Chrissie, had jij spit? Ik hoop ergens dat ik dat ook heb, dan is het in ieder geval niet m'n bekken. Maar soms vrees ik het ergste, op m'n werk springen me de tranen soms in de ogen van de pijn. Vooral zitten is vreselijk. Ik wil echt niet in de ziektewet ofzo! Bovendien word ik gillend gek als ik de hele dag thuis zit. Maar het is wel m'n gezondheid natuurlijk... En misschien is dit de kans om te stoppen met m'n baan (die ik niet zo leuk vind, maar die wel supergoed verdient) en een boek te gaan schrijven ofzo. Ik wil m'n hele leven al schrijfster worden, maar denk dan steeds dat het wel niet realistisch zal zijn en dat ik toch niet goed ben etc. etc. Vind het zó jammer dat ik niet gewoon iemand ben die haar droom durft te volgen! Pfff, weet nu echt niet goed wat ik moet besluiten. En ik kan m'n Angelsounds ook al nergens meer vinden. En ik heb ook geen zin in seks, haha. Wel een beetje sneu voor m'n man, helemaal omdat dit de tweede zwangerschap in korte tijd is. Hoewel, in het tweede trimester had ik wel veel zin, dus wie weet. Daarna, en na de bevalling en de slapeloze nachten (maanden) kwam het er ook niet van en toen was ik weer zwanger! Een ver familielid is gisteren bevallen van een meisje dat Hasse heet. Wat vinden jullie daar van? Ik vind het wel mooi, dacht alleen eerst dat het een jongensnaam was. Ik ga donderdag weer naar de verloskundige voor een echo! Echt zin in, maar ook toch wel weer eng, vooral na het verhaal van Ilona natuurlijk. Ik heb de vorige keer met 16 weken een pretecho laten maken, toen dachten ze te kunnen zien wat het werd, maar ze konden het niet met zekerheid zeggen. Volgens mij doen ze dat nooit, ook niet later in de zwangerschap, om te voorkomen dat áls ze zich vergist hebben er niet een kwade echtgenoot verhaal komt halen omdat hij net de hele babykamer roze heeft geverfd ofzo. Maar goed, met 16 weken vermoedden ze bij ons dat we een meisje kregen en dat klopte dus ook. Met 20 weken werd het bevestigd (al werd er dus wederom geen garantie gegeven, maar ik zag het toen zelf ook: twee kleine 'schelpjes', heel schattig), maar tussen de 16 en 20 weken waren we dus eigenlijk geen stap verder want het was zo onbetrouwbaar.
bedankt voor de lieveberichtjes allemaal ! ik heb ook geen zin in sex maar dat komt goed uit...krijg toch niks nu ik heb bij alletwee mijn zwangerschappen heel erg last gehad van mijn rug,moest ook elke week naar de fysio.Nu nog nergens last van gelukkig. ben zo blij met mijn angelsoundgisteravond voelde ik me ff niet goed en dacht meteen dat het mis was.maar ff een minuutje met de angelsound op mijn buik en tadaa daar was het hartje.Was meteen gerust gesteld. amarante wanneer vertrek je naar mexico? lenthe vind hasse niet echt een mooie naam maar ik kom uit het zuiden hier komen die namen niet echt voor geloof ik Gister is het schoonzusje van mijn vriendin hier gekomen en heeft heel mijn huis gepoetst van boven tot onder,mijn strijk weggewerkt. ze komt nu elke week ff een dagje helpen. Heb er zelf echt de puf niet voor, vind het echt keilief dat ze me komt helpen. En zou gister bij mijn schoonmoeder gaan eten maar daar had ik echt geen zin in dus heb maar pannekoeken gebakken.Vandaag gaan we maar wel daar eten.Lekker marokkaans mhhh
Tja, echte Friezen hier... Mijn voorkeur gaat ook eigenlijk altijd uit naar noordelijke namen (zoals Sofia ).
hoi ruby ik zag dat je banner niet klopte. Dit zegt dat je vandaag 13,6 bent en uitgerekend op 3 november. Maar dan zou het 1 november zijn. Kijk maar naar mijn banner.
goedemorgen meiden Weer een nieuwe mooie zonnige dag aangebroken en ik kan het heerlijk rustig aan doen. Hoef pas vanmiddag te werken en dan weer 4 dagen vrij. Niet rot hoor hihihihi Merk dat mn maag nog steeds wat van slag is van gister bah Zo ff wat dingentjes in huis doen en dan maar eens genieten van de zon in de tuin.
Hoi Ikke, Je moet even in je mailbox kijken van deze pagina. Ik heb even wat uitgelegd over de historie. Geniet ze vandaag. Groetjes Linda
Haha, ik meld me ook aan bij de geen-zin-club! Waarschijnlijk is zelfs de bevruchtingsdag de laatste dag geweest dat we echt 'het' hebben gedaan. Ergens vind ik dat wel heel erg, maar aan de andere kant ook wel mooi symbolisch, nietwaar? Enneh.... het komt ook een beetje doordat mn vriend veel voor zn werk in het buitenland zit, hoor! Onze echoscopiste vertelde overigens dat als je veel geluk hebt, het geslacht zelfs al met 12 weken te zien is, als het babietje er maar goed voor ligt. Maar dat zal wel niet zo vaak gebeuren. @Ruby: wat heerlijk dat je huis even goed onder handen is genomen, dat heb je goed geregeld, lief hoor van die schoonzus van je vriendin! @Ikke: hoop dat je misselijkheid snel weer over is, want dat is natuurlijk wel zonde van je kookkunsten! Bij mij wisselt het echt van dag tot dag. Maar ik heb er bij deze zwangerschap toch vooral 'smorgens net na het ontbijt last van (als ik net op mn werk zit). @Butterflymom: gefelciiteerd met jullie mooie echo, heel fijn om te horen! @MOrrighan: tjonge, een vlokkentest, dat is niet niks. Is daar een speciale reden voor als ik vragen mag? Want je zit qua leeftijd nog niet in de verhoogde risicogroep zie ik?
murmel ja bij mij scheeld het ook van dag tot dag, van het weekend totaal nergens last van gehad n dan nu dan weer 2 dagen last. Raar lichaam hihi
Goeiemorgen allemaal, Pfff ik heb ook totaaal geen zin vandaag, maar goed er is weer een werkdag aangebroken! Ben vandaag ook kotsmisselijk! Bah Jullie schrijven echt veel, moeilijk om bij te houden maar ik doe me best! Over sex...ik heb nog steeds dezelfde behoeftes als voorheen me vriend heeft alleen veel minder behoefte omdat hij continue aan de baby denkt naja wel heel lief natuurlijk maar af en toe hahaha Het geslacht is volgens mij goed te zien vanaf week 16, ik wil dan ook een pretecho laten maken met week 16! Zal zo eens even kijken bij welk bureau. Ik vind zo'n 3d dvd best wel prijzig, 150 euro! Alleen geslachtsbepaling is al 35 euro! Toch wel duur hé...
Wie wil eigelijk allemaal weten wat het woord? Wij willen het niet weten, lijkt me zo spannend om er naar toe te leven.
ik laat zoon echo doen in zwolle, en daar issie ongeveer 115 euro met dvd, foto's enzovoorts, ga nog iets langer door zoeken, miss is er nog wel goedkoper.. werkse vandaag trouwens
Als je het vind, laat het even weten! Wil best een eind rijden, geen enkel probleem! Mits het brabant is ofzo haha Ik wil het graag weten, gewoon omdat het makkelijk is en ik te nieuwsgierig ben haha! Ook voor het bedenken van de naam kan het iets simpeler zijn. Een meisjes naam hebben we al, voor een jongetje nog niet. Onze voorkeur gaat ook uit naar een meid, tenminste mijn voorkeur me vriend kan het niet zo veel schelen! Tuurlijk als het maar gezond is maar als ik zou mogen kiezen zou ik voor een meid kiezen. Hebben jullie ook een voorkeur? Werken valt zwaar tegen hoor haha
Heb net een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo 20 juni om kwart over 10 Moet ik weer met een volle blaas komen, moet nu al zo vaak plassen dus dat wordt een ramp, bah Ik had van mij vk een aanvraag formulier mee gekregen voor kraamzorg dus ik zet te kijken op de site van mn verzekering die die hebben dat bureau er niet tussen staan. Dus ik moet nu via mn verzekering doen. Best wel balen denk ik zo
ikke nu is het wel gelukt. Trouwens na heel lang dubben willen we het geslacht toch niet weten. Maar als het weer fout gaat willen we het wel weten, maar daar proberen we niet aan te denken. Liefs Linda
goede morgen dames. hier gaat alles nog het zelfde. moetsen jullie bij de echo een volle blaas hebben. mij is namelijk niks gezegd en heb maandag ook met een lege blaas mijn echo laten maken.
ja bij de eerste echo moest ik een volle blaas hebben, tijdens de echo moest ik een paar keer na de wc omdathet dan beter te zien was al moest ze wel harder drukken, en nu bij de 20 weken moet ik ook weer een volle blaas hebben. Ohww daar heb ik dus echt geen zin in, want het gaat op een gegeven moment zo'n pijn doen
mijn schoonzusjes had gezegd dat ze messchien een echo hebben gemaakt van mijn blaas. zelf vind ik dat z'n raar idee. ze zouden dat toch zelf moeten zien. maar ja mijn hormone geven nog steeds aan dat ik zwanger ben vandaar dat het voor mij zo dubbel zinnig is.