November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hier geen wisselende hoeveelheid afscheiding, ik vermoed dat jij je slijmprop aan het verliezen bent ;)
    En nee dat zegt niks over een aanstaande bevalling nananananaaaa :)

2. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    zie trouwens net dat ik over de 900 berichten ben :) op naar de 1000!

3. Niet meer actief

Zou je slijmprop kunnen zijn, die kun je in ene verliezen of in deeltjes. En dat is een stuk stugger en dikker dan gewoon afscheiding. Ik vond t net naaktslakken, heb intussen een hele naaktslakkenfamilie voorbij zien komen ;)

4. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ilse hopelijk slaap je lekker straks en kun je daarna er weer met een fris gevoel tegenaan!

Ik snap heel goed dat je liever nog niet ingeleid word, laten we hopen dat het ook niet nodig is en dat je gewoon opknapt van een goede nachtrust!

5. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Ilse, ik hoop voor je dat je lekker tot rust kan komen! trusten alvast!

6. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Nee Roelie dat zou ook niet fair zijn he, ik laat jou voorgaan hoor! Mmm ik geloof ook dat de slijmprop steeds opnieuw aangemaakt wordt

7. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Roelie ik vergeet je ook niet hoor

Ilse succes in het ziekenhuis en sweet dreams. Ik hoop dat het je helpt. En wat je zelf al zegt het is beter voor de beeb om nog even te blijven zitten

Peetje zoals je dat beschrijft van de afscheiding lijkt het mij dat je je slijmprop aan het verliezen bent. Dat had ik ook bij milan en dat bleek dus mijn slijmprop te wezen.

8. Niet meer actief

Ik knijp 'm wel een beetje eigenlijk. Ik ben zo bang dat ik in t zh alsnog niet slaap. Ik bedoel, als ze me gewoon een temazepammetje gaan geven ofzo kan ik ze vantevoren wel vertellen dat dat niet gaat werken. Ik heb nogal een geschiedenis met slaappillen en de heftigste dingen werken bij mij gewoon niet, is erg hardnekkig dat slaapprobleem van mij. Maar ja, die Pethidine kan in mijn geval leiden tot coma en tja, dat vind ik nou ook niet echt nodig ;) :(

9. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik heb eigenlijk geen idee ik heb dat ding nog nooit gezien :D

Bij Lars ben ik ingeleid dus heb ik niks gezien en ik weet nog wel dat ik bij Niels bloed verloor, maar heb nooit geen slijm gezien...en nu weer niet...
    Ah volgens mij mis ik er ook niet veel aan :)

10. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Peetje kijk net ff in je album.. en wat ziet mijn oog? je hebt de test die je op 19 maart hebt gedaan al op 18 maart in je album geplaatst! hihi..

11. Niet meer actief

Dat klopt hoor, je kan m kwijtraken en een paar dagen later is ie net zo hard weer terug..hardnekkige dingen die slijmproppen..

12. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hahahahahahahahaha :D

13. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ja, wakker ben ik he? en dat ondanks de gebroken nachten :)
    Mijn zwangerschapsdementie is blijkbaar aan het minderen :D

14. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Laatste berichtje van Esther is van half 4 vanmiddag...of ze is heel druk aan het poetsen geslagen of ze is aan het bevallen :D

15. meissie28

meissie28 Actief lid

24 jan 2007
    144
    0
    0
    verpleegkundige
    ok nooit geweten dat weeen ook echt flinke krampjes kunnen zijn
    ik had echt het idee dat je flink aan het zweten moet zijn en niet weet hoe je zitten moet vandaar...
    ik wacht het nog even af en even klokken denk ik
    hou jullieop de hoogte
    xx

16. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    huh? Dan zal dat we de test van de 18e zijn en heb er ik per ongeluk de 19e bij gezet. Ik heb vor het eerst positief getest op de 18e, omdat mijn man die dag zou vertrekken naar het buitenland.

17. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Ik heb es maar even gesms't hoe het met haar gaat, dat we benieuwd zijn. Misschien laat ze wat van zich horen

Trouwens als alles goed bleef gaan met Lenthe en de kleine mochten ze morgen naar huis

18. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Ik ga even GTST kijken ben straks weer terug

19. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    maar het was niet echt een berg slijm hoor, het is meer dat ik de afgelopen dagen steeds meer en meer afscheiding heb. (als ik niet op let dan lekt het gewoon door mijn kleding heen onderhand) en net bij het afvegen dus een hele plen ddoorzichtig plakkerig slijm. Dat plakt echt aan je vinger en je kunt het uitrekken.

sorry voor het vieze verhaal :oops:

20. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik ben benieuwd naar Esther en wat fijn dat Lenthe eventueel morgen al naar huis mag!

Ik ga ook ff liggen en tv kijken ben helemaal gesloopt...kom strakkies nog wel ff kijken of er al nieuws is!

Deel Deze Pagina