Ruby hielp die framboosbladthee ook niet voor het vloeien? Ik heb zelf na Niels tarwekiemolie capsules geslikt was na een week al klaar met bloeden...
Ik vloei ook nog steeds ben het wel aardig zat inmiddes ... wat doen die capsules Roelie en waar haal je die?
Neee Maria, jij moet gewoon geduldig met mij wachten tot vrijdag! Wij gaan de statistieken van "op-de-dag-zef" wel even bijwerken!
Ik heb ze destijds bij een natuurgenezer gehaald Tarwekiemolie bevat heel veel vitamine E wat heel goed is voor de baarmoeder, volgens mij zijn ze bij de Tuinen enzo ook wel te krijgen... Zal ff linkje zoeken van waar ik ze weg heb: www.jaczitman.nl en dan ff zoeken op tarwekiemolie
Wat een schatje die Sofia zeg! Ze is echt al een meisje, he... helemaal klaar voor de 'grote-zus-rol'!
Ik hoor net toch iets absurds... een ouder had geklaagd over het feit dat ik zwanger was/ben. Dus niet dat haar kind in de klas zat bij een juf die zwanger is, maar gewoon dat ik zwanger ben. Alsof de school mij dat kan vebieden
He, ouwe rommeldozen, ik ga ff lekker een badje pakken en ben reuze benieuwd wat deze nacht alle dames weer gaat brengen! Welterusten alvast xx
Truste Muriel! Ik ga zo ook lekker slapen en hoop morgen natuurlijk op babynieuws van Dees! En ben benieuwd wie dan de volgende is...hmmmm....ik gok op Ilse eigenlijk Maria hahaha nou ja zeg die ouders sporen ook niet!
Ik las dat je ze ook bij de kruidvat kan halen.. Ik vloeide na de bevallin trouwens bijna niet.. nu komt het ineens in hoeveelheden eruit.. maar ook dat verschilt nog eens per dag.. de ene dag bijna niets en de andere dag heel veel.. kan dus ook niet overstappen op inlegkruisjes ofzo.. zodat ik van die ellendige maandverbanden af ben.. zie het nog wel gebeuren dat ik na de 6e week nog vloei... moet je dan eigenlijk gecurreteerd worden?
Tjonge jonge, je hebt er wel rare ouders bijzitten he? Ik kan me ook een stel ouders voorstellen dat het er niet mee eens is haha...
ga mijn bedje na mijn sigaret ook maar eens opzoeken.die nachtvoedingen kosten toch wel flink energie.
he wat ziet mijn neus? IKKE toch aan het bevallen? hihi toch die gordijnen die het hebben tegen gehouden ,..... nou ik ben benieuwd , ze moest officieel nog 2 dagen dus,...........die tante had nog ff kunnen wachten maar uh spontaan schiet me iets te binnen nu,.. er was eens een dametje IKKE die zat hier dagelijks te tikken,..... tussen het poetsen door was ze hier een en al oor... ondanks het gezellige klessenbessen begon ze toch aardig te stressen want die tante van haar had de gordijnen niet klaar ze poetste en sopte , keer op keer, maar telkens die stress van de gordijnen weer.. vandaag vond ze dat het lang genoeg had geduurd en heeft toen haar piet er op af gestuurd,... de stress was geblust nu vond ze dr rust het moment waar ze van liep te dromen, was er nu eindelijk van gekomen want tot het besluit, zei ukkie ik wil er nu uit het klinkt wel wat gek misschien, maar nu wil ik die gordijnen weleens zien haha zo kan het wel weer nou dees zet hem op,......tis 7 november tari kon niet wachten , dus doe jij het dan maar