November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    pffff ik ga er ook niet over nadenken, ik vraag het morgen wel bij de VK. en als ik het al een week heb kan het nooit iets ernstigs/ serieus zijn. zal wel zijn omdat beeb al zo diep ligt

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    heb eigelijk constant heel licht menstuatie gevoel en om de zoveel tijd (geen idee hoeveel) word die kramp wat erger, soort samen trekken zeg maar. en dat duurd dan even en dan zwakt het weer af.

Zal wat zijn peetje dat we straks tegelijk bevallen, hihi de buddy :)

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Hier ben je zeker weer van terug gekomen haha

Nee vraag me ook af of het handig is of niet...met een maxi cosi omgedraaid kan je volgens mij nog niet veel zien, misschien is het pas handig bij een grotere autostoel?!

@ Ruby, wat fijn dat Rayan zo'n lekker rustig knulletje is! Hoe is het verder met jouw? Is thuis de rust al weer gekeerd?

Wel erg lief van je moeder!

Ik vind het heeeeeeeeeeerlijk haha maar denk omdat de kleine er al is en we veel aanloop hebben thuis

Bij ons hadden ze bij de 28 weken echo ook gezegd erg veel haar 1cm, hij heeft ook wel haar maar het is nog blond dus je ziet er niet veel van haha!
    Half bloedje? Waar komen jij en je man vandaan?
    Vind het nog steeds bijzonder, dat je 45 jaar bent! We schelen echt gewoon 25 jaar haha mijn vader is 43! Apart hé

Lees nu je antwoord, je man is indo en moluks. Jij bent wel gewoon nederlands?
    Ik en mijn vriend zijn grieks!

@ Roelie, voel je je vandaag wat beter? De laatste loodjes zijn erg zwaar! Heb wel bewondering voor je met nog 2 kindjes rondlopen en René die veel werkt...

wow dat is wel erg hard!

ik gebruik ook een fopspeen hoor, deden ze in het ziekenhuis ook al bij de kleine!

ik zit ook onder hoor! Baal er behoorlijk van!

haha ja die werd toen nog een keer vriendelijk door ons verzocht op te rotten hahahahaah

ik moet me even aankleden! De gehoortest vrouw komt om 2 uur langs, ze belde net!

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Peetje: ik vermoed dat deze steken en krampjes komen door het indalen van het kindje. Ineens zo'n felle steek onderin kan komen doordat het hoofdje op een zenuw aldaar drukt, en dat kan dan vaak komen wanneer je beweegt inderdaad (omdraaien in bed/lopen).

Het kleintje komt gewoon steeds lager te liggen, waardoor de druk down under flink wordt verhoogd. Dus is niet zo gek hoor, dat het daar flink gevoeliger wordt!

Heb het ook regelmatig, dat ik dan even samenkramp van de pijn, omdat er ff iets verkeerd zit.
    En die buik voelt zwaarder en zwaarder, he?
    We zijn er bijna!

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    2 weken en 5 dagen sjonge wat gaat de tijd toch snel!

6. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Tjee Melina, die schoonmoeder van jou is wel erg overheersend zeg.
    Is ook zo moeilijk om dan beleefd te blijven, maar er toch iets van te zeggen....
    Hoe vaak is ze bij jullie thuis?

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Lenthe: wat goed van je dat je hebt opgezegd! Echt een dappere beslissing.
    En wat ontzettend fijn dat je vader zo positief reageerde, kan me voorstellen dat je daarover wel even in de rats hebt gezeten, gezien de historie...
    Een baan voor anderhakve dag.. moeilijk.. Ik zou dan toch meteen denken aan een administratieve baan (misschien alvast bij een school?), of misschien ergens een duo-baan met iemand die ook minder is of wil gaan werken?
    Maarja, vind maar eens zo iemand ... lastig hoor.

En wel vreemd van die ontsluiting inderdaad, kan me niet voorstellen dat de poorten zich ook gewoon weer kunnen sluiten, maarja, weet er ook weer niet zo veel van...

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hihi moeders in pyjama (Ruby) en met ondergespuugde kleding (Melina en Dafje), ik zie het al: moeder zijn maakt je SEXY! :)

Nee, dan wij met de hoogzwangere buiken... ik loop nu echt alleen nog maar in trainingsbroeken, niks anders zit meer lekker!

9. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    thnx murmel, dat zal het idd zijn. Som skun je je ineens kei druk maken om iets en 2 minuten later lijkt het totaal onbelangrijk

Je wordt er gewoon zo moe van, het voelt 24 uur per dag beurs. Beeb ligt hier al 3 weken ingedaald en vast CVIBI. Ik heb wel het gevoel dat hij maar blijft drukken idd. Hopen dat dat betekend dat ik niet tot 42 weken hoef te wachten.

ga nu ff naar de pedicure voor de massage, tot later!

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    VK gekeurd en nog steeds NIKS

11. stiekel

stiekel Bekend lid

hoi hoi

wie is vrouw bannercheck dan als ik vragen mag?
    vind het wel interresant worden als daar gelijk aan gedacht word.

groetjes sandra

12. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ligt ze intussen al wel ingedaald en vast Maria?

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wat dacht jij dan? Chardella heeft nog 2 dagen he?! :D

14. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    nee ze is bibi :(

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    dan trek ik dr wel uit, potverdrie, gaat dat kind me nu al het leven zuur maken ;)

16. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ze maakt het dus ECHt spannend!

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ja, ik ga er maar vanuit dat ik over 16 dagen beval...
    tsskkk
    ow en mn vinger is waarschijnlijk carpaal tunnen syndroom, zoals ik al dacht

18. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Hahaha Sandra..dat was/is iemand die telkens langskwam, een berichtje typte om zo alleen haar banner te checken om te kijken hoever ze zwanger was :) Behoorlijk irritant, er is wat van gezegd, en we hebben haar nooit weer terug gezien...

19. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    zo manlief is naar het werk, dus voordat ik hier aan de slag ga, nog maar ff gegluurd hier :)

missym
    ik dacht al dat je een griekse man had, door de naam vangelis ,...ik sprak hem hier eigenlijk ook al meteen uit als va(n)silli :)

spreek je ook grieks? en ben je vaak in griekenland? komt ie uit de stad of van een eiland?
    ik zelf woonde op rhodos ,.....
    haha en wat mn leeftijd betreft idd ik had je mammie kunnen zijn :D ;)
    maar uh tis idd wel bijzonder hoor,..
    echt 45 voelen doe ik me absoluut niet, haha ben wat mijn leeftijd betreft NET volwassen :D ;)
    en heb natuurlijk wel de angsten gekend vh zo laat zwanger zijn,
    maar ja met de mazzel die ik tijdens mn zwangerschap heb gehad, en hoe of ik mij nu voel, nu het bijna zover is,.....zie ik het heeeeeeel positief en vol liefde tegemoet hoor ,...
    ik heb ook helemaal geen negatieve reakties gehad, niet dat ik mij daar iets van zou aantrekken hoor,....
    maar ja een ieder die mij kent, weet hoe ik altijd tegenover kinderen ben, en hoe moeilijk ik het er ooit mee had, nooit geen mammie te worden,..heb er jaren over gedaan mij er bij neer te leggen,..

en nu dmv allerlei "toevalligheden" ( ;) met in mn ogen dank aan onze lieve Heer) heeft het schijnbaar zo moeten zijn en werd ik toch nog beloond,......

das het mooie ervan, nimmer nog verwacht en al achter mij gelaten en nu dan toch:: in mijn ogen de kroon op mijn leven :D iets mooiers had mij niet kunnen overkomen ......
    trouwens mijn mannetje idem dito, na het verlies van zijn zoon, had ie dit ook nimmer te nooit meer verwacht en die is er nu heeeeeeeeeeeeeel ergggggggggggggggggggggg blij mee, die is al gek met alle kids en de kids komen altijd al bij hem, dus ja heb er een soort van lot uit de loterij mee gewonnen ;) haha en die ouwe is al bijna 47 :confused: :D

20. stiekel

stiekel Bekend lid

hoi hoi

dank natas voor de antwoord.
    maar dat is ook erg irri ja.
    ga zo eerst maar weer een badje nemen.
    want ik weet van gekkigheid niet hoe ik moet zitten of liggen.
    arend is ook net weer thuis van school en zit met zijn spoortrein van thomas te spelen.
    dus heb er wel even tijd voor hoop ik hahaha.

groetjes sandra

Deel Deze Pagina