hoi hoi bedankt voor het info gwendolyne. en toppie dat het beter gaat met je zoontje debby. en wat kan een ander kraamhulp plezierig zijn dan he. wij hebben gevraagd om de zelfde kraamhulp als die we hadden bij arend. dus hoop dat dat lukt. groetjes sandra
Ik zei het toch ik zei het toch ik zei het toch Nooit twijfelen aan dat vruchtwater van mij Zet 'm op meis nog ff dan heb jij ook je kleintje (en weten wij eindelijk wat het word!) (((knuffffffff kusssssss en schouderkloppppppppppppp)))
DEES IK BEN STAMDBY HOOR MET MOBIEL, ALS JE MANNETJE ER TENMINSTE IN THE HEAT OF ACTION ERAAN DENKT OM TE SMS-EN, ZONIET GEEFT HET NIKS HOOR! ZET HEM OP MEID! zooo hier ben ik ook weer, hoop dat Dees gaat bevallen. Hier verder alles goed. Jons is pas om 21.00 thuis van het klussen en ik verveel me. Melina: ik ben nog nie bevallen maar Jons noemt de beeb altijd bij zijn naam, ik niet.
Ik weet nu eindelijk waarom mensen altijd zeggen "geniet van je kraamtijd". Ze kwam vanochtend binnen en er was direct rust in huis. Arnoud zei vanavond nog tegen me dat het zo goed gaat, dat we eindelijk "vrije tijd" hebben tussen de voedingen door. We voelen ons allebei zo goed op het moment en daarom kunnen we eindelijk optimaal genieten van ons mannetje! En het is zo'n schatje die kraamverzorgster en ze woont ook nog bij ons in het dorp, dus we mogen haar altijd bellen als we vragen hebben (ook 's avonds), dus dat is wel superlief! En ik had vanochtend gedoucht, alles was al opgeruimd, mijn bed was opgemaakt, mijn kleren lagen weer netjes op het bed. Dat was ook zo'n fijn gevoel! Zelfs Arnoud heeft vanmiddag (hij werkte vandaag thuis) zijn broodje laten smeren . En volgende week komen mijn ouders een week helpen, dus dat is ook wel heel fijn hoor!
Ik moet afsluiten...moet richting bed . Vannacht weinig slaap gehad vanwege alle spanningen (die er nog steeds uitkomen). Iedereen alvast weltrusten en Dees: ZET HEM OP HE?!
ooh Ryan is übercute! Ja als we hard springen met onze dikke buiken gaan we misschiennog door de vloer heen hahaha.
wat trouwens wel grappig is.. volgens mij zou ik normaal één dezer dagen bevallen zijn.. heb een enorme nestdrang de afgelopen dagen! En ik ben dus helemáál géén poetserd.. zou het toch iets hormonaals zijn of zo?
Zo wat een timing, ik kom weer even online en zie ineens dat het spannend is bij Dees! Super, zet 'm op meid, ik hoop dat het doorzet en je snel je kleintje in je armen kunt houden! Verder heb ik nog niet bijgelezen, doe dat laters wel even. Hier een rustig dagje gehad, veel in bed gelegen, zowaar ook nog wat geslapen en verder gewoon weinig gedaan. We gaan zo nog even een blokje om, want ben vandaag nog niet buiten geweest en heb ff behoefte aan frisse lucht. Fijne avond allemaal
Hee Ilse, fijn dat je toch nog at geslapen hebt. Is het rustig in de buik of blijft het rommelen bij je?
Haha Gwen, herkenbaar wel hoor! Alleen is het bij mij zo dat ik nog niet al te veel op kan pakken, omdat ik gewoon die pijn in mijn kont blijf houden en qua energie zit het er gewoon nog niet in om meer dan twee dingen te doen op een dag, buiten het eten koken om dan.. Vandaag bijvoorbeeld boodschappen gedaan en kraamvisite gehad van twee drukke kinders. Nou dan moet ik weer ff uitpuffen op de bank.. Zou graag meer in het huishouden doen.. want ik wil wel... maar ik probeer wel te luisteren naar mijn lichaam..