Lenthe kan me voorstellen dat je een paar lekkere dagen hebt gehad, en idd 2 dagen kunnen als weken voelen, lekker ontspannen Over je rug, misschien ff een verwijsbriefje halen voor de fysio of een chiropractor. Misschien zit er een zenuw bekneld of je spieren zijn verkrampt. Weet niet of je tijgerbalsem in huis hebt, anders dat er lekker op smeren en een kruik er tegen aan. Bij mij werkt dat vaak wel. Niet te lang met die rug lopen hoor anders wordt het een zwakke plek
voor een chiropractor hoef je trouwens geen verwijsbriefje te halen, kan je gewoon een afspraak mee maken, kijk wel of je ziekenfonds het vergoed
meiden ik wens jullie weldrusten Ik ga lekker slapen morgen weer vroeg op, moet weer gewerkt worden Tot morgen Lieds Ikke
Goedemorgen meiden Jeetje het is al weer mei meiden, gaat de tijd toch snel! Hebben jullie dat ook? Ook na 4 dagen vrij weer aan het werk, poeh was weer even vroeg opstaan vanmorgen, maar ja vanaf morgen in de middag/avond werken of vrij. Voor iedereen een fijne dag Liefsss ikke
Goedemorgen! Hier een goede nachtrust gemaakt, ik was gisteren echt helemaal kapot na dat geslenter door de stad dus om 21.00 lag ik al te slapen Ik ga straks mijn oudste naar pake en beppe (opa en oma) brengen om te logeren en mijn jongste is met papa mee op de vrachtwagen dus ik ben tot woensdagavond kinderloos....wauw Straks even naar de poli om bloed te laten prikken en dan ga ik me eens storten op die vuilnisbelt die de jongens hun slaapkamer noemen hihi. Twee vuilniszakken mee en een doos voor het oud papier en dan zal ik me toch eens opruiming houden Tis gewoon niet normaal wat de jongens aan speelgoed hebben en ik breek me nek zo langzaamaan...dus dit is mijn kans om eens goed op te ruimen zonder kids erbij anders mag ik niks weggooien Ruby ik wens je veel sterkte vandaag....hoe gaan je kinderen ermee om? Ilona hoe is het met jou? Moah waanzinnig he die echo...ik weet precies wat je bedoelt nu ben je gewoon gevoelsmatig echt echt echt zwanger Lenthe kijk uit met je rug ik zou er wel even naar laten kijken! Nou ik ga aan de slag hier fijne dag allemaal! xxx Roelie
goede morgen dames. hier gaat het wel een beetje. op de vraag of ik ook zes weken zou kunnen zijn: ik denk zelf van niet. maar als dat wel zo is dan kan ik het volgende week zien op de echo. ik zelf vind het zo raar dat er al zes weken niks gebeurt in mijn lichaam waar ik zelf niks van merk. als ik niet naar de vk was geweest dan had ik niks gemerkt. ik vind het zo raar dat mijn lichaam nog niks heeft uitgestoten. morgen zit ik op de twaalf weken en dat voelt zo dubbel. er was misschien een hele kleine kans dat de foetus zich verstopt heeft en dus niet op de echo zichtbaar was. maar daar geloof ik zelf niet zo erg meer in. ik vind het nu zelf heel erg om een week te moeten wachten voor de nieuwe echo. maar aan de ene kant is het wel beter om die echo aftewachten als het misschien wel zes weken is. grr af en toe wordt ik er gewoon zo pist van.
goede morgen dames. hier gaat het wel een beetje. op de vraag of ik ook zes weken zou kunnen zijn: ik denk zelf van niet. maar als dat wel zo is dan kan ik het volgende week zien op de echo. ik zelf vind het zo raar dat er al zes weken niks gebeurt in mijn lichaam waar ik zelf niks van merk. als ik niet naar de vk was geweest dan had ik niks gemerkt. ik vind het zo raar dat mijn lichaam nog niks heeft uitgestoten. morgen zit ik op de twaalf weken en dat voelt zo dubbel. er was misschien een hele kleine kans dat de foetus zich verstopt heeft en dus niet op de echo zichtbaar was. maar daar geloof ik zelf niet zo erg meer in. ik vind het nu zelf heel erg om een week te moeten wachten voor de nieuwe echo. maar aan de ene kant is het wel beter om die echo aftewachten als het misschien wel zes weken is. grr af en toe wordt ik er gewoon zo pist van.
Hoi Ilona! Kan me je frustratie en onzekerheid heel erg goed voorstellen. Want eigenlijk geven ze je dus nog een ietsiepietsie hoop, terwijl je zelf eigenlijk wel beter weet. Dan word je er wel erg onzeker van natuurlijk! Je hebt 7 mei die vervolgecho? Dat is nog wel lang wachten zeg... En wat gaan ze daarna dan doen, of moet je dan nog langer wachten? Dat vruchtje zit daar blijkbaar heerlijk en hoeft niet zo nodig weg, want dat doet ie al een paar weken waarschijnlijk. Inderdaad is het echt een heel raar idee dat je dan 6 weken 'voor de gek bent gehouden' door je eigen lichaam. BAH! Ik hoop dat je de komende dagen een beetje door kunt komen. Heb je een beetje afleiding?
het scheelt wel dat ik me ziek heb gemeld en dat ze het op mijn werk heel goed begrepen. er zullen vast wel meerdere fam even langs komen om me door deze week te halen. als ik bij de vk volgende week ben geweest en er is echt niks meer te zien dan zal ik gecutureerd worden. en daar zal ik dan niet heel lang meer op hoeven wachten. ze willen gewoon zeker weten dat het vruchtje wat er nu zit echt niet of wel leeft. en daar ben ik eigenlijk wel blij mee.
Dat is waar, het is absoluut goed dat ze het zekere voor het onzekere nemen! Fijn dat ze op je werk zo lief zijn en gelukkig gaat je familie je opvangen en afleiden, heel goed. En als je nog eens een uitlaatklep nodig hebt de komende dagen weet je ons hier ook te vinden he?!
Ruby: Natuurlijk ga ik je niet veroordelen. Ik wil je juist heel veel liefde en kracht toe wensen om deze moeilijke situatie te kunnen doorstaan en weet wij zijn er altijd voor je. ikke: Welkom en geniet van je eerste zwangerschap. 9 Maanden zijn zo om. Ilona: wat een onzettend k*t nieuws zeg. Ik had niet meer verwacht dat iemand van ons dit zou meemaken. Ik wil je heel veel kracht en liefde toe wensen in deze onzekere periode, en hoop dat je volgende week meer duidelijkheid hebt. Moah: fijn dat je een goede echo hebt gehad. Ik weet precies wat je bedoeld met dat gave gevoel. Geniet er lekker van. Met mij gaat het ietjes beter. Heb het nieuws op ons in laten werken en we blijven echt bij ons besluit om geen punctie te laten doen. Ik probeer op me gevoel en op mijn lichaam te vertrouwen, ookal is dat moeilijk. Maar dit kindje heeft ook recht dat ik van hem/haar geniet. Ookal is het over misschien 15 weekjes afgelopen. Liefs Linda
goedemorgen allemaal, Roelie lekker he, zo een paar dagen lekker door kunnen werken. Wij zijn ook van plan om een heleboel speelgoed weg te doen, stikt van de spullen, kan het amper kwijt. Ze krijgen een speelkamer dus dat word bij ons het moment om op te ruimen. Doe je het wel een beetje rustig aan? ilona, lijkt me ook erg zwaar hoor om nog een week te wachten, vooral omdat je lichaam al die tijd wat anders zegt. Word maar lekker boos hoor. Sterkte hoor. lenthe hou je rug even in de gaten. Fysio wil vaak nog wel erg goed helpen. Heb ik tijdens mijn 2e zwangerschap gehad. Mijn bekken stonden te vast.
Dapper van jullie LindaPOOH en heel sterk dat jullie bij jullie belsuit blijven. Je hebt helemaal gelijk als je zegt dat dit kindje het recht heeft om van genoten te worden (ipv eigenlijk een medisch iets te worden). Je kunt er immers verder niets aan veranderen en je maakt het jezelf allemaal misschien wel nog lastiger als je moeilijke besluiten moet nemen. Dat wil niemand! Dus je gaat nu gewoon zo veel mogelijk GENIETEN van dat kleintje in je buik, want NU doet ie het in ieder geval hartstikke goed!
goedemorgen dames, @Ruby, Ik veroordeel je niet heel veel sterkte in deze periode. @Ilona, wat een vervelend nieuws. Had ik echt niet verwacht. @Tari, ik veroordeel jou ook niet omdat je bij de politie werkt iedereen heeft zijn werk. @Moah, fijn dat je een goede echo hebt gehad. En ik weet wat je bedoelt. @ikke, Nogmaals welkom en gefeliciteerd. @Amaranta, Nogmaals hartelijk gefeliciteerd en gefeliciteerd met de echo. Heel veel plezier in Mexico (was het toch?). Hoop dat ik niemand vergeten ben. Hier gisteren lekker gewerkt. Manlief heeft gisteren alle rotzooi die op de a.s babykamer stonden opgeruimt en verplaats en is maar meteen begonnen met behang er af te halen. Over 2 weken komt hier iemand ons hele huis stucen dus wordt 1 grote klieder bende haha. En heel veel opruimen ik moet denk mijn ogen dicht houden anders bewaar ik nog alles.
@LindaPooh, heel sterk dat jullie geen punctie laten doen en probeer echt te genieten van jullie zwangerschap.
Verslag van onze bruiloft Maria Elena is op 27 april in haar ouderlijk huis gaan slapen. Rob heeft moederziel alleen thuis geslapen. Op 28 april ging de wekker erg vroeg, althans bij de bruid. De visagiste kwam voor de verandering té vroeg. En anderhalf uur later... ( ja mooi worden duurt lang) was de bruid mooi geplamuurd. Vervolgens snel naar de kapper, dat ging wat sneller. Een kleine 45 minuten later was de bruid weer thuis. Jurk aan en wachten op de bruidegom. De bruidegom was die ochtend wat sneller klaar. Bloemen ophalen bij de bloemist. Corsages afdroppen bij toekomstige schoonouders en aankleden. Wachten op de chauffeur en snel de bruid ophalen. Ondertussen bij de bruid thuis...waar blijft hij toch? Toch maar de trap af dan en alvast een mooie foto op de trap. Nog even in de huiskamer wachten. ... de rest van de gasten staan buiten de bruidegom op te wachten.... Hé getoeter! Daar is de bruidegom eindelijk. Zo de bruid en de bruidegom kunnen elkaar bewonderen. Tevens kunnen alle gasten het bruidspaar bewonderen. De bruid krijgt eindelijk haar prachtige boeket te zien en de geheime trouwauto. ... Vlug in de auto en op naar het stadhuis. Aangekomen in het stadhuis moesten we nog even wachten, we waren wat aan de vroege kant... ah eindelijk 12 uur. We mogen naar binnen. De ambtenaar van de burgerlijke stand heeft een hele mooi rede gehouden. Ze was goed voorbereid en deed alles tweetalig. Alle gasten waren onder de indruk. Dan is het zover.Ze gaat ons huwelijk sluiten. Rob zegt ja... Maria Elena zegt ja.... we mogen kussen. We zijn getrouwd. Nog even de papieren ondertekenen om alles officieel te maken. Ook de getuigen komen nu goed van pas! Om het helemaal af te maken mogen we op de gong slaan. Nu is het helemaal af.We zijn man en vrouw! Zo, even bij de trouwlocatie wat standaard fotos maken. Hoort er ook bij. Op naar de kerk. Wederom ruim op tijd. Maar... waar is de priester nou? Rep en roer. Het is half 2 en hij is er nog niet. De kerkelijke inzegening had al moeten beginnen. Niemand heeft het nummer. De koster heeft ook geen flauw idee. De gasten zitten braaf in de kerk en de bruid staat buiten te wachten. Maar nee, nog steeds geen priester. Hmm de bruid weet de achternaam van de priester en denkt te weten in welke straat hij woont. 1888 wordt gebeld.. (is die reclame toch nog ergens goed voor geweest) en in de betreffende straat wonen 3 mensen met die achternaam. De huisnummers worden genoteerd en een oom van de bruidegom gaat op zoek. Ondertussen is Jan, de ceromoniemeester ook bezig om de goede man op te sporen. Inmiddels heeft hij zijn mobiele nummer en zijn thuisnummer achterhaald, maar ook hier is de goede man niet te bereiken. Uiteindelijk weet Jan via de penningmeester van de kerk (vraag me niet hoe)toch de priester te bereiken.... Hij was in de veronderstelling dat we een uur later zouden trouwen...maar zou meteen komen... Oke een half uur later komt de bruid met vader de kerk in. De priester verontschuldigd zich en begint aan de dienst.... helaas gaat de dienst niet helemaal naar onze wens en slaat de priester, waarschijnlijk door de zenuwen, enkele stukken over. Ook de formele stukken gaan wat hakkelig. Het einde van de dienst is in zicht. Gelukkig dat zit er op. We zijn wéér getrouwd! En buiten op de trap weer fotos maken. Fotos met familie van de bruid, familie van de bruidegom,vrienden...etc.. wordt vervolgd
Jemig, dat was nog even spannend met die priester, haha, wel zonde dat het daarna zo gehaast moest, maar gelukkig waren jullie toen al getrouwd Ben even benieuwd: tweetalig? Welke talen en waarom? Ben benieuwd naar het vervolg en de foto's!
lindapooh, jemig wat een moedig besluit, meid. Respect voor je hoe jullie ermee omgaan. Knap hoor. Ik zal voor jullie duimen en een kaarsje branden dat het goed komt. Amaranta, Leuk stukje over je bruiloft. Was wel spannend 's middags. Jammer dat het daardoor niet lekker liep, maar over een tijdje kunnen jullie er om lachen. In welke 2 talen is de bruiloft gedaan? Ben benieuwd naar je foto's. en voel je je nu anders als getrouwde vrouw?