Hey meiden, ik ga er weer even vandoor, even wat anders doen en mn gedachten verzetten, anders ga ik alleen maar op weeën zitten wachten Tot laterzzz
Zo ik had behoorlijk wat bij te lezen, maar als eerste spannend al die dames die ineens bevallen! Dees & Piet gefeliciteerd! Wencke & Harmen ook gefeliciteerd! Wat hebben jullie dat snel gedaan zeg de reacties: ik krijg er honger van! @Debby, gelukkig gaat het beter met hem! Geniet van je kraamtijd hoor! Euh help me even herrineren? Oh wacht dit ging over het noemen van baby en kleintje ofzo..hmm denk dat wij toch de enige zijn dan.. Wat een schatje! ik heel raar misschien nog 1x per dag, wil ook dat het over is! Ben weer toe aan andere dingen Euh iemand gefrustreerd omdat het bij haar niet meer lukt ofzo? Ik heb dat gedeelte over de thee gemist, waar haal je het? En wat is het precies? nee die van mij zijn gebroken in het ziekenhuis, ik was me slijmprop wel verloren 2/3 dagen van te voren. En deze boef heeft mooi gewacht tot de box in elkaar stond, die had ik s'middags in elkaar gezet en nog geen 24 uur later was hij er (was ook het laatste ding dat aangeschaft moest worden en klaargezet moest worden). mee eens, ik was er qua spullen wel al op voorbereid, alles was klaar. Maar ik had ook nog 2 weken rust willen hebben om bij te komen en me voor te bereiden! geen bloed verloren, me slijmprop wel en daar zat een heeeeeel klein draadje bloed bij! ik zat op 22 kilo, de 12 is er al af nu de andere 10 nog! ik denk dat het normaal is, als het te vroeg komt denk je ook wel shit waarom niet wat later? Ik heb dat nu ook denk ik he waarom niet 2 weken later, een normale kraamtijd?! Maar goed, het komt wanneer het komt, baby's hebben een eigen willetje haha @ Linda, mooi sieraad! Bijzonder!
Hier gaat alles goed, vanacht heeft Chris de voeding gedaan, ik om 7 uur en toen hebben we gedrieen lekker doorgeslapen tot 11 uur! Heerlijk! Met de kleine gaat ook alles goed. Zaterdag word hij ingezegend in de kerk en kunnen we daarna lekker alles doen (je mag dus pas naar andere mensen op bezoek als dat is gebeurd volgens het orthodoxe geloof, mits het je ouders zijn). Alles gaat lekker ze gangetje! De puistjes trekken weg! Vind het erg spannend al die bevallingen... Roelie en Muriel, het is jullie ook zo gegund!!! Kom op hoor
Wat een mooi sieraad zeg, Linda! Prachtig! Heel symbolisch ook, met de bedeltjes ertussen. Heb jij alleen zo'n sieraad, of heeft Patrick ook iets?
Aan de al geworden mama's doen jullie de kleine alleen in bed en dan voeden dan in bed? Of leggen jullie hem ook een half uur in de box of het wipstoeltje?
Wencke en Harmen, gefeliciteerd met jullie zoontje THIJE! Super leuke naam, had ik ook zeker op mijn lijstje staan! Enne Dees, S***Y van de vorige felicitatie, ik doe het opnieuw: Dees en Piet, gefeliciteerd met jullie zoontje QUINN!! Ilse: ik ben benieuwd hoe het nu gaat lopen, spannend hoor, ik zal voor je duimen, je mag best voorkruipen (eerst zien dan geloven....)! Buddy-Esther: zullen we dan toch samen bevallen? Mijn planning is gewoon vanavond of vannacht beginnen, maar in elk geval op 09/11 bevallen, want ik wil de taak wel op me nemen om de statistieken recht te trekken en op de uitgerekende datum te bevallen Verder net APK goedgekeurd, Smurf nog steeds diep ingedaald. Misschien met hoofdje iets gedraaid, waardoor ik ineens sinds gister veel meer moet plassen (ga niet klagen hoor, na 9 maanden "normaal-aantal-wc-bezoekjes). In het ziekenhuis waar ik wil bevallen laten ze je met 41w3d komen voor algehele controle en bij 42 weken gaan ze al iets doen. Nu heb ik afgesproken dat we volgende week eventueel al gaan strippen (doet dat pijn?). Ik ga de agenda er even bijzoeken en aanpassen.
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Hope43~uitgerekend op 21 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 4 MEIDEN , 6 JOCHIES, 2 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal nog 12 kleintjes op komst. BUDDYLIJST Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (bevallen) - Indigo (28 ) Tari (bevallen) - Stasia (bevallen) Ruby (bevallen) - Muriel (14) Lenthe (bevallen) - Debbykoops (bevallen) Natasja (bevallen) - MissyM (bevallen) Serafijntje (7) -Rachel (16) Dees (bevallen) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Blondiedfu (bevallen ) - Hope 43 (28) AGENDA Murmel~9 november 15.00 VK Linda~ 9 november 14.30 maatschappelijk werk Joldeg(Ilse)~ 13 november 8.25 uur VK Gwendolyne~ 14 november nacontrole gyn zh Sammie2~ 14 november 11.10 uur VK Murmel~15 november 11.00 VK MissyM~ 19 november eerste bezoek consultatiebureau Dafje~ 20 november nacontrole gyn zh Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32!) {|= Gwendolyne~ 29 november kinderarts controle Mika Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD GEBOREN ISA* ~ dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN ~ zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA ~ dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d EVANGELOS KONSTANDINOS ~ zoon van Melina en Chris ~ 19 oktober ~ 2780 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d SANNE ~ dochter van Natasja en Etienne ~ 22 oktober ~ 3095 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ ingeleid ~ 37w6d RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~ 26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZH ~ ingeleid ~ 39w0d ESMAY ~ dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d RYAN ~ zoon van Debby en Arnoud ~ 31 oktober ~ 3500 gram ~ ZH ~ ingeleid ~ 38w1d DENIZ ~ zoon van Stasia en Ibrahim ~ 1 november ~ 00.31 uur ~3410 gram ~ ZH ~ weeën ~ 38w1d REESE ~ zoon van Blondiedfu (Linda) ~ 3 november ~ 3910 gram ~ ZH ~ weeën ~39w2d IMKE ~ dochter van Jolger(Jolanda) en Gerald ~ 3 november ~ 3165 gram ~ ZH ~ ? ~ 38w6d ESTRELLA ANASTASIA ~ dochter van Melanie en Adriaan ~ 6 november ~ 4050 gram ~ 54 cm ~ TB ~ weeën ~ 40w3d QUINN ~ zoon van Dees en Piet ~ 8 november ~ 4090 gram ~ 47cm ~ ZH ~ weeën ~39w6d THIJE ~ zoon van Wencke en Harmen~ 8 november ~ 3710 gram ~ ZH ~ weeën ~40w2d 6 MEIDEN 8 JOCHIES In totaal al 14 kleintjes geboren!
Oh en Linda, ik wilde nog even zeggen dat ik het ook een mooi sierraad vind! Ik ga nu even eten, wat op de bank hangen en verder vooral weer eens heel weinig doen!
Wencke en Harmen gefeliciteerd met jullie zoon Thije! Dees en Piet Gefeliciteerd met jullie zoon Quinn Fenna slaapt hier ook gerust tussen de voedingen door in de box. En als we weg zijn geweest, dan slaapt ze uit in de kinderwagenbag, omdat ze anders weer wakker wordt als ik d'r eruit haal en dan kan ik het wel schudden dat ze dan weer gaat slapen.. Wipstoeltje hebben we nog niet, maar gaan we vanavond ophalen en dan gaan we es kijken wat ze daarvan vindt. Voor wat betreft de voeding: Ze krijgt hier alleen bv. Eigenlijk nix extra's behalve dan de Vit. K en D.
Alle mama's met tranen: Kop op meiden, jullie tijd komt ook snel, het kan nooit lang meer duren.. ook al voelt het nog wel zo! Voor je het weet ben je mama en geniet je van je kleine uk! Liefs Daphne
Mika ligt nog niet in de box. De kinderarts heeft ons afgeraden om de baby de eerste 3 maanden in de box te leggen. Sterker nog.. we hebben dus nog niet eens een box haha.. Dus ik voed hem en leg hem daarna weer in bed nadat hij nog even bij me heeft gelegen. Wipstoeltje en maxicosi werd ook afgeraden de eerste 3 maanden. Tenminste.. niet meer dan anderhalf uur per dag. Dus voorlopig doe ik dat niet. Alleen als ik met hem weg moet doe ik hem in de maxicosi. Wipstoeltje moet ie nog even mee wachten heb hem er 1 keer ingelegd toen ie bleef huilen, dat hielp wel!
Dank dat jullie het allemaal een mooi sieraad vinden. Patrick heeft ook een ketting maar daar hangt alleen nog en plaatje aan van Milan. Hij wil het wel gaan uitbereiden maar weet nog niet precies hoe. En dit moet je gerust doen. Net bij de huisarts geweest, en hopenlijk heeft zijn verhaal geholpen dat mijn angst om zwanger te raken weg gaat. Verder nog wat gekregen om lekker door te slapen. En floradix voorgeschreven gekregen om op krachten te komen
Wat goed zeg Gwen. Mika doet goed zijn best. Wat een top mannetje zeg. Hopenlijk gaat het zo door met hem.
Weet je ook waarom de kinderarts dit heeft afgeraden, Gwen? Ik ben gewoon nieuwsgierig hoor. En bedoel je dat het speciaal voor Mika werd afgeraden of geldt dit voor alle kindjes? Fijn dat Mika het zo goed doet. Wat zullen jullie trots zijn!