Muriel ik snap je jalourse gevoel heel goed. Heb ik zelf ook en schaam me er niet voor Debby wat goed om te lezen dat het thuis nu veel beter gaat. Wat een wereld van verschil dan he met de ene en de andere kraamverzorgster. Geniet lekker van de rust en haar aanwezigheid. Vanochtend naar de mondverbouwer geweest. Mijn hele mond voelt beurs aan, het was wel even nodig dat het schoongemaakt moets worden. Mijn overgevoeligheid die ik in mijn zwangerschap heb gekregen is doorgeslagen en is nu een ontsteking geworden. Lekker dus... niet Met goed poetsen, vlossen en stoken moet het over gaan. Ik moet over twee maanden terug komen.
Nouja, niet dat ze waarschijnlijk gaan inleiden, maar dat ze gaat overleggen of inleiden mogelijk is. Maar dat is nog niet echt gebruikelijk met mijn termijn, meestal moet je daar toch wel wat verder voor zijn. Ze zei dat het goed zou zijn als ik snel beval, maar heeft verder geen uitspraken gedaan of het echt zo gaat gebeuren...dus afwachten afwachten... word er steeds beter in
Als ik iemand een foto mail zou die hem dan op het forum als plaatje willen zetten. Comp doet het niet ivm beveiliging pat zijn werk
Leer je vanzelf. Zaterdag zeiden ze in t ziekenhuis "tot morgen of evt overmorgen". Het is nu bijna weer zaterdag! Toen schrok ik me rot en dacht, nee toch, niet nu al? Nu zijn we 5 dagen verder en probeer ik er nuchter onder te blijven en me er bij neer te leggen..het komt wanneer het komt en ik heb daar totaal geen inspraak in...die kleine is nu al de baas. Niks baas in eigen buik dus, de kleine is de baas in mijn buik
Ho, stop! Niet schuldig voelen! Ik ben één van de meiden die zit te 'wachten', maar ik neem je absoluut niets kwalijk, hoor. De babietjes komen wanneer ze willen komen. En iedereen van de lijst die nog niet is bevallen, zal binnen een paar weken haar kindje in de armen kunnen sluiten. Je moet het niet zien als 'voordringen', want dat is het natuurlijk niet - ook al wordt dat hier wel gekscherend geschreven (ook door mij). Behalve de meiden die 'aan de beurt' zijn, gun ik JUIST de meiden met allerlei klachten (zoals Indigo en jijzelf) dat ze snel mogen bevallen. Dus: zet je schuldgevoel opzij en laat de baby maar komen! Hopelijk ben je dan snel van al jouw kwaaltjes af.
En weet je waar je ook goed van leert wachten? In 2003 met de pil stoppen in de hoop zwanger te raken en vervolgens pas in 2007 je eerste positieve test in handen te houden
Ik ga offline, wil iemand mij sms'en als er nieuws is? Ik ga even lekker genieten van de kraamzorg en straks Ryan badderen
Erg mooi, Linda! Heb je het zelf ontworpen? Ik kan me voorstellen dat je het met trots zult dragen. Ik kan trouwens niet helemaal goed zien wat er nu precies tussen de naamplaatjes van Milan* en Isa* zit: zijn het de 3 symbolen van geloof, hoop en liefde, of is het alleen een hartje (het lijkt namelijk net of er nog iets achter zit)?
DEES EN PIET GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON QUINN !! WENCKE EN HARMEN GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON THIJE !!
Hoi Serafijntje ja inderdaad tussen de plaatjes in zit een bedeltje met de symbolen hoop, geloof en liefde. En ja ik heb het zelf ontworpen en ben er super trots op.