November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Dames word eens wakker

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

2. stiekel

stiekel Bekend lid

hoi hoi

ja dat ben ik ook barbabintje.
    dit is een hele andere zwangerschap als bij de 1e.
    heb nu ook gezegd dit is de laatste.
    maar dat riep ik bij de arend zijn geboorte ook trouwens.
    want de bevalling liep anders dan ik had verwacht
    maar nu echt.
    heb straks 2 lekkere knullen en dat vind ik goed.

groetjes sandra

3. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    bedoel je of ik hem baby of kleine noem? nee, eigenlijk nooit..

4. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    zo zo.. mevrouwtje ongeduld.. :)

5. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Missy, waar ben je nou?

6. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
  7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Joepie Piet is onderweg om de gordijnen te halen :D

Hier nog steeds krampen, lekker is anders zo om de 15 min soms wat langer soms korter. Dus nog geen regelmaat

8. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    jeeeeej DE gordijnen!!! ein-de-lijk!!

ziehien! :)

9. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Zo heb mijn doppen weer open :)
    Lekker zo'n middagslaapje maar word er zoooooo duf van!
    Ik kreeg trouwens net een telefoontje: Niels mag volgende week donderdag 15 november voor zijn eerste zwemles! Heb maar vast gemeld dat er een kans is dat we de eerste keer niet komen omdat ik net bevallen ben ;) Maar dat was gelukkig geen punt!
    Even bijlezen er is alweer heel wat afgekletst zie ik wel!

Serafijntje: even een domme vraag misschien maar wat serveren ze precies in een tapas restaurant?
    Ik ken wel tapas, dat zijn van die kleine hapjes zoals olijven, gevulde tomaatjes enzo toch?
    Maar wat heb je dan als hoofdgerecht en dessert?
    Ben heel benieuwd naar je verrassingspakketje...zul je teleurgesteld zijn als het toch een knulletje blijkt te zijn?

Dees: hihi leuk ook aan het rommelen...spannend! Eens even kijken, er moeten nog 14 babies worden
    geboren en november heeft nog 23 dagen dus er kan om de pak 'm beet anderhalve dag eentje gebaard worden dan zijn we mooi klaar voor 1 december...:D

Natasja: weet niet of je al terug bent van de huisarts maar heb je misschien ook een ander wasmiddel of iets in bad gebruikt? Want als het alleen huiduitslag is en verder geen koorts ofzo dan denk ik eerder aan een allergie...

Ruby: ik heb die vrouw bannercheck toen een behoorlijk pissig pb'tje gestuurd en volgens mij is ze daarna nooit meer online geweest :D

Melina: oooooooh wat een erge schoonmoeder heb jij :D Ik moet er ergens wel om lachen, ik kan me voorstellen dat het voor jou
    niet leuk is maar ze doet het wel met alle goede bedoelingen denk ik...
    Ik zou er gewoon eens rustig met haar over praten en uitleggen waarom je liever hebt dat (voorlopig) alleen jij of Chris hem de fles geven...ach je moet maar zo denken beter teveel aandacht voor hem dan te weinig ;)
    Hahahaha die foto in de maxi cosi lijkt wel een zoekplaatje: zoek de baby :D

Lenthe: haha dat meen je niet je wilt helemaal niet dat hij blijft zitten :D
    Dus jij hebt omgekeerde ontsluiting hihihi :D Dat gaat lekker zo heb je straks 9 cm en dan ineens gaat de boel weer potdicht hahahahaha!
    Mooie reaktie van je vader trouwens dat is toch heel fijn om te horen!
    Euhm werk voor anderhalve dag...tsja dan kom je toch gauw in het 'ongeschoolde' werk zoals schoonmaak en kassa ben ik bang...
    Oh ja of idd op een school proberen!

Peetje: ik zou het even navragen bij de vk, vaak word pijn veroorzaakt door idd de banden of door je eigen organen die toch behoorlijk in de verdrukking raken...gewoon ff navragen!

Stiekel: heel veel succes morgen ik hoop voor jou idd dat je een gevulde maxi cosi mee naar huis mag nemen!

Hope: wat vreselijk van de zoon van je man....brrrrr....kippenvel krijg ik ervan...
    Als ik zo jouw verhaal lees begrijp ik des te meer hoe bijzonder deze zwangerschap voor jullie is!

Hihi moet even lachen om het tweetalige...ik ben namelijk ook 2talig, ik spreek ook Fries :D
    Maar omdat René en ik altijd nederlands met elkaar praten verstaan de jongens geen fries en ze spreken het ook niet... sommige woordjes kennen ze wel maar als ik met iemand fries spreek kunnen ze heel onnozel kijken :D
    Ah 't heeft wel zijn voordelen zo kun je nog eens een geheimpje bewaren ;)

Ik ga ff wat aan het eten doen kom vanavond wel weer bijkletsen!
    xxx Roelie

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    whahah soap serie gordijen bij Dees whahah

Ja moet nog geduld hebben want Piet gaat net pas weg van zn werk. Maar het idee dat de gordijnen komen maakt me al blij :D

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    O, wat een schattig beertje is Vangelis in die Maxicosi, echt leuk!

12. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Da's wel regelmaat ;)
    Ik wil je niet laten schrikken hoor maarre....volgens mij ben jij zo stiekempjes weg aan het bevallen :D

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ben nog niet 100% overtuigd (auw auw auw)
    aangezien we de maand van het rommelen zijn.

Poeh die dee zeer whahhahha, kan nog steeds lachen :)

14. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Eigenwijsje :D
    We zullen zien, ik voel het aan mijn vruchtwater dat jij de volgende bent :D
    Hahahahaha :)

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hahaha, Dees, zolang je er nog om kunt lachen, heeft Piet nog wel even om de gordijnen op te halen, gelukkig! :)

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    :) :) :) :)

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    En hoestie bij jou Roelie, nog enige activiteit te bespeuren in de buik?

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hihi ja daarom en ik wil eigelijk ook nog mn 5000ste bericht halen voordat ik bevallen ben :D

19. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Die beeb van jou heeft gewoon gewacht op de gordijnen :D
    Ik zou maar gaan doortypen!

Muriel sinds mijn middagdutje ;) is het weer stil en rustig in de buik...ook de rugpijn is wat minder dus het zet nog niet door...
    Ik ga er vanuit dat ik 2 weken over tijd ga lopen en er dan een 10 ponder uit moet werken *slik* dan kan het alleen nog maar meevallen :D

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    he he kom ff binnenvallen!

@ikke wat lees ik :p spannend denk aan je! :)

en allemaal uhm fijne bevalling ;)

ben er weer vandoor doei doei!

Deel Deze Pagina