November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inderdaad heeeeeel veeeeel adviezen, want ons werd verteld dat we overdag de gordijnen open moeten houden en 's nachts de gordijnen dicht ivm met de ontwikkeling van het dag en nachtritme...

2. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hahahaha lekker spannend zo ik raak zo niet meer losgeweekt van het forum hoor ;)

3. Cker spannend, klinkt allemaal erg bekend met dat vruchtwater :D

4. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Ja, is ons ook verteld..
    Ook moeten we hem paar keer per dag idd op de buik leggen 10 minuutjes voor ontwikkeling van de nekspieren. Dan leg ik hem lekker op mij.. zó lief!

En hoeveel adviezen je wel niet krijgt.. en zo zie je maar.. de één zegt dit.. de ander zegt dat...
    Je moet gewoon doen waar je jezelf het beste bij voelt. Met mate dan natuurlijk hihi.. beetje advies mag je wel aannemen. En tot nu toe doet Mika het prima.. dus hopelijk doen wij het dan ook.

5. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ow Esther, als ik het lees voel ik het water alweer lopen hihi.. vond het ook zo'n heerlijk gevoel.. NOT! Ben benieuwd wanneer het echte werk begint bij jou! spannend allemaal zo hoor.. de storm doet zijn werk! hihi

6. Haha, de bel ging net en er staat dus een bouwmannetje voor de deur, want ze zijn de straat opnieuw aan het bestraten... , maar ik zit met Fenna aan de borst... ik overwoog nog even om de deur open te doen met haar aan me boob, al is het maar om te shockeren hihi, maar toch maar niet gedaan :)

7. Inderdaad, je gevoel werkt meestal wel goed wat betreft je kindje...

ja, lekker he dat vruchtwater...:)

8. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    het is een complot, overal bevallingen behalve hier...
    ben ik de pfaffs aan het kijken, staat die debby op springen (herhaling dat wel maar het maakt niet uit)

9. Aah Maria, zou beeb je vergeten zijn :)

Nee, zonder dollen, het lijkt me idd zeer frusto dat iedereen om je heen bevalt en dat het bij jou nog niets doet... Sterkte meid!

10. We gaan hier proberen om Fenna minder te laten spugen met johannesboompittenmeel-ding-dong... dat moeten we dan vooraf met een beetje water vermengen en dan aan haar geven met een lepeltje en dan voeden zoals we dat gewend zijn... ik ben benieuwd.. Jeroen is het nu gaan halen. En bij de volgende voeding gaan we het proberen!

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Hopelijk werkt het daf.

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Linda -> wat een mooi sieraad! Ik kan me voorstellen dat je dit met heel veel liefde en trots zult dragen. En Floradix slik ik ook en het helpt erg goed om weer aan te sterken. Ik hoop dat het voor jou hetzelfde effect heeft!

Gwen -> wat goed zeg dat Mika weer is aangekomen! Ryan wordt morgen weer gewogen en ik ben erg benieuwd...

Roelie -> ik dacht dat jij voor de zwaarste baby zou gaan ;). En nu ben je blij dat het geen negenponder is :).

Esther -> ik hoop voor jou dat de kleine zich snel aandient! En inderdaad...dat vruchtwater verliezen voelt echt heel ranzig!

Dafje -> zo te lezen gaat het bij jou allemaal prima! Jeetje...Fenna is alweer 3 weken! Wat gaat de tijd toch hard he?!

Ryan slaapt eigenlijk alleen maar in zijn kinderwagenbak. We hebben 1 nacht geprobeerd in zijn "eigen bedje" (ledikantje), maar dat vond hij helemaal niets! Alhoewel het niet alles zegt, want meneer is 's avonds graag een paar uur wakker tot een uur of 1 of 2 's nachts. Ik leg hem alleen even in de box als ik zijn voeding klaar maak of zo.

En ik vloei ook nog wel, maar wel veel minder! Gelukkig...ik ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.

Slaapt de baby eigenlijk bij jullie op de kamer? Bij ons slaapt hij op zijn eigen kamertje, ik slaap niet van alle geluidjes die hij maakt!

En de meiden die ik ben vergeten...sorry!

13. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Het verloopt hier idd wel raar met de bevallingen Maria...maar misschien valt het ook meer op omdat we met niet zo heel veel mama's zijn...
    Bij de oktobermama's is er al eentje de 42 weken voorbij brrrrr moet er niet aan denken....maar ja wat doe je eraan?
    Ik was nog bij de reformwinkel maar die had geen framboosbladthee grmbl....heb nu maar de tarwekiemolie meegenomen dat versterkt iig de baarmoeder voor na de bevalling....
    Maar als we zo doorgaan kunnen we ruim voor 1 december dit topic sluiten en met zijn allen naar het mamatopic :D

14. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    denk al eerder Roelie, half november is volgens mij iedereen al bevallen hier! (tenminste ik zou het niet erg vinden)

ik ga ff een boodschappenlijstje maken en dan over een uurtje naar de VK

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Inderdaad half november ja..

16. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    *** Inbraak ***

Dees & Piet: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Quinn, geniet er lekker van he!

Heel veel liefs van mij!

*** Uitbraak ***

P.s. succes he meiden met de laatste loodjes, ik vind het ook niet altijd makkelijk hoor, maar november wordt een TOPMaand!

17. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen)
    Gwen (bevallen) - Roelie (13)
    Jennie (bevallen) - Indigo (28 )
    Tari (bevallen) - Stasia (bevallen)
    Ruby (bevallen) - Muriel (14)
    Lenthe (bevallen) - Debbykoops (bevallen)
    Natasja (bevallen) - MissyM (bevallen)
    Serafijntje (7) -Rachel (16)
    Dees (bevallen) - Peetje (20)
    Maria (9) - Ilse (26)
    Sammie (9) - Barbabintje (27)
    Blondiedfu (bevallen ) - Hope 43 (28 )

Wie van deze meiden is nog niet op de hoogte van het babynieuws van Dees en Lenthe?

Indigo, Stasia (?), Lenthe (weet die het wel van Dees?), Dees (weet die het wel van Lenthe?), Blondie, Tari?
    Help ff mee meiden wie smst wie ff? Is ook zo sneu als ze van niks weten...

18. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    blondie miss niet?

By the weg ik vind dat maria nu ook wel aan de beurt mag komen, er komt storm vanavond dus Maria: BAAR ZE!

19. Tari was al online vanmorgen toch? En Jen heb ik nog niet gezien toch?

20. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente

Deel Deze Pagina