Zo, de tassen staan klaar Een tasje voor mij met mn spulletjes voor vannacht en een tasje voor evt bevalling en baby. Ben nu best wel nerveus. Ben benieuwd wat ik ga krijgen en of ik inderdaad ga slapen ipv wakker liggen. Ik heb zo'n hekel aan ziekenhuizen (wie niet), heb er tevaak in gelegen. Maarja, dit kan zo ook niet anders he..bah...baal van mezelf, baal van mn lijf, baal van mn hoofd. Waarom kan ik niet gewoon slapen zoals de meesten? Oke, slecht slapen is tot daar aan toe, een keer een nachtje overslaan trek ik ook nog wel. Maar ik slaap dus gewoon he_le_maal niet. En ook niet overdag. En tja, je lichaam schijnt dat niet leuk te vinden Nouja, let maar niet op mijn gezeur, vind mezelf gewoon even een beetje zielig...
Tis ook gewoon een maf idee, ik word dus opgenomen op de afdeling verloskunde. Daar waar de zwangere vrouwen liggen die gaan bevallen. Maar ik ga er zwanger heen en ga morgenochtend zwanger weer naar huis Maf!
Roelie: ik vergeet je ook niet hoor. Maar ik ben s'avonds gewoon erg moe dus lig meestal op de bank bij te komen. Het is toch wel een hele omslag in je leven zo'n kleintje. Maar als we er eenmaal aan gewent zijn zal je wel weer wat tijd voor jezelf hebben. Nou, ik ga lekker House kijken. Kom strakjes nog wel ff langs. Ilse jij succes vannacht in het zh.
Euh tja Maria, jij kan me wel sms'en hoor, maar ik ga nooit in de buurt van t forum komen vrees ik Dus inderdaad handig als we allebei een reserve buddy hebben?
Maria en Ilse jullie mogen mij wel gebruiken als buddy Sterkte Maria met bevallen. Rommelt het bij jou zo dan? Of was dit een grapje Ilse nogmaals succes
Ik heb de nrs van Gwen, Roelie, Serafijntje, Dees, Maria en Ruby in mn foon staan... Edit..en daar ga ik nu dus t nummer van Linda ff bijzetten...
Ik ben eventueel wel paraat.. vanavond en morgenvroeg weer.. ga vannacht niet op het forum.. kijk maar als er iets gebeurd.. wie van de 2 ook haha..
jammer kon niet vinden wat ik voor je zocht,.. dus bij deze dan maar deze nachtkus slaap lekker ilse XXX zal aan je denken
Dames, ik ga de pc uitzetten en richting ziekenhuis. Ik heb nu genoeg nummers in mn foon staan, dus komt best goed Iedereen een fijne nacht! Oh en Maria (of iemand anders)..wil je me sms'en als er nieuws van Esther is? Of als er iemand anders aan t bevallen is ofzo? Ik neem mn mobieltje uiteraard mee en zal m (met geluid uit hihi) ook gewoon aanhouden denk ik. Maar ik hoop dat ik gewoon slaap en t dan morgenochtend lees Welterusten meiden en tot morgen!