hahaha maria doe mar geen moeite ben nog niet bevallen worden jullie allemaal bestookt met de vraag en en en? meestal gebeurd het toch s'nachts dus alleen s'morgens is het forum spannend de rest van de dag houd iedereen ze beentjes bij elkaar haha
Hoi meiden, Jullie hebben mij weer flink aan het lachen gemaakt. Wat doet dat een mens goed zeg Dees jou kleine uk heeft al veel noten op zijn zang, maar ik voel het ook aan mijn gevoel dat jij de eerste bent die gaat bevallen. Let maar op mijn en Roelie's woorden. Gwen die van de gorilla was geweldig dank je wel ervoor. Jullie hebben weer aardig geklets. Vandaag lekker rustig aangedaan. En ik ga ook geen eten koken. Pat gaat lekker patat met frikandellen halen. Jammie, dat luste ik niet tijdens mijn zwangerschappen en nu gelukkig weer wel. Lekker makkelijk. Ilse je houdt je goed aan je forumloos dagje he? Ik hoop dat het je goed doet, want je verdient echt wat rust. Maria fijn dat je nu bezig bent aan je echt laatste klusje voor de school. Daarna ook echt niet meer er mee bezig zijn he. Roelie fijn dat het rusten je goed doet, jammer alleen dat niels waarschijnlijk niet naar zijn eerste zwemles kan. Misschien kan je anders thuis zwemles geven met je vruchtwater. Baby doet het voor en Niels doet het na.
Kan best hoor Dees, dat je de boel onbewust dicht houdt als je voor je gevoel nog niet klaar bent, en dat nu de gordijnen er zijn de mentale hindernis om te bevallen overwonnen is... Hou ons op de hoogte! Melina, ik noem Sofia nog steeds 'Baby'... Het is haar koosnaampje geworden. Wordt wel een probleempje straks. Die pukkeltjes zijn wel normaal hoor, er bestaat serieus zoiets als 'baby-acne', komt doordat de hormonen in zo'n babylijfje ook allemaal nog in het gareel moeten komen.
Ik noem Fenna gewoon Fenna.. of de kleine af en toe hier op het forum, maar in een gesprek eigenlijk altijd Fenna.. Als ik tegen jeroen praat heb ik het over haar of d'r vb.: wil jij haar een schone luier geven?
Trouwens, hoe zet je een foto in je tekst??? Ik weet dat het wel eens eerder uitgelegd is, sorry dat ik niet goed heb opgelet, dacht dat ik het zelf wel uit kon zoeken, maar dat lukt dus niet...[/img]
En door de hormonen kunnen ze ook melk lekken uit de borstjes.. is mij verteld.. de zogenaamde 'heksenmelk' (stom woord)
op http://www.tinypic.com/ kun je een foto uploaden en dan krijg je een drie verschillende urls te zien. Dan kopieer je degene met img aan de voorkant en de achterkant en die zet je dan weer hier in je berichtje.. (hihi van Maria geleerd) Je foto's mogen niet te groot zijn, dus die moet je van tevoren verkleinen.
het is eigenlijk heel makkelijk.. je moet de link weten van het plaatje dat je wilt plaatsen. Wil je een plaatje van een internetpagina afhalen: Je gaat naar het plaatje dat je wilt plaatsen en klikt dan op de rechtermuisknop. helemaal onderaan staat dan: eigenschappen Daar klik je op. je krijgt dan een schermpje daar staat tussen: adres(URL) Het (internet)adres dat daarachter staat kopieer je. Wil je zelf een foto uploaden: Ga naar: http://imageshack.us Hier upload je een foto van je eigen computer. Ik vink altijd "resize image" aan zodat je geen mega foto hier op het forum krijgt. Vervolgens klik je op "host it" Op de volgende pagina komen een aantal links te staan. Je pakt de onderste link (direct link to image) Die kopieer je Je gaat nu naar het nieuwe bericht dat je hier wilt plaatsen. Bovenin beeld staan een aantal "buttons" waaronder "Img" Hier klik je op er staat dan: De link van het plaatje staat dus tussen de tags in. Nu moet het plaatje het doen. Om te testen klik je onderin op voorbeeld. Zo, hopelijk is dit zo duidelijk
Mmmmm ik heb indiaas eten ontdekt! Heerlijk! We hebben hier in het dorp een afhaal idiarestaurant, daar halen we ook regelmatig wat.. Heerlijk zeg.. en de extra's zijn ook super: salade, indiaas brood, soort kroepoek met saus erbij, saus voor de salade, extra saus voor het hoofdgerecht.. Jammie.. vanavond eten we zelfgemaakte kip tandori. Ruikt goehoed!
wat een rust hier zeg.. is iedereen aan het bevallen ofzo? of de stilte voor de storm? mentale voorbereiding op de groepsbevalling zondag?
nou denk niet dat ik de 5000ste bericht voor me bevalling ga halen meiden Weeën komen sneller, en heftiger Piet is thuis met de gordijnen, yeahhhhhhhhh Als ik de kans krijg geef ik een update