November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Dat is het :) Superomschrijving ervoor!
    Maar volgens je 'bijbel' nix om ongerust over te zijn?

2. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Nee, hebben nog nix verteld. Zelf heb ik geen ouders meer, en mn schoonouders willen we t pas vertellen als t wat verder is, iets meer zekerheid zeg maar... En zelfde geldt voor verdere vrienden en familie. Alleen mn beste vriendin wil ik t wel eerder zeggen (die is ook zwanger en wist t van haar ook eerder :) )
    Wil t als we mn schoonouders vertellen dan wel leuk aanpakken hoor, koffertje met wat babyspulletjes erin en dat als cadeau inpakken. Als goed is gaan we nl eind dec op vakantie met ze, dus dan vragen of er nog plek voor één meer is ofzo :) Of is dat raar?

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @chrissie welkom!
    ik heb 26 maart 1e afspraak bij VK
    tot die tijd is het denk ik nog onwerkelijk.
    ik heb wel al opgeblazen gevoel,strakkere broek,iemand daar al last van?ik weet het is bij iedereen weer anders!

4. Niet meer actief

Sorry van je ouders, dat is vervelend zeg...

Maar dat idee van je; of er nog een plekje is om mee te gaan op vakantie vind ik heel erg leuk!

5. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Ja heb ik ook meer last van (denk ik eigenlijk want lette nooit echt op)

Wij gaan het onze ouders over ongeveer 2 weken vertellen na onze eerste afspraak!

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @chrissie dat is wel erg van je ouders!maar ik vindt het idee voor je schoonouders leuk! en ik heb ze het ook al verteld en helemaal door het dolle heen leuk hoor!

7. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    @ chrissie

Sorry van je ouders! Hele leuke manier om het te vertellen. Zelf zit ik te denken om een soort brief te maken aan mijn ouders waarin we hun nog te boeken vakantie naar egypte gaan omboeken naar ons toe (mijn moeder wil namelijk graag kramen bij ons) en ze die dan te sturen als we met ze voor de cam zitten. Ik denk dat bijde ouders wel een traantje zullen laten!

8. Niet meer actief

Wij hebben de oma's een ingepakt pakje met muisjes gegeven en de opa's een kaartje met de vraag of ze over 8 maandjes de beschuitjes bij "ukkie"wilde komen halen...

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @jen wat leuk joh!

10. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Leuk zeg jenn!

11. Samantha24

Samantha24 Actief lid

2 mrt 2007
    145
    0
    0
    hallo allemaal, hier weer even een berichtje van mij

Ik heb ook wel wat ongi krampjes in mn onderbuik, maar anders dan normaal..en voel het 1 en ander in mijn liezen :)

Gloeiwangen heb ik niet echt maar voel volgens mij wel iets warmer aan dan normaal, maar goed dat is in deze situatie normaal lijkt me :)

Ik denk dat het gauw genoeg drukker zal gaan worden want ik ben tot nu toe geloof ik als laatste uitgerekend en dat ben ik op 12 nov. dus alles na 12 nov. kan nog komen :)

Hoe zit het trouwens met jullie eetgewoontes? Hebben jullie ook meer trek, en vaker trek dan normaal?
    Ik heb dit al een week en ik snoep de laatste tijd, dat wil je niet weten, terwijl ik normaal dus nooit zin heb in snoep! :p

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik heb wel meer trek heb ik net gegeten en 2 uur later weer trek hihi en sochtends als ik vroeg wakker ben heb ik gelijk al soort hongergevoel,maar dan gaat het wel wat moeilijker naar binnen

13. Samantha24

Samantha24 Actief lid

2 mrt 2007
    145
    0
    0
    Jaa dat had ik vanmorgen dus ook. ik was misselijk van de honger..althans zo voelde het, maar ik had nog niet echt zin in iets.. maar aan de andere kant weer wel...hmm lekker vaag :rolleyes:

Vooral 's avonds heb ik zin in ships, en snoep, en koek enz enz. :p

14. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    @ samantha
    Ik heb ook wel vaker honger en dan eet ik wat en vooral s'avond eet ik dan te veel en heb ik de hele tijd dat het weer om hoog komt. Ik ga nu ook echt 5 of 6 keer per dag wat minder eten.

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hahah klinkt echt allemaal bekend!

16. Niet meer actief

Ik eet ook wat vaker, maar wel minder per keer.
    Ik probeer niet te veel te snoepen, maar dat is best lastig doordat ik gestopt ben met roken. Ik probeer zoveel mogelijk fruit te eten en veel water te drinken...

Ben van mezelf niet echt een lichtgewicht, ik weeg ongeveer 83 kg en ben 1.75m lang. Dus ik wil wel een beetje proberen om mijn gewicht in de gaten te houden. Niet dat ik ga lijnen ofzo, maar ik probeer het snoepen wel te beperken... :)

17. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Hier ook ben wel iets lichter maar ik wil niet over 9 maanden heel erg op dieet moeten! Weet niet of ik het vol hou om minder te snoepen ben niet zo gek op fruit. Maar we hebben alles over voor de beeb natuurlijk!

18. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Chrissy van harte proficiat met je zwangerschap! Meiden wat gaat het toch weer rap.
    Keek straks even bij oktober mama's 2007 en zag dat ze daar al met stuk of 35 waren...dus.
    Over dat eten...ik heb ook regelmatig trek, maar herken het ook dat het snel weer omhoog komt. Vooral 's morgens heb ik nu onwijze trek! Ik weeg zeker niet te zwaar, maar wil toch ook niet al teveel toegeven aan mijn snoepdrang. Ik eet dus braaf mijn fruit en groente, wat ik anders ook doe, maar let er nu nog meer op. Ik drink ook zeker 2-3 liter op een dag...maar dat is ook al iets wat ik de laatste 2-3 maanden doe.
    Wat een leuke manieren om het allemaal te vertellen aan familie zeg..alleen de voorpret al he?! Vind die van dat pak muisjes ook erg leuk Jen.
    De ouders van mijn vriend leven allebei ook al niet meer en bij mij leeft alleen mijn moeder nog. Mijn moeder hebben we het vrijdag verteld....klein fotolijstje met plaatje erin en tekst..proficiat oma (ze was ook 2 dagen daarvoor jarig geweest) en 'we zien elkaar zo rond 5 november'...daarbij wat paaseitjes met rose en blauw papiertje. Ze keek echt vol ongeloof....tja, mam...het is echt gelukt! En ik had een buikbank om (die overigens nog veeeeeeels te ruim zit..haha) met daarop handjes en voetjes en het woord baby....en liet mijn jasje openvallen.
    Een oom en tante van mijn vriend staan ons zeer na en hen zien we ook als (schoon)ouders....we hebben hen gebeld met het goede nieuws en als we langsgaan nemen we voor hen ook wat leuks mee.

19. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Aldonza, ik heb voor mijn zwangerschap echo's gehad, om te kijken of er een eitje groeide.

Ik wil ook gewoon de HA inlichten, en wat vragen stellen ivm mijn hoofdpijn. ;)

20. Samantha24

Samantha24 Actief lid

2 mrt 2007
    145
    0
    0
    ik probeer ook wel wat minder te eten per keer. anders schieten de kilo's er wel heel hard aan denk ik!

@ Cindy: Heb jij zo'n last van hoofdpijn dan? Heb je last van migraine?
    Ik heb ook 5 dagen van de week zowat hoofdpijn..dit ga ik dan meestal tegen met paracetamol, anders gaat het over in migraine zowat. maar sinds ik eigenlijk zwanger ben heb ik helemaal geen hoofdpijn meer gehad. Kan dit door de zwangerschap komen?

Deel Deze Pagina