schijnt dat vrij snel na de bevalling weer te verdwijnen.

20. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik moet meteen aan mevrouw bannercheck denken hihi.
    die hebben we ook niet meer gezien geloof ik.

Deel Deze Pagina