November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Wat is er met de zoon van je man gebeurd Hope?

2. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    die heeft nadat ie volwassen was geworden ( 18 ) zich zelf vh leven beroofd

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Pfoe dat is wel heftig zeg, Hope, kan me voorstellen dat het allemaal wel dubbel zal voelen voor jullie allebei, maar vooral voor je man.
    Maakt het wel extra bijzonder denk ik.

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Dat is zuur.
    (ik heb je even ge-pbt)

5. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ja zekers, vooral omdat me mannetje er nimmer over sprak en het van binnen liet opkroppen,.....
    dit jaar was het inmiddels precies 10 jaar geleden,.....
    met mij is het er allemaal uitgekomen, spreekt ie er nu ook gewoon over,...maar de pijn is en blijft er natuurlijk,.....
    hij was namelijk al van zijn ex vrouw af en had door haar geen contact met zijn kids,.. dus toen hij dit vernam , kreeg ie een hele grote klap te verwerken,...
    hij was vroeger bijna fam van me,mijn zus ging met zijn broer en ik heb zelfs vroeger iets met hem gehad, was mn 1ste vriendje als meisje zijnde,... :)
    toen verloren we elkaar uit het oog, en zijn ex heeft hem laters bewust gestrikt door zwanger te raken van hem,..... haha hij was de hunk vd buurt .......
    dat mens heeft echt zijn hele leven vergald,
    maar ja zo zie je maar,.......nu heeft ie toch nog het geluk gevonden ,.....

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Fijn dat hij het geluk in jou gevonden heeft Hope.

7. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    in elkaar ;)
    want voor mij is het ook een hele ommekeer hoor ....
    wij maken samen iets mee wat we nimmer te nooit ooit nog hadden verwacht,...
    wij gingen door de diepste dalen, maar nu zo aan de top is het dan dubbel genieten ;)
    onze kracht werd beloond ;)

8. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
  9. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    en daar zijn wij ook heel erg dankbaar voor,......
    vooral mijn mannetje zijn fam vrienden en bekenden, die weten hoe een schatje het is, en hoe vuil zijn ex hem heeft behandeld,......
    zij hebben hem na de dood enorm in zich zelf zien keren ,... zijn verdriet gezien en gevoeld,....jaar in jaar uit,......

10. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    maar ja , de betere tijden zijn aangebroken, en daar zullen we dubbel en dwars van genieten ,.....

maar ik ga er vandoor,
    ik moet weer aan de slag,......
    anders is de dag om voordat ik begonnen ben ,.....

spreek jullie nog wel

bedankt vd antwoorden allemaal betreffende prenatal :D

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ze komen nu 2x per week ofzo maar goed ze doet ook heel veel voor me hoor, koken en helpen enzo maar dat bemoeierige volgens mij typisch grieks!
    Ze belt ook elke dag nu....whaa haha en dan continue zeggen haar kleintje of haar lieve vangelis en tegen ons wel goed voor hem zorgen wel dit doen wel dat doen!

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    die van mij spuugt bijna niet hoor! Hij geeft wel mondjes terug, maar ik heb nog niet onder gezeten! Ik ruik juist erg aantrekkelijk naar zwitsal haha

13. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    jazu missy,

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Nee wij komen van het noorden, chris van orestiada en ik van serres!
    Vasilli en Vangeli zijn 2 verschillende namen hoor, ze lijken wel maar vangelis is de afkorting van Evangelos en Vasilli word afgekort naar Akis!

Mooi dat je nog een fijne zwangerschap heb gehad, meestal hoor je rond die leeftijd anders! Ik vind het wel een mooi idee, wij zijn ook van plan nog later een 3de of 4de te nemen eerst 2 snel op elkaar. Me vriend is ook 10 jaar ouders dus die zit eerder aan de 40 haha

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    wow :( dan is het echt heel bijzonder dit geluk nog een x te ervaren

16. Hier sinds gisteren ook zwitsal lucht.. Heb zwitsal badolie gekocht.. voor de droge huid, want ze is steeds zo droog bij d'r beentjes. Maar ruikt lekker nu... tot gisteren steeds die spuuglucht blegh! Maar nu overheerst de zwitsal :) Helaas zit nu d'r schone truitje echt helemaal onder, maar ze slaapt half, dus ga d'r nu niet wakker maken..

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    oh ja haha ik spreek ook grieks, thuis spreken we half half, nu met de kleine proberen we hem zoveel mogelijk beide talen te leren kennen!

18. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Vangeli heeft trouwens wat puistjes in ze gezicht gekregen, is dat normaal baby uitslag of gebruik ik iets verkeerd?

19. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    het zijn kleine rode puistjes, niet echt puistachtig meer uitslag...

ben overbezorgd!

20. Nee, hier ook puistjes.. witte puntjes zeg maar.. die zouden vanzelf weer wegtrekken volgens de kraamverzorgster..

Deel Deze Pagina