November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Jee Serafijntje, heftig! Heb je dat pas sinds je zwangerschap gekregen of had je het voor die tijd ook al?

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo, eindelijk even rust om achter de laptop te kruipen. De kraamverzorgster is druk aan het schoonmaken (zo'n ontzettende schat en ze werkt zoooo hard!) en daarnaast heerst er nu zoveel rust in huis doordat zij er is. Zoveel rust zelfs dat ik even achter de laptop kan kruipen. Ik heb nog niet teruggelezen, dat moet ik nog doen. Dus als er nieuws s...dan hoor ik het graag nu ;)

Verder alles goed met iedereen? Nog iemand aan het bevallen? Hoe is het met Deesje?

3. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Sinds de laatste maanden van mijn zwangerschap. Het schijnt onder invloed van hormonen te kunnen gebeuren. De hoofdzenuw van mijn beide armen naar mijn handen wordt afgekneld. Ik denk zelf dat ik er zo'n last van heb omdat ik ook zoveel vocht vasthoudt. En die worstvingers zijn geen goede combinatie met die afgeknelde zenuw. :cry: Ach, nog maar een paar weken/dagen/uren ... ;)

4. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Zo Eshter dat is spannend zeg. Ik snap dat je het even moet verwerken, maar neem van mij aan dat als de bevalling echt begind dat je ook helpt om er klaar voor te zijn. Meid zet hem op en ik denk aan je.

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik zou maar even teruglezen Debby!

Dees en Lenthe zijn bevallen!
    En Esther en Ilse gaan dat zeer binnenkort doen.

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Kun je nagaan, en ik hou amper vocht vast.

Laten we hopen dat het na de zwangerschap voor bij is@!

7. Niet meer actief

Hier maak ik uit op dat je nog niet po de hoogte bent van het feit dat zowel Dees als Lenthe vannacht zijn bevallen?

8. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    ... en Stiekel wordt/is vandaag ingeleid, dus zeer waarschijnlijk (minimaal) 3 nieuwe novemberbabies erbij vandaag!

9. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het met je, Debby? En met de kleine Ryan?

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dees en Piet, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Quinn!

Wencke en Harmen, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Thije!

Geniet maar van jullie kanjers!

11. Niet meer actief

Esther zeker, maar voor mezelf heb ik nog steeds twijfels hoor. Ik rommel nu al een week, maar daar ben ik niet de enige in. Dus voor t zelfde geld zet het níet door en loop ik nog 3 weken zo...je weet maar nooit, ik durf er niet eens meer op te hopen.

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Met mij gaat het iedere dag beter. Ik voel me iets fitter (alhoewel meneer graag 's nachts wakker is :() en de kraamverzorgster brengt zoveel rust hier in huis! Met Ryan gaat het helemaal super! Hij drinkt supergoed, vanochtend zowaar 80 cc opgedronken! Ik ben zooooo trots op hem!

13. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Ilse hopenlijk gaat het allemaal snel vlotten voor jou. Ik met het met de VK eens dat het tijd voor je wordt, anders wordt het een aanslag op jou en dat is ook niet de bedoeling. Dus jij ook succes.

Meiden met tranen... laat ze maar even lekker lopen zijn ook de hormonen en het verlangen naar. Ik huil ook wel even mee.

14. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Een echte trotse moeder dus! :) Fijn om te horen dat het zo goed gaat en wat heerlijk dat de kraamzorg zoveel rust brengt. Blijft ze nog een paar dagen?

15. Niet meer actief

Tnx...we wachten het af. Ik hou er wel rekening mee dat het echt niet lukt en dat het nog een tijdje duur..we zien wel, het kleintje komt wanneer het komt he, kan ik geen invloed op uitoefenen, dus ik probeer er nuchter onder te blijven.

Is het erg gek dat ik me schuldig voel tov de meiden met tranen? Die zoveel verder zijn als ik en zoveel langer moeten wachten? Ik bedoel, stel nou dat ik inderdaad snel ga bevallen, dan dring ik wel erg voor. Terwijl ik t de meiden die aan de beurt zijn of zelfs overtijd zijn ook zo gun om snel te gaan beginnen....

16. Niet meer actief

Fijn om te lezen dat het nu zo goed gaat Debby, das wel een verschil met een paar dagen geleden he. Heerlijk dat de kraamzorg zo'n goeie invloed op jullie heeft, geniet er nog maar even van!

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Dankje Linda!
    Het is ook wel suf... had ik niet op dit forum gezeten, had ik nooit zo veel vroege bevallingen om me heen gehad en was ik lang noet zo gefrustreerd geweest denk ik. Want ik moet officieel zelfs nog een paar dagen!
    Maarja, als de babies je om de oren vliegen... is dat toch wel confronterend.

Ben gewoon jaloers, dat zal ik ruiterlijk toegeven.

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Maar de VK zei toch dat ze je wrschnlk zouden gaan inleiden? Ik zou dat koffertje maar meenemen hoor :)

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Lief van je Ilse! Enneh.... schuldig hoef je je natuurlijk niet te voelen, jouw lijf smeekt soms ook om een bevalling, volgens mij!

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    De kraamzorg is er tot en met morgen, dan is Arnoud natuurlijk van het weekend vrij en volgende week komen mijn ouders de hele week. Mag dus niet klagen ;). Lijkt me ook wel lekker om het allemaal zelf te doen (wel spannend, maar wel leuk spannend).

Deel Deze Pagina