November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Maar ik begrijp de reacties hier wel, ik ben er ook klaar mee. Vooral doordat ik zo nieuwsgierig ben naar de Smurf! En omdat ik niet lekker slaap met die buik. Verder niet veel te klagen, alhoewel verveling ook niet echt een goede dag-doorkomer is!

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ik slaap achterlijk goed... vind t haast eng....

3. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Misschien hoort dat er ook bij, een soort van voor-slapen? Ik slaap ook beter dan de eerste 8 maanden hoor en langer!

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Neeeee.... die VERVELING is inderdaad het ergste!

En kan er weinig aan doen, want wil niet blíjven winkelen en lunchen buiten de deur...

Heb van de week zelfs kleine houten wasknijpertjes gekocht en kleine houten lieveheersbeestjes bij een Hobbywinkel (wist niet eens dat die bestonden!) en ben die aan elkaar gaan lijmen. Om daar straks de felicitatiekaartjes mee op te hangen.
    Maarja.... na een half uurtje was ik al weer klaar, dus dat was ook geen handige tijdverslindende hobby :(

Ik zou willen dat ik bv. een instrument bespeelde ofzo, dan kon ik daar lekker nog wat tijd aan besteden!

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ow muriel, die verkopen ze ook kant en klaar bij de ikea vofzo

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ga scrapbooken

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ik heb nog wel een werkstuk liggen

8. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Muriel: misschien moet je er meer maken en dan op MP zetten, kijk of er markt voor is ;)

Maria: wat is scrapbooken?

Ik wil nog wel eens een 1000 stukjes puzzel maken, maar dat is nu niet handig, moet de hele tijd opstaan en om de tafel heenlopen, handig zo'n buik!

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    hahahaha, ja, genoeg hobbies te verzinnen ;)

Neee, die wasknijpers van mij overstijgen de kant-en-klare kwaliteit met verve, hoor, het zijn niet zómaar wasknijpertjes en niet zómaar lieveheersbeestjes ;)

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hahahahhahaha, dat is wel een goed plan!

11. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    :) :) :) :)

12. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Het is dat ik nog niet weet waar ik die knijpers dan weer aan moet hangen, anders zou ik een bod uitbrengen!

13. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen allemaal!

Maria en Sammie: vandaag is JULLIE dag!
    Zet 'm op, meiden!

Ik ga nu even teruglezen om te kijken of ik nog wat belangrijks heb gemist...

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ooooooo geen énkel probleem, ik lever er ook zo prachtig stevig zilverdraad bij, dat overal aan kan worden bevestigd, dussseh..... kom maar op met je bod. Hoeveel wil je er ?

100? 200? 1.000?

15. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Hee, maar ff serieus, waar ga je die draad aan vast maken?
    Wij doen de kerstkaarten altijd aan de kastdeurtjes, met punaises aan de binnenkant, maar nu zullen we daar te weinig ruimte voor hebben! We moeten nu nog een oplossing bedenken voor de kaartjes...

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Offehhh... 2.000 mag ook hoor! :)

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik denk dat ik het dit keer aan de leuning van onze trap ga doen. Wij hebben een open trap, half in de woonkamer, en alles is daar helemaal wit.

Tussen de aanhechtingen van de leuning span ik dan die draad, zodat de weg naar Miepjes kwamer gevuld wordt met kaartjes ter harer ere :)

18. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Oh, dat klinkt wel goed ja!
    Helaas voor ons geen optie, de trap zit in de gang... Nouja, ik denk nog wel even door!

Mijn moeder belde net, ze moeten vanmiddag in Utrecht zijn en komen om 12 uur even koffie drinken! Gezellig, heb ik nog een beetje afleiding op deze dag!

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Da's toevallig, mijn vader belde ook net, die moet vanmiddag in A'dam zijn en komt ook ff buurten. Ze zijn vast allemaal bang dat hun dochters wegkwijnen van eenzaamheid, hihi.

20. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    ja, wegkwijnen! Daar komen ze dan vandaag mee... haha, ben nu in elk geval over de helft van mijn vrije-eigen-vervelings-tijd! 4 weeks down, 2 to go!

Deel Deze Pagina