Ik heb inderdaad wel rode pepertjes op, maar tot op heden zonder resultaat. Het rommelt nu al wel zo'n anderhalve dag in mijn buik (menstruatieachtige krampen), maar zeer onregelmatig en soms zelfs urenlang niets. Geen serieus werk dus. We wachten gewoon af...
hoi meiden hier ook 43 weken hoor op de dag dat ik 42 weken ben val ik wel officieel onder de gyn en moet ik me melden in het ziekenhuis daar gaan ze dan een check up doen van de baby,placenta en ik en dan word er een plan gemaakt en als alles ok is laten ze je nog een week lopen vreslelijk maar waar en ik hoor ook bij de grote baby club ze hebben het al over mogelijk 8 pond en dan moet je neit vergeten dat ik maar 157 m ben dus eigenlijk geen ruimte heb en de kilo s vliegen er ook nog even aan zo op het eind zit al op 16 kg erbij en jllie? x
Ik nog op een beschaaafde 10~11 kilo denk ik. Is het truowens zo dat je altijd bloed verliest van te voren? Althans dat lees ik hier steeds, dames die bloed hebben verloren de dagen van te voren....
Tjonge Ilse, voor ook al spannend dus vandaag! Pfoe... wat een dag... Het stormachtige weer dat is voorspeld doet wel heel serieus zn werk! Heel veel succes meid, zet 'm op! (en slaap lekker in het zh voor de uurtjes die je dan meekrijgt!)
Spannend hoor Maria, binnen 2 weken heb je jullie kindje dus in je armen! Maar best gek eigenlijk dat ze niet overal een zelfde beleid voeren. Het kindje nog 3 weken laten zitten na de uitgerekende datum vind ik eigenlijk ook wel erg lang. De beeb groeit momenteel best snel. Straks moet ik een 10 ponder baren... Eén positief puntje: dan win ik vast onze wedstrijd!
Ik ben helaas al zo'n 20 kilo aangekomen, maar ik houd ook heel veel vocht vast. Dat schijn je er na de bevalling vrij snel weer uit te zweten en te plassen. Ik ben benieuwd hoeveel extra kilo's er dan nog overblijven...
hihih een 10 ponder das ook wat mn zus had het ook werd alleen helaas een keizersnede nou we duimen nog maar voor deze week dat het vanzelf komt maar soms heb ik er weinig hoop op x
ik heb afgelopen maandag bloed verloren maar na inwendig onderzoek bleek het een vaatje bij de baaroedermond alles zat nog potdicht dus helaas betekent hetniet altijd het begin x
Ik weet niet meer of ik het gisteren getypt had maar ik heb dus al de hele zw. schap last van een vinger. Nu is het wss carpaal tunnel syndroom. De pijn is nu echt ondraaglijk. Maar na de bevalling zou het moeten verdwijnen.
Wat vervelend Maria..heb je dat maar aan 1 vinger? Nog even volhouden, na de bevalling heb je er dus geen last meer van. Dat heb ik met m'n been, heb een zenuwbeknelling in mn been wat ook door mn zwangerschap blijkt te komen. Daar ben ik hopelijk ook binnenkort van af dan. Tineke, sterkte met deze moeilijke dagen, lijkt me knap frustrerend dat je gewoon nog van niks weet en maar moet afwachten.
kan komen door de extra bloedsomloop en stuwing in je vaten erg irritant maar gaaat als he goed is zeker weer over succes meid!
dank je joldeg het is zeker frustrerend en je kan niks doen das echt irritant iedereen bevalt veel ook eerder en jij zit/waggelt nog met die dikke bui BAH en soms zijn er dagen kani k er wel goed tegen het is wisselend x
ja een vinger maar, het is niet veel voorkomend dat het zich maar tot 1 vinger beperkt maar ja, de vk dacht dat het wel carpaal tunnel syndroom was.
In een tapas restaurant serveren ze... tapas! Inderdaad, zoals je zelf al omschrijft, dat zijn kleine hapjes. Je kunt zelf een aantal gerechten van de kaart uitkiezen of een tapas menu bestellen. Wij doen eigenlijk altijd het laatste. Dan krijg je allerlei schaaltjes en bordjes met tapas. Daar zitten bijvoorbeeld ook salades bij en aardappeltjes, ook vis en vlees. En dit kun je dus eten als voorgerecht, maar ook als hoofdgerecht (dan neem je gewoon meer tapas). Een leuke bijkomstigheid is dat we in het restaurant 25% korting krijgen (op de totale rekening) met de kindje-op-komst-kaart, die we van de verzekering kregen toen ik het kraampakket aanvroeg. Is toch mooi meegenomen! Nee, ik ben zeker niet teleurgesteld als ons verrassingspakketje toch een jongetje blijkt te zijn. Ik denk wel dat ik dan even moet omschakelen, want mijn gevoel zegt dus dat ik een klein meisje in mijn buik heb. Maar als ik er heel nuchter over nadenk: ik kan het gewoon niet weten, dus de kans is 50%.
***klaagmodus aan*** Oef, het carpaal tunnel syndroom... helaas weet ik maar al te goed wat het is (en ik heb er ook al eerder over geschreven op het forum). Ik zit hier soms gewoon te huilen van de pijn, vooral 's nachts. Helaas heb ik het in beide handen, tot aan de vingertoppen toe. En de hele dag door word ik ermee geconfronteerd: een fles opendraaien, een deurklink vastpakken, mijn fietsstuur vasthouden ... gewone dagelijkse dingen (waar je normaal niet over nadenkt) zijn ineens heel pijnlijk geworden. 's Nachts is het zo erg, dat ik soms ook dingen uit mijn handen laat vallen (ik heb dan helemaal geen gevoel meer in mijn vingers), bijvoorbeeld als ik een glas water wil drinken. Ik hoop dus dat het snel na de bevalling verdwijnt, want anders durf ik 's nachts ons kindje niet eens uit de wieg te pakken om te voeden. ***klaagmodus uit***