He melina, wat een dotje.. hij verdwijnt zowat in zijn kleertjes Dat deed Fenna ook...in de maxi-cosi... De voetenzak kwam hoger dan haar gezichtje hihi
Dat zei mijn schoonzus gister nog, wedden als jij je gordijnen in aantocht ziet komen, komt Ukkie ook hihi
Oh jammer, Roelie, dat het bij jou ook weer rustiger wordt, er is echt geen touw aan vast te knopen soms, he... De VK was al verbaasd dat er geen actie meer was geweest sinds zondagmiddag. Maarja, we moeten nog maar weer even onszelf vermaken voordat dat kleintje het komt doen.....
nou ik schrijf vanavond de rapporten en het zou goed kunnen dat daarna (dan is alle werkdruk eraf) ik dan beval...
ik had er wel wat ingetypt, maar zag dat dat niet over was gekomen.. als de bijlage het niet doet.. hier de link: mms://wms.Astream.com/cadbury/101800_gorilla_450.wmv wou even iedereen even laten lachen voor diegenen die er doorheen zaten/zitten.. en natuurlijk ook voor diegenen die alleen de lachspieren ff willen oefenen
ja, dan hoef je wrschnlk alleen maar in bad te gaan liggen en floep daar is ze... Alleen jammer dat er een bevalverbod van kracht is de komende tijd.....
Ja, maar dat verbod heb ik expres gemaakt. Want we weten allemaal heus wel dat hier bij de novembermama's alle wetten worden gebroken.
hihi.. ja, ik ook.. had verwacht dat hij aan het mediteren was en ineens los zou springen of zo.. maar moest er zó om lachen.. hoe komen ze erbij he..
ik kwam ff gluren of er nog iets gebeurd is hier,... d'r wordt aardig gekletst weer. ik wou eigenlijk meteen weer weg maar moet toch ff iets voor IKKE tikken.... HAHA DIE KLEINE HAD ER DUS VEEL EERDER WILLEN ZIJN,maar omdat ie geeneens gordijnen had zei ie vast: ik kom pas als ik ze heb ,.. je tante dr schuld dus hihi nou ik ga weer vlug weg doei