ik heb hier toch al eens over me nieuwsgierige buren gepost... nou hier weer iets! afgelopen zaterdag, 7 uur gaat me telefoon ik neem op hoi met de buurvrouw we hoorde dat de baby thuis was dus mogen we langs komen (hij was dus net 1 dagje thuis) ik zeg nou me zwager komt zo langs dus liever een andere dag, zegt ze oh geeft niet want we blijven toch niet zo lang brutaal toch ten eerste om te bellen zodra je een baby hoort huilen? En ten 2de om als ik zeg liever een andere dag toch door te gaan en te komen? Voelde me best lullig toen ze hier zaten omdat we toch aan hadden gegeven liever niet Zo krijgen we nooit het contact dat hun graag willen, omdat ze zo pushen en zo opdringer zijn!
Mijn schoonouders doen dat ook, als wij zeggen nou het kom tnu niet zo uit of liever niet, dan zeggen ze ja het is maar heel eventjes, tot zo! meestal zijn we dan zo overrompeld en dan balen we als een stekker, vind dat zeer onbeleefd. ik zou zelf nooit doordrammen als iemand nee zegt.
Missy, Mika heeft de eerste paar dagen ook rode bultjes gehad hoor. Zolang het niet vurig wordt, of Vangeli eraan gaat krabben (voor zover mogelijk) of het gaat stinken zijn het puur bultjes/puistjes van een soort overgevoelige reactie. In het zkh is alles steriel, thuis is weer een andere omgeving met nieuwe omgevingsinvloeden snappie wat ik bedoel? ff kijken.. hier een fotootje waarop je wel wat rode plekjes kan zien.. bedoel je zoiets? (tis niet de meest charmante foto van hem maar goed hihi)
Hihi, Gwen, weet Mika wel dat je hem ook in zijn minder sexy poses laat zien? Die vlekjes herken ik idd wel van mijn oppasbabies. Huid moet dan even wennen 'aan de wereld'.
rayan heeft ze ook,en ook na het badje rode vlekjes in zijn gezicht. ben net met hem onder de douche geweest,hij vond het best leuk.hij keek me heel verbaasd aan.echt zo schattig.
hoi hoi zijn er nog dames aan de frambozenbladthee. (leuk woord voor scrabble). want heb er nog een stukje over gevonden en dit komt van een vk http://members.home.nl/vroedvrouw-ingri ... g.html#wee dus het zou wel moeten werken als je het zo leest groetjes sandra
hier ook aan de thee idd Mn kramen zijn trouwens nog steeds aanwezig. Piet is helemaal nerveus, de schat :d
ik weet het zeker, ik beval met 42 weken, ik kan nog zoveel thee drinken, heeft geen zin.... achja, dan heb ik miksschien wel een soepele baarmoederhals
Mn schoonzus: 'je kan bevallen hoor, de kraammand is klaar' Mn schoonbroer:'Als je maar niet vrijdag of zaterdag bevalt want dan zit ik in Amsterdam' Vrienden: 'Hou dr tot zondag binnen want wij zijn op vakantie' :'(
hoi hoi ja jammer dat er niet bij staat hoeveel liter je moet drinken voor het echt vruchten afwerpt(baby's hahaha) hoop voor jullie dames dat het niet al te lang meer gaat duren. word hier trouwens ook gek van mijn rug en harde buiken. hoef maar iets te doen en klaboem een harde buik. maar moet nog even wachten tot morgen. ik hoop dat het vanacht toch spontaan begint. heb van de apotheker het advies gekregen vanavond geen slaaptabletje te nemen. niet dat ze helpen hoor. want het er gister en eergister 1 genomen maar zat toch s'nacht in de kamer. groetjes sandra
Hahahaha Muriel, dat stouterd valt nog wel mee, hoor...Het is inmiddels al ruim na 3-en en ik heb nog niks gedaan voor de zaak Alleen even met de accountant overlegd over de aangifte voor mijn mamsie, maar dat valt niet echt onder werken, toch Lees dat jij er net zo charmant uitziet als ik hier...ik heb 1 redelijk nette broek die nog gaat en voor de rest draag ik alleen maar trainingsbroeken. Ach, ze zitten wel erg lekker en nu mag het, dus ik probeer er maar van te genieten. De kinderwagen is er! Alleen de maxi-cosi adapters en een groter boodschappenmandje waren niet meegeleverd. Worden wel verwacht binnen 2 weekjes, gelukkig. Heb daar nog wat laatste dingen aangeschaft en vooral met een notitieboekje rondgelopen en opgeschreven wat ik allemaal cadeau kan vragen strakjes En in de tussentijd is de vloer gevoegd en zijn er nog wat kleine dingen in de badkamer afgewerkt...het kan rotter, dacht ik zo Serafijntje, spannend dat de eerste "echte" activiteit (toch?) zich op precies 40 wkn voordoet...Je weet wat ze zeggen: babies worden altijd op hun eigen verjaardag geboren Sorry, die is wel erg flauw... Uiteraard post ik hier straks foto's van de verbouwingsresultaten én van de fotoshoot (moet alleen nog wel 2 weken erop wachten; hij had het nogal druk de komende dagen met bruiloften enzo..) Eetse en veel plezier vanaaf in ieder geval! Spaanse pepers en ananashart als toetje...da red je het misschien nog net voor middernacht Hahaha ik zie je man al zitten rammelen met de muisjes voor je buik Vocht vasthouden: dat ken ik hier ook. Ik draag nu van heren-instap-slippers en ik ben uit mijn favoriete laarzen gebarsten Wencke, stoer besluit dat je hebt genomen vwb je baan en studie! Petje af! Welke richting denk ik je zelf voor die 1.5 dag? Iets in de horeca is redelijk flexibel vaak qua uren in te delen. Of zoek je eerder een kantoorbaan? Of iets in de zorg? Wat is je achtergrond? Petra, oef dat klinkt pijnlijk! Helaas heb ik geen idee wat het zou kunnen zijn... We zijn al vanaf april aan het werk in huis en we hebben echt veel gedaan: - traprenovatie - witten van alle plafonds - sausen van de muren op de hele 3de verdieping - raambekleding op de 3de verdieping vervangen - laminaat gelegd op de 3de verdieping - babykamer gemaakt met eigenontwerp commode - gezamelijke werkkamer gemaakt - 3 berghokken gecreeerd / anders verdeeld in huis - kastjes opgehangen in de wc en opgefrist met nieuwe accecoires - badkamer geheel vernieuwd - slaapkamer opgefrist met vloerbedekking, gordijnen en nieuwe kastjes - horren geplaatst voor alle ramen We zijn zoooo blij dat het einde nu in zicht is! En de resultaten zijn prima... Sandra, wat zul jij moe zijn als je al vanaf zondag pijn hebt, zeg! Hope, wat een drama van de zoon van je man. Dat zal een hoop verdriet hebben veroorzaakt. Gelukkig heeft hij jou nu getroffen en kan hij het met jou verwerken. Dafje, Jolger staat volgens mij niet in de lijst. Ze heeft aangegeven geen buddy te willen (zijn) of op de adressenlijst te willen, maar ze vindt het wel leuk om hier mee te lezen en af en toe te posten. Zo, volgens mij ben ik weer bij....
ja dat bedoel ik! Lief van je, dit steld wel gerust haha de verloskundige zei het net ook al, maar goed die heeft nog geen kinderen haha
Tis het rustig vandaag, heb ik een lekker dagje vrij! Alleen af en toe even de kleine voeden, maar het gaat allemaal vrij makkelijk! Vind dit minder zwaar dan zwanger zijn, god wat een ellende die laatste loodjes! Hoop voor jullie dat het ook zo voorbij is..
Heb een nieuwe foto van de kleine in me album, dit was maandag toen we naar het ziekenhuis moesten haha klein is hij hé haha
aan de al bevallen: noem je je kind ook wel baby of kleine want ik doe dat continue of zeg je gewoon ze voornaam? Ik ben namelijk nog een btje tegen de voornaam die we hebben gekozen, pissig dat we niet zelf iets konden bedenken en dit ons is opgedrongen. Ja tuurlijk we hadden wel een keus en we wouden dit wel maar het voelt zo opgedrongen nu...