je kunt ook puzzles online doen, bij zylom ofzo. Is soms ook wel aardig, maar dan moet je wel lekker zitten achter je pc (enige voorwaarde!)
heb je een laptop? Ik niet, zit op zolder (met de zon in m'n bakkus momenteel) en wil hier niet de hele dag zitten... ga zo weer ff naar beneden, koffie maken en drinken.
Esther en Jean-Paul, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Vincent! Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen. Dat is ineens snel gegaan, zeg. (Het viel me sowieso al op dat er relatief veel snelle bevallingen zijn geweest bij de novembermama's. Laat ik er dan maar even niet aan denken dat ikzelf dus statistisch gezien meer kans heb op een lange en zware bevalling...)
Misschien moet je die foto even laten zien aan je beeb, dan snapt ze niet waarom ze daar nog binnen zit! Dan wil ze jullie vast in real life ontmoeten!
Goed idee van Rob! Maar jij (Maria) en Sammie zijn vandaag aan de beurt, hoor. Het is tenslotte jullie dag! Eerlijk gezegd is het best confronterend om mezelf steeds bovenaan het lijstje te zien staan, terwijl de buik activiteit hier momenteel 0,0 is... Vandaag zal het er ook wel niet van komen. Ik doe zondag gewoon mee met de groepsbevalling. ... hoop dat mijn ukkie dat ook zo ziet! Die moet tenslotte de hele boel in gang zetten...
serafijntje o,o dat is nog best veel. Mijn activiteit staat echt dik in de min. Als het een bank zou zijn moest ik er rente over betalen!
Wat naar dat jullie activiteit ook zo onder nul is! Is de beeb ook rustig? Die is bij mij voor het eerst weer wat actiever (en soms ineens hard aan het trappen, dacht dat zijn bewegingsruimte minder werd!). De buik is hier nog steeds niet rustig en merk dat ik steeds zit te zuchten!
beeb is doodstil, volgens mij doet ze alsof ze er niet is, maar ik heb dr wel door... heb wel een paar steken zo in mn lies, maar niks noemenswaardig... buik zelf is zacht, lijkt wel vet
Ik heb de afgelopen dagen wel wat activiteit gevoeld (samentrekken van de baarmoeder, soort menstruatieachtige krampen - waar de baby overigens op reageerde, was wel schattig), maar momenteel is het hartstikke stil. Misschien heeft het ook wel te maken met mijn verkoudheid: dat de beeb op zich wel wil komen, maar dat mijn lichaam wacht tot ik weer volledig ben hersteld. Ik heb nog flinke hoestbuien waarin ik af en toe blijf hangen (gevoel dat ik stik), misschien is de kleine daarvan geschrokken...
Meiden, ik ga uitloggen en een poging wagen om vandaag wat afstand te nemen van het forum. Ik heb vannacht slecht geslapen (veel wakker gelegen) en ben momenteel best humeurig. Misschien helpt het om even niet zo intensief met jullie verhalen bezig te zijn, anders breng ik weer uren achter de computer door. Ik denk dat het beter is om me even ergens anders op te richten, misschien tussen de buien door lekker even naar buiten te gaan - proberen mijn gedachten ergens anders op te zetten. (Ik heb ook wel eens gehoord dat je de bevalling tegen kunt houden als je er in je hoofd te intensief mee bezig bent.) Fijne dag allemaal, misschien kom ik tussendoor toch nog wel even spieken. (Foei! Ben ik verslaafd of niet?)
Mogge Ben weer thuis en voel me gebroken. Vanmorgen gyn gesproken, dat was geen succes. Hij vond t maar raar dat de vk me daarnaartoe had gestuurd, hij vond t raar dat ik niet had geslapen en hij vond t helemaal raar dat er over inleiden gesproken werd, want dat doen ze toch pas na 39 a 40 weken. Al met al, vond ie het maar raar geloof ik. Oja en het eerste wat ie zei was dat ik te dik was en 100kg overgewicht heb....euh...alsof ik zelf niet weet dat ik dik ben, wat heeft dat er nou mee te maken? Anyway, er is dus niks veranderd. Ik ben moe, enorm moe. Beebje zit nog goed in mn buik en ik raak er steeds meer van overtuigd dat ik gewoon mn tijd uit ga lopen hoor. Ik kan wel janken, mn ogen branden en ik wil gewoon slapen. Maar hoe?!?! Ik heb verder nog niet bijgelezen, dus weet niet of er nog spannende dingen zijn gebeurd, dat doe ik straks wel.
ik ben er ook weer, van ellende probeer ik iedere dag zo lang mogelijk in bed te blijven liggen want allejezus wat is verlof idd saai! Lichamelijk ben je niet meer zo mobiel maarja geestelijk is er niks mis met je, ik voel me echt afgestompt hier de hele dag wachten tot Jons afgewerkt is...... Misschien moet ik ook 'iets' gaan knutselen. Nog steeds vies slijm bij afvegen hier, maar niet bij ieder toiletbezoek. Zal wel deeltjes slijmprop zijn. Maar verder niets te bekennen, slaap ook goed, en ben tenslotte nog niet aan de beurt. Ga vanmiddag even naar mijn werk, even kletsen Esther: GEFELICITEERD MET ZOON VINCENT! Tari: inderdaad snel gegaan zeg! Roelie: dat hoef je hier niet uit te leggen, dat begrijpt iedereen! Ilse: Klote dat je weer niet geslapen hebt, volgens mij sliep Ilse wel altijd al slecht maar niet zoooo slecht als nu. Maria, Sammie, Serafijntje: ik tel tot 3 en als jullie dan tegelijk persen da komt het goed. dus 1.........2.............3..........bevallen maar!
Oh en als t goed is, heeft Willem t al gedaan, maar toch nog even.. Esther en Jean-Paul, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Vincent. Wow, wat is dat snel gegaan! Ik hoop dat alles goed is met mama en zoon (en papa natuurlijk).