ja dan zondag ja... owja en jij mocht ook van rob bevallen sammie.... jij, ik en serafijntje mogen nu
ben het wel met rob eens... hoop dat serafijntje dat ook zo ziet Ik ga maar eens even volledig uitgerust mijn bed in, wachtend op weeen
Ik ga ook maar een nachtje proberen mee te pikken! Wim is hier ook ietwat verbouwereerd over alle bevallingsverhalen. Hij is nu zelfs zo ver dat hij gaat DUIMEN dat ik PIJN ga krijgen (lees; weeën), zei hij met een duivelse lach.
wat?! dat is wel héél snel gegaan zeg! Esther en Jean-Paul gefeliciteerd met jullie zoon Vincent! Ik zit net nog te sms-en met Wencke dat het een beetje rommelt bij Esther haha.. Ook nog zoiets.. kom er dus achter dat Wencke op precies dezelfde kamer ligt als ik heb gelegen in zkh! toevallig.. Nou, morgen maar weer kaartjes halen dan.. heb alleen nog maar roze op voorraad haha.. en nu ga ik kolven en naar bed.. trusten!
Ben ook ff in shock jeminee zeg.... Op z'n mooist bevalt Ilse vannacht ook nog ff Ik wil nu eigenlijk ook wel hoor ik blijf straks helemaal in mijn eentje over zo tegen eind november
Ik ga nu ook slapen...ben benieuwd wat morgen zal brengen... Pfff het voelt een beetje dubbel nu hoor sjemig wat een vreemde dag op het forum vandaag ben heel blij voor alle bevallen meiden maar ben stiekem ook wel ff jaloers nu.... Trusse allemaal en tot morgen! xxx Roelie
Esther en Jean-Paul, namens ons beide gefeliciteerd met de geboorte van Vincent! Ilse ligt sinds ongeveer 21:30 in het ziekenhuis. CTG en bloeddruk waren allebei goed. Rond 22:15 heeft ze een injectie gehad en als het goed is zou ze nu moeten slapen. Willem
Esther gefeliciteerd met jullie zoon Vincent Leuk zeg, 3 kindjes geboren op mijn eigenlijke uitgerekende datum Willem, ik hoop dat Ilse nu in diepe slaap is en dat ze lekker even bij kan komen.
goedemorgen hier een onrustig nachtje vanaf 1600 uur gisteremiddag flinke krampen die uitmonden in weeen tot vanacht 3 uur flink last gehad....nu is het weer rustig helaas.... morgen had ik de afspraak de vk te bellen zodat ze thui komen strippen maar dat ga ik vanochtend maar even vragen wie weet heb ik dantohc nog kans dat hat allemaal dor gaat zetten was vannacht echt in de veronderstelling dat het goed begonnen was,,,,, nou ja wie weet heeft het me wel mn eerste ontsluiting opgeleverd jullie liggen waarschijnlijk allemaal nog lekker te slapen maar ik ben zo stijf als een plank en weet echt niet meer hoe ik liggen moet dus dan er maar uit ben ik ook eens de eerste van de dag hihi groetjs tineke
goeiemorgen meiden. Eindelijk weer eens tijd voor jullie Meiden die nog moeten, echt heb met jullie te doen, want ja snap jullie gevoelens compleet. Ben ook blij dat jullie het nu neer durven te zetten/typen. Voor jullie allemaal een hele dikke knuff! ((((((((knuff))))))))) Van mijn mogen jullie vandaag allemaal te gelijk bevallen. Ilse hoop dat je vanacht lekker heb geslapen en Willem wat lief dat je nog even een berichtje plaatste. Muriel die Wim van jou is toch wel lief hoor dat ie jou pijn gunt. Word ie ook ongeduldig? Hier gaat het wel goed, de kleine meid slaapt en drinkt goed, de nachten zijn nog goed te doen. Heb zelf alleen erg last van mijn bekken/liezen. Kan niet te lang liggen of zitten, dus dat is wel even balen. Voor de rest voel me wel goed alleen gisterenavond al last gehad van kraamtranen. Had dinsdag zo'n lieve kraamverzorgster die helaas niet bij ons kon blijven, die ik nu heb is niet echt onaardig, maar het klikt niet en zit niet zo veel in. Merk dit ook aan de kinderen en ze doet met haar gedrag sterk aan mijn stiefschoonmoeder denken (waar we dus al 2 jr geen contact meer mee hebben) erg confronterend. Adriaan gaat vandaag bellen om een andere te vragen. Er heerst nu ook nog niet echt een feeststemming. Terwijl we dat dus wel degelijk zijn. Vandaag komen mijn ouders dus op tijd, om me een beetje te helpen en op te beuren. Goed nu weer jullie!